Jongensnamentopic

13-09-2010 13:40 3216 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer tijd voor een nieuw deel!

Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
@ Djinges, Olivier is ook leuk idd!

Op ons lijstje stond verder nog: Jens, Fedde, Boaz, Melle, Stan, Jur/Jurre, Lasse en Theije

Ik neig op dit moment toch het meest naar Mats, manlief heeft een dipje, hij wil opeens toch héél iets anders maar weet niet wat... ach, we hebben nog even.
Wie weet kan iemand hier iets mee?

Julius

Pepijn

Jona

Sil

Sid

Borre

Tije

Seppe

Binck

Joar
quote:sarelle schreef op 16 februari 2012 @ 22:18:

Op ons lijstje stond verder nog: Jens, Fedde, Boaz, Melle, Stan, Jur/Jurre, Lasse en Theije

Ik neig op dit moment toch het meest naar Mats, manlief heeft een dipje, hij wil opeens toch héél iets anders maar weet niet wat... ach, we hebben nog even.

Als je man ineens iets heel anders wilt, wat vind je evtl van:

Otis

Enzo

Nolan

Lennox

Finn

Runer

Mas

Jack

Ilay

Ferris
Volgens mij weet manlief opeens helemaal niet meer wat ie wil Hij houdt niet zo van hele aparte namen, Finn kan ik nog wel eens voorleggen. De rest is hem iets te apart denk ik :-)
@ Sarelle,

sorry ik kanje niet helpen kiezen, vind beide namen afgrijselijk haha. Deze 2 namen staan echt bovenaan in mijn lijstje namen waarbij ik bij voorbaat al een intense hekel heb aan het kind/de persoon ook al kem ik hem nog niet eens. Niet terecht, I know;)
@ mup waarom?
quote:sarelle schreef op 18 februari 2012 @ 17:20:

@ mup waarom?

haha geen idee! ik ken niemand met die namen, maar heb gewoon een (zeer ongegronde) hekel aan die namen. Zie altijd zo''n beeld voor me van een irritant etterbakje Zal wel 1 van mijn vele afwijkingen zijn Heb het ook met wat meisjesnamen, maar daar kom ik nu even niet op..ohja Britta komt aardig in de richting, maar ik weet dat er meisjesnamen zijn die ik nog veel irritanter vind.

Maare, gewoon kiezen hoor, 1 van die namen!
Haha, ja daar zullen we het niet voor laten hoor! Ik heb dat zelf ook hoor, met bepaalde namen, dat wanneer je ze hoort je al een afkeer hebt
[quote]sarelle schreef op 16 februari 2012 @ 22:18:

Wat grappig dit is ook ons lijstje zoon heet melle en lasse vindt ik ook leuk jammer dat het op lassie lijkt en op plassen rijmt de andere namen staan ook op onze lijst
wij vonden de jongensnamen ook zo moeilijk

wij hebben twee mannetjes nu Stijn is nu vier en Duncan die is bijna twee .. de namen passen helemaal niet bij elkaar.. je kan ook goed zien dat manlief en ik totaal verschillende smaken hebben kwa namen!
Haha, ja dat is zeker verschillend.
Hoi,

inmiddels 35 wkn zwanger heeft man de jongensnaam weer afgekeurd!!!(grrr)

Misschien weten jullie het nog, hij kwam met de naam Biem. Die is door mij afgekeurd en we waren er samen over uit dat het Siem moest worden. Maar nu dus niet meer.

Man kwam met Wisse. Ik heb geen idee wat ik daar van moet vinden; ja het rijmt op pissen ( net als Lasse en plassen;-)).

Ik vind Mels of Melle erg mooi. Maar ik las de discussie hierboven ook, is Melle te lief?

Fedde vind ik super maar dochter begint ook met F en eindigt op E. Ik krijg dan een beetje een Jut en Jul gevoel.

Whaaaaah ik weet het niet meer. Wisse of Melle?

