Versierpogingen
dinsdag 31 januari 2012 om 21:41
Hier een algemeen topic om je (gekke) ervaringen met versierpogingen neer te plempen. Rare mannetjes die je aanspreken op straat, je eigen knullige of succesvolle jacht, flirts met collega en de uitkomst daarvan, we horen het graag!
(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
donderdag 16 februari 2012 om 18:31
Bedacht me opeens een hele "foute" versierpoging, er was een periode dat ik ontzettende sarcastische humor had, en dan stak ik na een opmerking ook wel eens mijn tong uit. Totdat er op een keer een gozer vroeg wat ik verder nog met die tong kon doen. Toen werd ik knalrood en was ik in 1 klap van mijn sarcastische humor af!
dinsdag 21 februari 2012 om 21:22
dinsdag 21 februari 2012 om 21:33
@Hans: nou ja, het tong uitsteken kwam voort uit het feit dat een van mijn vrienden autisme heeft en mijn sarcastische humor niet snapte. Hij nam het voor serieus aan. Dus toen is dat erin geslopen zeg maar.
@-nora- haha, je hebt er in ieder geval een lach van op je gezicht gekregen, dat is toch ook wat waard?
@-nora- haha, je hebt er in ieder geval een lach van op je gezicht gekregen, dat is toch ook wat waard?
dinsdag 21 februari 2012 om 21:53
Ik had afgelopen weekend een leuke. Zaten op het terras, komt er een vent naar ons toe die ineens allemaal dingen begint te zeggen die niet echt ergens op slaan.
Ik: Jee, je bent net zo'n sprekende pop.
Hij: Ja, trek even aan mijn koordje.
Ik: Mwah, ik denk dat ik je nu even uitzet.
Oh ja, op hetzelfde terras:
Wij staan op, hoor ik ineens iemand zeggen: vlug, praat met me voordat ze me ten dans vraagt!
Hij bleek het over/tegen mij te hebben. Ik heb een grote neplach opgezet en zei: oooohhhh, het was een grapje! Ha, ha.
(Ik was in een vervelende bui.)
Ik: Jee, je bent net zo'n sprekende pop.
Hij: Ja, trek even aan mijn koordje.
Ik: Mwah, ik denk dat ik je nu even uitzet.
Oh ja, op hetzelfde terras:
Wij staan op, hoor ik ineens iemand zeggen: vlug, praat met me voordat ze me ten dans vraagt!
Hij bleek het over/tegen mij te hebben. Ik heb een grote neplach opgezet en zei: oooohhhh, het was een grapje! Ha, ha.
(Ik was in een vervelende bui.)