Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
quote:giuliettacapuletti schreef op 22 februari 2012 @ 12:11:

Te laat... Ik heb al een bruin puntje pindakaas mèt suiker op. Shit . Nou laat dan dat topic van mij ook maar zitten. Allemaal onze computers uit en rustig in een hoekje gaan wachten op de terugkomst van onze bron van wijsheid en inspiratie lijkt me dan nog het enige wat we kunnen doen. Snik.
Ik een boterham met appelstroop. En een spekje. Is dat ook slecht? Anyway, ik ben wel weer veel productiever aan t werk zonder onze Martin. Zie je, zijn afwezigheid brengt mij meer intellectueel gezien dan zijn aanwezigheid! Nu leer ik ook eens wat nieuws enzo, en heb ik bijna mijn opdracht voor morgen af! :D
Ik ga nu een afbak broodje, de allergoedkoopste van de appie, in de oven gooien en dan heerlijk met pindakaas en suiker. Mjam.
Ik eet vanavond wel noodles met veel verse groenten, red dat de boel nog een beetje?
***High Five Scamp!***
Tja nu Martin er niet is om dit lieftallige meisje tegen te houden. Heb ik mij toch laten verleiden om een pistolet met filet american te nuttigen. Bij gerbrek aan een ui heb ik een bosuitje gebruikt om het broodje te garneren. Van de Sjips heb ik gelukkig af kunnen blijven.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:giuliettacapuletti schreef op 22 februari 2012 @ 12:25:

***High Five Scamp!***
quote:charlottew88 schreef op 22 februari 2012 @ 12:29:

Tja nu Martin er niet is om dit lieftallige meisje tegen te houden. Heb ik mij toch laten verleiden om een pistolet met filet american te nuttigen. Bij gerbrek aan een ui heb ik een bosuitje gebruikt om het broodje te garneren. Van de Sjips heb ik gelukkig af kunnen blijven.Ooh die nep pringles van de Lidl zijn heerlijk.
Misschien neem ik zo nog wel een puntje, een witte dit keer.
quote:scamp schreef op 22 februari 2012 @ 12:31:

[...]

Ooh die nep pringles van de Lidl zijn heerlijk.Lidl is dat een traiteur?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 22 februari 2012 @ 12:34:

[...]

Lidl is dat een traiteur?

Wel als je het uitspreekt met een Frans accent.

Lídèlll

quote:giuliettacapuletti schreef op 22 februari 2012 @ 12:31:

Misschien neem ik zo nog wel een puntje, een witte dit keer. Oh foeiii
Meiden, jullie gaan nu wel heel offtopic.

Zo worden jullie natuurlijk nooit genomineerd op een lijstje voor de forummer van de dag, week, maand, het jaar of een weet ik welke periode

Had ik al verteld dat ik tot mijn grote schrik een remspoor in de luier van mijn chichahua aantrof?

Weet iemand wat ik nu moet doen? Eruit wassen lukt niet.. En hij is niet zo vies dat ik hem weg wil gooien. Weet je wat die dingen kosten op het moment?
O nee, wat een drama zeg. Laat 'm zelf die luier maar wassen, dat zal 'm leren!

Ik ga even de keuken schoonmaken. Dit topic is zo saai zonder Martin dat ik het zelfs niet meer als HOG kan gebruiken.
quote:scamp schreef op 22 februari 2012 @ 11:27:

[...]

Wie moet me nu tegenhouden zodat ik niet een boterham met pindakaas ga eten?Het kan erger. Ik heb kant-en-klare poffertjes!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 22 februari 2012 @ 13:08:

[...]

Het kan erger. Ik heb kant-en-klare poffertjes!

Oh toch wel met het meegeleverde mini pakje boter en zakje poedersuiker he?

quote:giuliettacapuletti schreef op 22 februari 2012 @ 13:08:

O nee, wat een drama zeg. Laat 'm zelf die luier maar wassen, dat zal 'm leren!

Ik ga even de keuken schoonmaken. Dit topic is zo saai zonder Martin dat ik het zelfs niet meer als HOG kan gebruiken.

Ze noemt ons saai

quote:scamp schreef op 22 februari 2012 @ 12:35:

[...]

Wel als je het uitspreekt met een Frans accent.

Lídèlll

quote:scamp schreef op 22 februari 2012 @ 13:09:

[...]

Oh toch wel met het meegeleverde mini pakje boter en zakje poedersuiker he?

Nee... die zitten er niet bij. Maar dat heb ik nog wel op voorraad hoor

Toch weer aan het HOG'en.
quote:missverrektekoekwaus schreef op 22 februari 2012 @ 13:06:

Meiden, jullie gaan nu wel heel offtopic.

Zo worden jullie natuurlijk nooit genomineerd op een lijstje voor de forummer van de dag, week, maand, het jaar of een weet ik welke periode

Had ik al verteld dat ik tot mijn grote schrik een remspoor in de luier van mijn chichahua aantrof?

Weet iemand wat ik nu moet doen? Eruit wassen lukt niet.. En hij is niet zo vies dat ik hem weg wil gooien. Weet je wat die dingen kosten op het moment?Opsturen naar Martin die heeft hier ervaring mee.
Zou dat via de stichting kunnen? Die hebben vast wel contact met Martin.
quote:scamp schreef op 22 februari 2012 @ 13:09:

[...]

Ze noemt ons saai

quote:charlottew88 schreef op 22 februari 2012 @ 13:13:

[...]

Opsturen naar Martin die heeft hier ervaring mee.

Maar ik heb steeds gelachen om zijn probleem met het remspoor, dus ik denk dat hij me nu niet wil helpen.

Ik met mijn stomme kop ook..

Al met al zit ik er wel mooi mee.
quote:giuliettacapuletti schreef op 22 februari 2012 @ 13:14:

Zou dat via de stichting kunnen? Die hebben vast wel contact met Martin.Vast wel de stichting heet Bona*dit omdat Martin nog geen deuk in een pakje boter kan slaan*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven