Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
Was vandaag de laatste ATWT, of gisteren?

Kan ook zijn dat Thee t forum ff beu is na de plaatjes van gisteren.
Jij Jo? Heb jij (al) ''gezondigd''?
Ik koop al expres geen chips.
Gisteravond, vanmiddag en morgenochtend Moon.
Moon ik herken dat wel. Ben zelf ook een soort van wandelend luisterend oor ofzo. Kon soms wel eens wakker liggen van andermans problemen. Gelukkig leer ik me daar (ook door de studie) steeds beter voor af te sluiten

Alsof het op je voorhoofd staat hè?

Moonlight82, voor gratis adviezen!
En Thee het forum beu na de plaatjes? What happened?
Ik stik van snacks, snoep, drop, koek in huis. Man is veelvraat, maar hij kan het wel hebben.
Ja, dat zou ook best kunnen Moon. Zonde dat zulke mensen het forumplezier voor anderen vergallen.

Heb vanavond nog niks gegeten, maar overdag eet ik vaak wel iets meer dan ik eigenlijk wil.
Unch een inlevend vermogen vind ik wel heel belangrijk in jouw toekomstige beroep. Als je het maar goed van je af kan zetten na werktijd.
Overdag heb ik nooit zo'n trek, dus dan is het makkelijk vol te houden. Op kantoor staat op de kamer drop, chocola, zuurballen. Geen probleem.
Ga mijn laatste ronde doen.
Joon, zou jij nog even dat berichtje op pagina 6 willen wissen?

En MV, jij ook, pagina 5?

Een inlevend vermogen heb ik wel, geloof ik. Hoop ik. Hoor ik van anderen, in ieder geval. Is ook heel belangrijk hoor, wordt op gehamerd. Je moet het alleen niet meenemen naar huis. Had tijdens een gesprek eerder dit jaar aangegeven dat dat nog wel eens een struikelblok kon worden voor mij, teveel meeleven en meenemen. Maar heb tijdens een stage (nog niet eens lang geleden) voor het eerst iemand zien sterven, en dat is eigenlijk heel goed gegaan en geen last van gehad. Valt dus in de praktijk mee gelukkig.
Zoetigheden heb ik ook niet zoveel moeite mee. Al vind ik een dropje op z'n tijd wel lekker.
Gisteravond heeft Thee de laatste aflevering van atwt gezien. Vandaag was alleen de herhaling. Het is over.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja Unch

Ik weet wel dat ik goed kan luisteren, meestal. Maar als anderen dat ook meteen zien dat is lastig.

Maar een onbekende met zichtbaar enorme problemen, die wil ik niet zomaar een middag een luisterend oor bieden, dan blijf ik bezig.

Omgekeerd zal ik ook nooit tegen zomaar iemand een heel verhaal gaan ophangen over vervelende dingen in mijn leven. Dan moet diegene daar echt specifiek om vragen.
Ik heb denk ik een andere paginaindeling dan jij unch (ander aantal berichten per pag) want pagina 5 stond niet veel bij mij.

Maar heb nog wel eea weggehaald.
Oh, dat is gek. Maar het berichtje waar het om ging is weg hoor, dank.
blijkbaar heb ik heel wat berichten gemist
Uncharted, weet niet waar het over gaat (hoeft ook niet) maar ik hoop dat je wat hebt gehad aan de postings hier
Och, ik had weer een lastig probleem/dilemma en val daar uiteraard zeer graag anderen mensen mee lastig. Zoals iedereen ook altijd doet bij Moonlight. (Gelukkig had ik hier toestemming. )
quote:thee schreef op 23 februari 2012 @ 01:12:

Uncharted, weet niet waar het over gaat (hoeft ook niet) maar ik hoop dat je wat hebt gehad aan de postings hier Dank. Ben er heel wat wijzer en opgeluchter door. Fijn dat er zoveel dames meedenken.
Ha die thee, zit je aan de prosecco?
Hee Thee. Gelukkig ben je daar weer.
Nee Moos, die is gister met een staartje eind deze middag wel opgegaan.

Hi Jo
Ik ga zakken (anders vergrijp ik me alsnog aan een zakje chips).

Trustuh allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven