Minnaar deel 15
vrijdag 9 december 2011 om 10:32
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
zaterdag 18 februari 2012 om 07:49
quote:Rooss4 schreef op 14 februari 2012 @ 21:14:
Engel, hij wil graag mailcontact houden maar dan pas over een poosje, eerst moet dat hart helen.
Ik heb ze op een plank boven mijn bed staan in blikjes.. ik dacht dat iedereen dat ondertussen wel wist!
Ik lees dat je alweer mailcontact had met FwB,dat hartje kan dat blijkbaar wel aan,gelukkig maar.
Nu je het zegt van die blikjes.....
NM=nieuwe man neem ik aan,dat is er eentje uit zo'n blikje zeker
Fijne date Rooss,en geniet.
Engel, hij wil graag mailcontact houden maar dan pas over een poosje, eerst moet dat hart helen.
Ik heb ze op een plank boven mijn bed staan in blikjes.. ik dacht dat iedereen dat ondertussen wel wist!
Ik lees dat je alweer mailcontact had met FwB,dat hartje kan dat blijkbaar wel aan,gelukkig maar.
Nu je het zegt van die blikjes.....
NM=nieuwe man neem ik aan,dat is er eentje uit zo'n blikje zeker
Fijne date Rooss,en geniet.

zaterdag 18 februari 2012 om 09:50
Angel, goede vraag wel, want mijn relatie was en is gewoon goed. Alleen heb ik altijd al moeite gehad om monogaam te blijven. Ik was piepjong toen ik bij mijn man kwam, nauwelijks ervaring met mannen. Dus vandaar dat we een open relatie bespraken. Toen kwam nr twee voorbij en ben ik gewoon als een blok voor hem gevallen. Niet alleen fysiek, maar helemaal.
Heel verwend eigenlijk. Maar het idee om mijn hele volwassen leven maar met één man seks te hebben vond ik niet erg prettig.
Daarbij maakt nr twee hele andere dingen bij me los, qua seks en qua relatie.
Heel verwend eigenlijk. Maar het idee om mijn hele volwassen leven maar met één man seks te hebben vond ik niet erg prettig.
Daarbij maakt nr twee hele andere dingen bij me los, qua seks en qua relatie.

zaterdag 18 februari 2012 om 12:56
Angel, hij had inderdaad een heel speciale reden om me te mailen eergisteren en is nu weer stil gevallen. Snap ik helemaal, zijn hart is nog verre van geheeld.
Ik vind het rot maar ik laat het initiatief bij hem. Hij mag aangeven wat hij nodig heeft en aan kan.
Herfstig, grappig is dat. Toen ik zeb leerde kennen kon ik me ook van geen kant voorstellen dat ik "het" nog maar met één man zou doen, beklemmend idee vond ik dat, er lopen potverrrr zoveel leuke mannen rond! Ben dan ook heel blij dat dat niet hoeft zeg maar
Ik vind het rot maar ik laat het initiatief bij hem. Hij mag aangeven wat hij nodig heeft en aan kan.
Herfstig, grappig is dat. Toen ik zeb leerde kennen kon ik me ook van geen kant voorstellen dat ik "het" nog maar met één man zou doen, beklemmend idee vond ik dat, er lopen potverrrr zoveel leuke mannen rond! Ben dan ook heel blij dat dat niet hoeft zeg maar
maandag 20 februari 2012 om 12:18

maandag 20 februari 2012 om 14:01
Rottig shirtje, dat één smsje je zo van streek kan maken. Het ultieme bewijs dat hij nog niet uit je systeem is, wellicht al het contact verbreken? Dus ook geen felicitaties ed? Ik heb weer een kort poosje email contact gehad met ex-FwB en ook hij trekt het niet, het rakelt alles op en het doet hem pijn. Klaar dus. Het contact initiatief ligt volledig bij hem.
En ik ben aan het bijkomen van een waanzinnige middag/avond en toch nog aangeplakte nacht gisteren. Heerlijk gesekst, gedanst, gegeten en gedronken, nog meer gesekst en niet alleen met zijn tweetjes. Toen is hij lekker in slaap gevallen.. mijn hoofd zat te vol en mijn armen deden pijn van het vele steunen maar dat maakt allemaal niet uit. De man is verrukkelijk. Nieuwe Man is officiëel minnaar geworden...
En ik ben aan het bijkomen van een waanzinnige middag/avond en toch nog aangeplakte nacht gisteren. Heerlijk gesekst, gedanst, gegeten en gedronken, nog meer gesekst en niet alleen met zijn tweetjes. Toen is hij lekker in slaap gevallen.. mijn hoofd zat te vol en mijn armen deden pijn van het vele steunen maar dat maakt allemaal niet uit. De man is verrukkelijk. Nieuwe Man is officiëel minnaar geworden...

dinsdag 21 februari 2012 om 21:31
Goed zo Sense, lekker rustig laten varen. Ik ben nog aan het zuchten bij zitten en opstaan, got wat kan een mens een spierpijn hebben, je zou bijna denken dat ik een totaal ongetraind dametje ben.
Date met minnaar staat over 5 weken pas vanwege elders perikelen maar de vervangers staan klaar in rijen van 3! (woeha)
Date met minnaar staat over 5 weken pas vanwege elders perikelen maar de vervangers staan klaar in rijen van 3! (woeha)