@sarelle: Mels!
Wisse vind ik persoonlijk niet zo leuk. Maar ik heb eigenlijk een totaal andere smaak dus misschien niet zo'n goede maatstaf.
Ik heb ook geen advies, mijn smaak is het ook niet. Er komt straks vast wel iemand langs met een paar lijstjes. Daar twijfel ik niet aan.
dat hebben wij met jisse die moet pissen ha ha ons jochie heet melle en is heel stoer hoor ik vindt het niet een lievige naam zeg maar maar goed smaken verschillen het is net wat voor gedachten je bij een naam hebt

om het rijmen zou ik wisse niet doen wat vindt je dan van jorren of witse ?
@snoezepoes, dan zou ik toch voor witse gaan. Beter dan Wisse. Ik heb echt een voorkeur voor 2 lettergrepen en een E op het eind merk ik.

Ik ga man eens polsen. Ik vind eigenlijk ook dat hij met een nieuwe naam moet komen. Hij heeft de laatste ook afgekeurd!!
@ veter Melle vind ik mooi.

misschien nog

Jelte

Hidde

Seppe

Senne

Hesse

Kobe

Magne

Robbe

Thijme

ze zijn vast al genoemd maar je weet maar nooit
@cejo, Kobe en Jelte zijn leuk. De rest vind ik niet zo leuk of komen al in onze omgeving voor.
quote:veter schreef op 21 februari 2012 @ 20:14:

Whaaaaah ik weet het niet meer. Wisse of Melle?

Melle. Ik ken een leuke Melle. En Wisse vind ik een beetje een gekke naam, nooit eerder gehoord ook. Waarom is Siem ineens afgekeurd? Dat vind ik namelijk de leukste van je lijstje.

Anders één van deze misschien:

Tibbe

Duuk

Jelle

Talle

Pelle

Jeppe

Seppe

Sep

Syb

Ids

Peer

Peike

Teije

Keije
quote:veter schreef op 21 februari 2012 @ 21:17:

@snoezepoes, dan zou ik toch voor witse gaan. Ik vind Wietse/Wytse leuker. Of anders Wiebe/Wybe. Nog meer opties:

Djoerd

Dieuwert

Sietse

Jelte

Tijme

Kjelt

Jitse

Rinke

Rense

Joppe
@blogbabe, man zei ineens: ik vind Siem eigenlijk niet zo 'af'. Simon zou het dan moeten worden(vind ik zelf leuk), maar hij heeft een negatieve associatie met Simon. Bovendien komt Siem ineens vaak voor in onze omgeving en we willen graag een naam die je niet vaak hoort.

Dus zei ik dat hij maar met nieuwe suggesties moest komen. Maar inmiddels knijp ik hem een beetje. Ik zie het nog wel gebeuren dat we tijdens de weeen nog moeten beslissen wat het wordt....

@cejo, kobe heb ik hier wel eens voorbij zien komen maar is in NL niet zo bekend. Is dit een belgische naam?
@ veter

of het van oorsprong belgisch is weet ik niet maar hij staat daar al wel een aantal jaar in de top 20.

en Sieme dan??
de top zoveel van vlaanderen van 2010

misschien zit er iets voor je bij

1 Louis

2 Daan

3 Lucas

4 Lars

5 Milan

6 Kobe

7 Liam

8 Mathis

9 Wout

10 Senne

11 Alexander

12 Arthur

13 Thomas

14 Robbe

15 Noah

16 Mats

17 Victor

18 Vince

19 Xander

20 Jules

21 Seppe

22 Warre

23 Mauro

24 Stan

25 Matteo

26 Maxim

27 Jonas

28 Ruben

29 Simon

30 Lander

31 Leon

32 Nathan

33 Ferre

34 Jasper

35 Rune

36 Lukas

37 Adam

38 Siebe

39 Vic

40 Mathias

41 Bent

42 Lowie

43 Quinten

44 Arne

45 Elias

46 Mohamed

47 Tuur

48 Tibo

48 Sam

50 Brent

51 Sander

52 Emiel

53 Niels

54 Finn

55 Luca

56 Rayan

57 Lennert

58 Jayden

59 Cas

60 Jelle

61 Wannes

62 Axel

63 Jens

64 Maxime

65 Sem

66 Felix

67 Aaron

68 Viktor

69 Gilles

70 Nand
Of Siemen? Lijkt misschien teveel op Siemens of niet?
Siemen vind ik heel erg leuk!

Net als Tiemen, misschien ook een optie?

Of Simeon?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven