Daten maar geen seks?

20-02-2012 20:26 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
()
Lijkt me niks.
quote:pompsnol schreef op 20 februari 2012 @ 21:02:

Stout als dat betekent dat ''het'' langer duurt, zullen niet veel vrouwen klagen Van mij hoeft het anders geen uren te duren, hoor! Daar word ik schraal van
ik zou ermee stoppen.
quote:Fame schreef op 20 februari 2012 @ 20:32:

Hoe is zijn relatie met zijn moeder?Echt.
Ja ik ook Zammm, want het zou me kwetsen omdat ik onbewust zou denken dat het aan mijn lichaam zou liggen terwijl het zeer waarschijnlijk iets is dat bij hem ligt.
quote:zammm schreef op 20 februari 2012 @ 21:12:

ik zou ermee stoppen.

Mijn idee ook. Als dat "gezeik"nu al begint, wordt het nooit veel beter.

Je wil een vent die je de kleren van het lijf scheurt en je bij wijze van spreken de hele nacht laat gillen van genot.

Zie je het voor je? Met deze "man" van 29?

Wat doet de reden er verder toe, het is zijn probleem. Hoe dan ook.

Je bent te kort bij elkaar om nu al zulke problemen te hebben.

Ik zou zeggen:

NEXT!
Ach sommige mannen willen daar wat langzamer over doen. Mss ontpopt hij zich wel tot een echte Siffredi als hij eenmaal 'close' is...
quote:stout1975 schreef op 20 februari 2012 @ 20:34:

Ik vrees dat hij homo of religieus gehandicapt is.Dat laatste is best kwetsend...
Bazinga!
quote:vivalda schreef op 20 februari 2012 @ 21:18:

[...]

Dat laatste is best kwetsend...Idd een wat rare opmerking.
geloof je zelf toch zeker ook niet h-l-g, een vent heeft het, of heeft het niet, deze mist sexdrive.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 20 februari 2012 @ 21:19:

geloof je zelf toch zeker ook niet h-l-g, een vent heeft het, of heeft het niet, deze mist sexdrive.Genoeg mannen die niet gelijk willen seksen. Heeft niks met gebrek aan seksdrive te maken.

[...]

Dat laatste is best kwetsend...Religieuze mensen moet je per definitie zoveel mogelijk kwetsen, zij kwetsen mij immers ook.

[...]

Dat laatste is best kwetsend...Gehandicapt kun je ook lezen als 'belemmerd' volgens het woordenboek.... Zo las ik het, misschien niet rot bedoeld?
Ik heb je OP nog een keer doorgelezen, en als ik het goed begrijp, slapen jullie dus steeds in het zelfde bed, maar er is nog steeds niet geneukt???

Rest my case.
Oh Stout! Zit ik je nog te verdedigen, gooi je dát erachteraan....
Dakjewel Wup, maar ik bedoelde het dus wel rot
Misschien heeft ie een weddenschap?

(laatst was zoiets op TV )

Verder weet ik het ook niet. Soms merk je dat iemand wel wil maar het niet doet, om wat voor reden dan ook.

(maar dan deel je meestal ook niet slaapkamer/ bed)

Als hij helemaal niet laat merken de behoefte te hebben, dat is wel vreemd.
TO: Misschien gewoon maar vragen. Misschien heeft hij er een goede reden voor. Kan bijvoorbeeld idd zo zijn dat hij maagd wil blijven oid.
Zo wat een hoop reacties.bedankt in ieder geval

Ik kan al op een paar antwoord geven

-hij heeft geen micropenis!! ik hem nl wel al een keer gepijpt. en was verder prima

- religie; nee is nog niet ter sprake gekomen, maar voor zover ik weet is hij niet gelovig, maar ja ik weet dus niet hoe hij is opgevoed

misschien indd zn apparaat of hoe je dat wil noemen, want toen we een keer wel een beetje aan het rommelen was en ik zn penis even niet aan had geraakt was tie ineens slap, en toen ik weer naar beneden wilde gaan duwde hij ook me hand weg en zei'dat komt zo wel weer' en even later kwam die wel klaar, maar toen die bijna klaar kwam, wilde ik het wel voor m afmaken maar toen zie hij 'nee dat hoef je niet te doen' ??!!

Dus 'maakte' hij het zelf af. Nou welke man zegt nou dat hoef je niet te doen!!?

Terwijl ik juist dat handwerk e.d. als voorspel wil zien. maar het gaat dus niet verder...

Dus ik denk idd misschien iets met opvoeding

En ik heb inderdaad liever en man die de kleren van m'n lijf scheurt

Maarja hij is wel echt leuk, en verder kom ik bijna nooit leuke mannen tegen maarja om hem nou wel te 'houden' omdat ik niks anders kan vinden is natuurlijk ook verkeerd.

En trouwens het is wel echt waar wat ze zeggen goede zoeners = goede sex . Hij kon nl eerst ook niet goed zoenen (zo iemand die gelijk zn tong achterin je keel steekt) maar met subtiele tips heb ik dat wel beter kunnen maken haha
Wordt hij wel hard en heeft hij geen micropenis? Tenminste, ik neem aan dat je daar wel al achter bent gezien het handwerk waar je over schrijft.
Maagd weet ik dus nog niet! ik weet niks van z'n relatiegeschiedenis, weet ook niet hoe ik daar over moet beginnen.

Ik heb het ook met een vriendin over gehad en zij zei dat ik hem wel eens heel erg kon kwetsen als ik zo op de man af zou vragen of hij nog maagd is.
Dit klinkt als iemand die langer nodig heeft om aan je te wennen. Wellicht dat het hem wat verlegen maakt. Iets in die geest. Met de tijd zou het dan moeten veranderen.

Zou zeggen chill.
quote:ccake schreef op 20 februari 2012 @ 21:33:

Wordt hij wel hard en heeft hij geen micropenis? Tenminste, ik neem aan dat je daar wel al achter bent gezien het handwerk waar je over schrijft.

Ja hij wordt hard

nee geen micropenis
Ah, daar is het antwoord al. Dan toch het met hem bespreken en niet via whatsapp o.i.d. en ook niet als jullie al in bed liggen.
Maar hij laat zich dus wel pijpen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven