Oude Slimmies Verenigt U!

07-06-2011 15:37 1057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien ken je ze nog, die oude Slimme Meiden. Altijd in voor een pak bokkenpootjes en wat gebrabbel over baby'sde huiswinkel. Die oude Slimme Meiden die ondertussen (bijna) allemaal moederT zijn, sommigen zelfs 2x, en het forum compleet verwaarlozen. Die oude Slimme Meiden die het stokje hebben doorgegeven aan de nieuwe generatie slimmies, omdat ze het tegenwoordig 'te druk' hebben met hun kind.

Nou, die Slimme Meiden zoek ik.

ALLEMAAL!!

Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!

Bij voorbaat dank.
Ik vind Pop niet eens zo erg op de fb hoor. Ik heb meer last van mijn collega in existentiële crisis die de hele dag door joodse propaganda op de wall post en anti-palestina zooi.
Ik ging ook bij Pop kijken en vond het ook meevallen. Ik heb in elk geval in een deuk gelegen om de framblij/framboos :D
Pop heeft meteen iets non-kind op haar prikbord gezet. Om het evenwicht terug te vinden.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Jongste heeft trouwens een meester dit jaar (de juf die hij geslagen heeft was invaljuf). Super leuke meester, alleen heeft ie op woensdag papadag. :puke:

Hoi Slimmies!

Gezellig hier! Helaas had ik vandaag gewoon een Leven en kon ik niet meeforummen

Leuke verhalen allemaal, gezellig!

Hier alles goed! Wij zijn een ruime maand geleden verhuisd en wonen nu in SD- en So-stad! Spannende stap, wel heel leuk! Nieuwe (oude) baan, nieuw kdv voor Doperwtje en dat soort nieuws.

Doperwtje doet het goed! Hartstikke vrolijk en gezellig, dol op puzzelen, rondrennen, boekjes, woordjes en ooootooooo's
Jeuj Erwt, dus we zijn ineens buren?

Welke buurt woon je (ongeveer)?
Jaja, we zijn praktisch buren!

Ik woon in ongeveer jouw buurt, maar dan vooral de buurt die je op de atlas vindt, met veel leeeeelijke flats en schotels

Het idee is hier ongeveer een jaar te wonen en dan op zoek te gaan naar iets anders (koop). Voor nu was het al lang fijn om tegelijkertijd woonruimte, werk en opvang te vinden
Wauw, wat een stap. Hoewel, voor jou mss niet zo groot, voor Xan wrsch wel?

Zit Doperwtje bij SD?
Voor Xan inderdaad vooral een grote stap, voor mij 'weer terug', maar toch ook wel weer nieuw eigenlijk. Ik wilde heel graag deze kant op en Xan zag het wel zitten gelukkig! Nu dus in zo'n oerlelijke flat , maar wel een fijne woonruimte. Doperwtje zit niet bij SD, was wel grappig geweest

Leuk ook om over Jongste en Oudste te lezen. Ze worden écht groot. Lastig lijkt me dat wel: (pre?)puberen mét onhandelbaar gedrag
Die oerlelijke flats zijn aan de binnenkant vaak helemaal niet oerlelijk.

Mijn flat is zelfs aan de buitenkant leuk.

En jij dus terug in je oude baan? Kon Xan een beetje makkelijk hier aan de slag?
Ik zeg we moeten maar eens meeten in jullie stad
DTEEZ!
Zijn er al plannen voor nog een erwt?
quote:Djoels schreef op 21 februari 2012 @ 20:24:

Ik zeg we moeten maar eens meeten in jullie stad Ik zeg: DOEN.
quote:Solomio schreef op 21 februari 2012 @ 21:03:

[...]

Ik zeg: DOEN.Eens met So, zoals altijd.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
G*V*D Ik zie ze niet !!!

Ja goffer, zitten jullie hiér!

Had dit topic niet zo in de gaten meer, maar my my my De Slimmies are alive! *denk uitroep Dr Frankenstein bij het ontwaken van zijn creatie "It's aalliiiiiiiivvvvveeeeee!!!" *

Druk met werk, ook vermoeiend, zeker in combinatie met Timanni en Timini#2 in mijn buik. Zit nu even 'single' op de bank (lees: laptop op schoot en vrouwenfilm op de buis) want Timanni slaapt al uren heerlijk in zijn bedje (had vandaag besloten eens níet tussen de middag te slapen ) en Dalman is hobbywise even de hort op.
Ha Stelendevos! Nee, geen enkel ander erwtje kan tippen aan ons Doperwtje, dus daar houden we het mooi bij
Wauw dat zeg je mooi Erwt :-)
Plaatjesplakken doettutnogsteedsniet ???

En om 10:52 uur nog niet ??
Als je de link kopieert doet ie het wel

#nerd
** komt even binnenvallen om te vertellen dat dit bijlezen op het perfecte moment kwam **

Slimmies!
Heb je een nieuwtje dan Mugh?
Iemand anders nog nieuws ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven