Flubbervetjes aan vlees. Of van die grove stukken, zoals in bloedworst. Bah. Orgaanvlees, ook geen succes. Verder schiet me niet echt iets te binnen... Oh euhm heel zacht gekookte eitjes, waar je boterham nat van wordt, BAH!
*Ooooh Juul, ik heb net ff gegoogled! for you! Ik ga zeker proberen daarheen te gaan! We gaan met een grote groep vrienden dus hoop dat ze dat ook willen. Leuke tips, thnx! I markten!
Maar die Harrods he, moet ik dan denken aan Lafayette in Parijs? Zo'n gigantisch warenhuis? Want dat sla ik liever over *
Anoniem_65740
maandag 20 februari 2012 om 21:26
Balen! Ik zou het ook niet zo goed weten. Zoveel mogelijk alles er af krabben en dan met heet water proberen schoon te maken.
Elkaar kunnen vertrouwen, met elkaar kunnen lachen, met elkaar kunnen huilen, van elkaar houden en elkaar steunen.
Ben je een doorzetter?
Anoniem_65740
dinsdag 21 februari 2012 om 08:40
Ik zou het meer willen zijn. Vooral in sporten, als het weer tegen zit ben ik snel geneigd thuis te blijven. Als een project heel erg lang duurt en het voor mij saai wordt vind ik het ook lastig om door te blijven zetten.
Hoeveel echt goede vrienden heb jij? Mensen waar je blindelings op kunt vertrouwen en die altijd voor je klaar staan (en andersom)
Anoniem_94998
dinsdag 21 februari 2012 om 09:24
Denk een stuk of 10 familieleden. Vriendinnen eigenlijk niet meer
Wat is jouw grootste blunder ooit?
Anoniem_65740
dinsdag 21 februari 2012 om 12:17
Iemand feliciteren met de zwangerschap terwijl bleek dat ze was aangekomen.