waterfosser ervaring?
dinsdag 21 februari 2012 om 15:33
En voor deze vraag maak je speciaal een account aan?
Maar goed, om antwoord te geven, waterflossers zijn heel handig om lastige plekjes in je mond schoon te maken maar zijn moeilijk te gebruiken voor jonge kinderen.
Zijn die dingen trouwens niet gewoon bij de Kruidvat enzo te koop? Hier in Amerika haal je ze gewoon bij de Walmart of Walgreens.
Maar goed, om antwoord te geven, waterflossers zijn heel handig om lastige plekjes in je mond schoon te maken maar zijn moeilijk te gebruiken voor jonge kinderen.
Zijn die dingen trouwens niet gewoon bij de Kruidvat enzo te koop? Hier in Amerika haal je ze gewoon bij de Walmart of Walgreens.
dinsdag 21 februari 2012 om 15:57
quote:OrangeCowgirl schreef op 21 februari 2012 @ 15:33:
Zijn die dingen trouwens niet gewoon bij de Kruidvat enzo te koop? Hier in Amerika haal je ze gewoon bij de Walmart of Walgreens.Ik heb gegoogeld maar die dingen zijn bij mediamarkt,kijkshop etc ook te koop . Ik denk dat TO aan het spammen is
Zijn die dingen trouwens niet gewoon bij de Kruidvat enzo te koop? Hier in Amerika haal je ze gewoon bij de Walmart of Walgreens.Ik heb gegoogeld maar die dingen zijn bij mediamarkt,kijkshop etc ook te koop . Ik denk dat TO aan het spammen is
dinsdag 21 februari 2012 om 16:13
Ik ken dat inderdaad, loveyoursmile.nl. Ik zou zeggen: Bestel er niet! Ik bestelde een product wat een beloofde levertijd van een aantal werkdagen had, maar heb er uiteindelijk zes weken op kunnen wachten. Ze waren ook heel erg slecht te bereiken en reageerden ook bijna onbeschoft op e-mails.
Nee, voortaan bestel ik ergens anders.
Nee, voortaan bestel ik ergens anders.