Versierpogingen

31-01-2012 21:41 936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een algemeen topic om je (gekke) ervaringen met versierpogingen neer te plempen. Rare mannetjes die je aanspreken op straat, je eigen knullige of succesvolle jacht, flirts met collega en de uitkomst daarvan, we horen het graag!

(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Trusten!
Bedacht me opeens een hele "foute" versierpoging, er was een periode dat ik ontzettende sarcastische humor had, en dan stak ik na een opmerking ook wel eens mijn tong uit. Totdat er op een keer een gozer vroeg wat ik verder nog met die tong kon doen. Toen werd ik knalrood en was ik in 1 klap van mijn sarcastische humor af!
Ik heb een hele hete frikadel, en zoek met spoed een broodje, wil jij dat zijn?

(Werkt ook nog!)
@Stout: OMG wat fout. Dan zou ik echt gillend wegrennen, maarja, ik reageer dan ook meestal niet hetzelfde als bijv. vriendinnen van me. *gruwelt* wat een slechte, oh wat erg. xD
Echt Stout? Werkt dat?

Of wil je dit topic gewoon nieuw leven inblazen?
Pimp... op beide vragen ja.

(Ik kende de dame wel al )
OK, dat scheelt. Dan was ze je opmerkingen al gewend natuurlijk
Ja, en gek genoeg mag ik daar nog steeds over de vloer komen.

Zij studeert psychologie, zou ik dan een studie-object zijn denk je?
Welnee joh. Daar ben je niet moeilijk genoeg voor.
Wát wil jij daar mee zeggen?????
Je lijkt me nogal 'recht voor z'n raap'. Niet te moeilijk. What you see is what you get.

Ik denk dat die vriendin wel 'lastiger' gevallen als studie object wil gebruiken.
Oh gelukkig, ja dat klopt, toon mij een hete brij en ik draai er niet om heen.
Wat dacht jij dan dat ik bedoelde?
Dat ik een slet ben!
Ik zou niet durven!
Dat durf jij best

Jij niet meer versierd dit weekend?
Nope. Heb 'n blaasontsteking en dus ff geen zin.
Straal je dat uit dan, dat je dan meteen niet meer benaderd wordt?
Jongen, ik hol alleen maar op en neer naar de wc, en dan kom ik weinig mensen tegen!
Hahaha, is inderdaad heel vervelend, zo'n blaasontsteking, dan maar liters cranberrysap drinken!
Geloof me, ik klots ervan.

Ga nu m'n bedje opzoeken, trusten.
Cnadiav,

Met die sarcastische humor hoef je niet te stoppen, wel met het uitsteken van de tong. Misschien vindt hij je tong sexy.
World of Warcraft: Legion
Haha het kan beter, maar wel mooi lik (die was niet eens bedoeld) op stuk beleid

Op msn:

Ik: '*steekt tong uit*'

Hij: "*bijt erop*

die vond ik wel leuk. Maar ik twijfel wie dat ook weer typte en of het dus flirten was. Speels iig wel
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
@Hans: nou ja, het tong uitsteken kwam voort uit het feit dat een van mijn vrienden autisme heeft en mijn sarcastische humor niet snapte. Hij nam het voor serieus aan. Dus toen is dat erin geslopen zeg maar.

@-nora- haha, je hebt er in ieder geval een lach van op je gezicht gekregen, dat is toch ook wat waard?
Ik had afgelopen weekend een leuke. Zaten op het terras, komt er een vent naar ons toe die ineens allemaal dingen begint te zeggen die niet echt ergens op slaan.

Ik: Jee, je bent net zo'n sprekende pop.

Hij: Ja, trek even aan mijn koordje.

Ik: Mwah, ik denk dat ik je nu even uitzet.

Oh ja, op hetzelfde terras:

Wij staan op, hoor ik ineens iemand zeggen: vlug, praat met me voordat ze me ten dans vraagt!

Hij bleek het over/tegen mij te hebben. Ik heb een grote neplach opgezet en zei: oooohhhh, het was een grapje! Ha, ha.

(Ik was in een vervelende bui.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven