Redmond

20-02-2012 15:42 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over een tijd mag ik met een vriendin mee naar Redmond (stad bij Seattle). Zij moet voor haar werk naar Nintendo en mag dus iemand meenemen. En ik ben de gelukkige! Zij is daar natuurlijk aan het werk en dus zal ik me een kleine week alleen moeten vermaken. Heeft iemand tips? Wat is leuk om te doen in de stad zelf? Ik las al dat je er enorm goed kunt shoppen. Iemand ervaring?
Fortis et liber
Oh ja, binnenkort moet ik zelf voor mijn werk naar Seattle. Dus die stad kan ik dan al bekijken.
Fortis et liber
Ik woon er op zo'n drie uur rijden vandaan, maar ik ben er nog nooit geweest. Mooie omgeving, genoeg te doen zal ik zeggen. Het shoppen in Amerika vind ik eigenlijk niet zo heel veel, ik doe liever mijn slag in Nederland:). Je kunt een dagje Seattle doen, en misschien nog een keertje Vancouver in Canada bezoeken. Je hoeft je echt niet te vervelen..
Doe de rondleiding bij Boeing NIET. Geldklopperij. Niks aan.
@raccoon heb je concrete dingen die ik echt niet mag missen? Hoelang duurt de rit naar Vancouver?

@Armand, wat viel er precies tegen?
Fortis et liber
Volgens mij is het zo'n 2 uur rijden naar Vancouver..Er is zoveel te zien in de omgeving, de bekende eilandjes voor Seattle, ik zou mijn dagen echt niet gaan besteden met shoppen. Misschien een avond een grote mall bezoeken en dan je slag slaan.
Twee uur is heel goed te doen! En kost de grensovergang nog veel tijd?
Fortis et liber
quote:thaisweetchili schreef op 20 februari 2012 @ 17:04:

@Armand, wat viel er precies tegen?

Je betaalt om getuige te mogen zijn van één grote Boeing reclame-show. Vervolgens is de voornaamste happening dat de hele tour vooral in het kader van het tevreden stellen van de Security staat om vervolgens vanaf 20m hoogte de productiehal in te mogen kijken, waarna je zo snel mogelijk de giftshop ingebonjourd word.

Waste of time and money.
En je moét echt naar de overdekte markt in de haven van Seattle, maar dat spreekt voor zich. Kun je meteen zien dat die éne aflevering van Grey's Anatomy gefotosjopped was
Nou, dat klinkt inderdaad niet leuk!

Die overdekte markt ga ik tijdens 'mijn eigen' tripje bekijken. Check!
Fortis et liber

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven