Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
Ik overweeg trouwens een nickchange inmiddels.
Forummers met een wet in hun motto
Wat moet ik doen om die 20 piramide punten te verdubbelen?
quote:UCchick1990 schreef op 21 februari 2012 @ 11:57:

Ik overweeg trouwens een nickchange inmiddels.Ja, dat is toch eigenlijk echt niet grappig... In ernst: misschien maar doen?
En weer niet bij te houden he... Dit forum is niet goed voor mijn werkgedrag :-)
Strooi ik met je initialen? Ik heb geen flauw idee wat je initialen zijn (zie de door jou geciteerde post).
quote:lucretiatox schreef op 21 februari 2012 @ 11:58:

[...]

Ja, dat is toch eigenlijk echt niet grappig... In ernst: misschien maar doen?Ja. Waren de regels nou veranderd laatst over tweede nicks? Dus moet ik eerst deze anonimiseren?
quote:jansenenjanssens schreef op 21 februari 2012 @ 11:57:

Wat moet ik doen om die 20 piramide punten te verdubbelen?Martin moonen.
quote:UCchick1990 schreef op 21 februari 2012 @ 11:55:

[...]

Maar, even serieus, ik neem aan dat je wel enigszins snapt wat ik net bedoelde.Erger nog, ook wij snappen het, en we kennen niet eens de details . Glashelder.
quote:EvyBlissy schreef op 21 februari 2012 @ 11:56:

Oh, EB = Edmund Burke! (en niet EvyBlissy )

Nu snap ik 'm! Ik ken Geleerd wel nog van vroegah, maar Edmund Burke, heb ik hier nooit gezien eerlijk gezegd.Dan heb je wat gemist.... de enige legende die dit forum ooit heeft gehad.
quote:EvyBlissy schreef op 21 februari 2012 @ 11:28:

Martin komt wel in aanmerking voor categorie VF-autoriteit, ik bedoel: hij heeft sinds gisteren zelfs een eigen Wet! De Wet van Martin. Als ik nou begin te zeiken over de spelfout in zijn motto kom ik zeker nooit meer in aanmerking voor de titel "Forummer van de Maand"...
quote:UCchick1990 schreef op 21 februari 2012 @ 11:59:

[...]

Ja. Waren de regels nou veranderd laatst over tweede nicks? Dus moet ik eerst deze anonimiseren?Nee, je mag een tweede of meer nicks hebben, alleen mag je niet in 1 topic met verschillende nicks posten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:martin81 schreef op 21 februari 2012 @ 11:33:

@Molly: natuurlijk heb ik wel een plan, maar het lijkt me niet verstandig om dat plan nu al publiek te maken.Sinds wanneer hou jij je bezig met 'verstandig' op dit forum? Anyway (da's Engels): waaróm is het niet verstandig? Ik begrijp dat niet helemaal. Al is dat logisch, want ik heb het buskruit natuurlijk niet uitgevonden. Maar toch, ik zou graag een uitleg zien.
Ok. Ik ga er eens over nadenken. Martin, een initiaaltje terug aub?
quote:lucretiatox schreef op 21 februari 2012 @ 11:59:

[...]

Martin moonen.Geyl!
Ik mis een maximum in Martins motto. 25 jaar?
quote:Miss.Moneypenny schreef op 21 februari 2012 @ 12:00:

[...]

Als ik nou begin te zeiken over de spelfout in zijn motto kom ik zeker nooit meer in aanmerking voor de titel "Forummer van de Maand"...

Eerder een stijlfout of niet?

Ach, vast niet.. Maar er zijn genoeg andere categorieën..
quote:eleonora schreef op 21 februari 2012 @ 11:42:

Nu we toch mee mogen brainstormen (toch edelachtbare?) is een paar categorieën toevoegen misschien helemaal geen slecht idee inderdaad.Is er al een overzicht of lijstje met alle categorieen? En hoe werkt dat, mag je zelf kiezen in welke categorie je geplaatst wilt worden?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:UCchick1990 schreef op 21 februari 2012 @ 12:02:

Ok. Ik ga er eens over nadenken. Martin, een initiaaltje terug aub?

Hallo, jij hebt zelf nog niets gezegd....?!

Misschien is het voor ons beiden, als twee van de meer hoge bomen op dit forum, beter om onze anonimiteit te beschermen.
quote:martin81 schreef op 21 februari 2012 @ 12:10:

[...]

Hallo, jij hebt zelf nog niets gezegd....?!
quote:Pompadoer schreef op 21 februari 2012 @ 11:50:

Nog een categorie:

Forummers die inmiddels aan een topictitel al kunnen zien dat een topic van Marthijn219 afkomstig is

Niet om op te scheppen maar ik scoor toch rond de 90%.Ghehe, weer een lijstje waar ik zo op kan! Al ben ik er natuurlijk ook wel heeeuuul trots op dat ik op het Heul Vervelende Vrouwen Met Een Mening Die Niet Met Die Van Oppergod Overeenkomt (kansloos voor de overwinning)-lijstje sta.
Martin strooit met persoonsgegevens van andere forummers. Daar staat een permaban op toch?
Okee, mijn initialen zitten in het rijtje:

RV, WDH, JL, MV, RAT, GS, SDH, SM, JS, JB
quote:yvonjaspers schreef op 21 februari 2012 @ 12:14:

Martin strooit met persoonsgegevens van andere forummers. Daar staat een permaban op toch? Privacy.
quote:yvonjaspers schreef op 21 februari 2012 @ 12:12:

[...]

Ghehe, weer een lijstje waar ik zo op kan! Al ben ik er natuurlijk ook wel heeeuuul trots op dat ik op het Heul Vervelende Vrouwen Met Een Mening Die Niet Met Die Van Oppergod Overeenkomt (kansloos voor de overwinning)-lijstje sta.

*High fived Von*

Sta ik ook op!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven