Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
quote:jeane_avril schreef op 23 februari 2012 @ 00:30:

[...]

Tja, daar sta je dan in je mooie can can rok, ik had mezelf een air aangemeten met die naam, maar zo doorgeprikt dus. Ik zat al te zoeken, accent aigu, accent accent accent....? Daar stond ik dan met mijn mooie naam.
quote:jeane_avril schreef op 23 februari 2012 @ 00:32:

[...]

Dit vind ik dan wel humor, en ironisch ook wel ergens, deze topics van martje zijn bedoeld om zijn naam en status als gerespecteerd forummer te bewerkstelligen. Gaat Molly zo met dit titel aan de haal hier! En geeft martje het nakijken. Ach ja, een mens kan niet alles hebben he, niet en goede smaak, en goede opleiding, en hoog IQ/EQ en gepromoveerd en gerespecteerd. Dat gaat allemaal niet samen.
quote:scamp schreef op 23 februari 2012 @ 10:25:

[...]

Kun jij mij zonder te googlen uitleggen wat Spinocerebellaire Ataxie inhoudt?

Nee? agh gossie hebben we toch verschillende interesses.

I rest my caseHaha, Scamp. Je haalde me de woorden uit de mond. Ik zat al te denken: welke medische term kan ik plaatsen, die M. zelf absoluut niet kent. En dan rest ik mijn kaas ook.
quote:molly74 schreef op 23 februari 2012 @ 11:44:

[...]

Haha, Scamp. Je haalde me de woorden uit de mond. Ik zat al te denken: welke medische term kan ik plaatsen, die M. zelf absoluut niet kent. En dan rest ik mijn kaas ook.

Dat ik geen WO heb gedaan wil natuurlijk niet zeggen dat ik een IQ van 35 heb he

Al wil hij dat wel graag zo zien want anders haal ik zijn theorie onderuit.
quote:martin81 schreef op 23 februari 2012 @ 11:20:

[...]

In mijn geval was mijn woord als gentleman toch ook niet afdoende?Een gentleman probeert anderen geen ban aan te smeren.
quote:martin81 schreef op 23 februari 2012 @ 11:37:

Ik hoop dat de moderators zich nu een keer uitspreken over de continue beschuldigingen van m.n. Yvonne dat ik EB en Geleerd zou zijn, iets wat ik nooit heb beweerd en zelfs altijd heb ontkracht.

Natuurlijk heb je dat niet expliciet beweerd. Je zou wel gek zijn, want daarmee geef je de mods ammunitie om je wederom te bannen. Je doet er dus alles aan om de illusie te laten voortleven dat EB, Geleerd en jij drie verschillende personen zijn. Alleen… die illusie bestaat alleen nog in jouw hoofd. Ieder ander die jouw topics en die van je vorige nicks een beetje gevolgd heeft ziet zoveel overeenkomsten dat je echt niet met droge ogen kunt beweren dat deze niet door een en dezelfde persoon geschreven zijn. Niet alleen door je taalgebruik of het ontzettende bord voor je kop, maar ook door je onderwerpkeuze (denk alleen al aan je obsessie voor Thaise en andere dames die niet te veel eisen stellen in bed, piemeltraining, anale seks, parenclubs etc. etc. Allemaal zaken waar je volgens eigen zeggen tegen zou (moeten) zijn, maar waar je wel overmatig veel interesse in toont).

En gelukkig ben ik niet de enige die dat opgemerkt heeft. Ik vraag me alleen wel af waarom je er alleen tegen mij iets over zegt.

Je bent trouwens wel een huilie zeg. Van de week liep je in het mod-topic ook al over mij te klagen, omdat ik je achtervolg en je zou lastigvallen, terwijl jij al een paar keer had aangeboden vrede te stichten. Op mijn vraag waar en wanneer je dat hebt aangeboden heb ik trouwens nog steeds geen antwoord gehad, komt dat nog? Of was dat alleen maar om de mods zand in de ogen te strooien, en mij zwart te maken? Sneu mannetje.

Inderdaad weer typisch dat je weer stopt met reageren als het te heet wordt onder je voeten. Of moet je aan de gezamenlijke broodmaaltijd in de kliniek?
En dan ook nog zeggen dat de topics zijn geupt door anderen terwijl je het letterlijk zelf zegt : up

En dan ook nog dat die topics opgedoken zijn door mij.

Je vroeg er om!

Ik wist dat ik het je niet moest geven, daarom zei ik in eerste instantie: google is je vriend. Maar nee ik trapte er toch weer in. bah bah bah!
quote:martin81 schreef op 23 februari 2012 @ 11:04:

[...]

Tjongejonge, wat vergezocht.

Alsof mijn mede-gymnasiasten massaal zeiden "Ik ben slim genoeg voor natuurkunde of filosofie, maar mijn interesse ligt nu eenmaal meer bij de MBO-opleiding knippen".

Kom op zeg, iemand met een WO-IQ gaat nooit MBO doen.En daar gaat het dus mis in jouw denkwijze. De oudste van mijn zus is 22. Hij repareert koelinstallaties bij bvb. de AH of airco's van particulieren, door heel het land. Hij zou qua intelligentie en leervermogen prima een universitaire studie kunnen doen, maar besloot dat hij toch liever al geld wilde verdienen met een 'makkelijke' baan. Waarom het jezelf moeilijk maken als je iets anders ook heel leuk vindt, dus hetgeen wat hij nu doet?

[...]

Alsof mijn mede-gymnasiasten massaal zeiden "Ik ben slim genoeg voor natuurkunde of filosofie, maar mijn interesse ligt nu eenmaal meer bij de MBO-opleiding knippen".

Kom op zeg, iemand met een WO-IQ gaat nooit MBO doen.

Dat zal ik even tegen een vriendin van me zeggen, die cum laude is geslaagd op het VWO en daarna een MBO opleiding is gaan doen... Omdat daar haar hart lag, niet in de wetenschap.

Iedereen is anders Martin. Accepteer dat gewoon.
quote:martin81 schreef op 23 februari 2012 @ 11:37:

Ik ga weer even off-line....

Hoewel ik eigenlijk tijd had gereserveerd om te forummen vandaag, wil ik de situatie even laten de-escaleren.

Ik hoop dat de moderators zich nu een keer uitspreken over de continue beschuldigingen van m.n. Yvonne dat ik EB en Geleerd zou zijn, iets wat ik nooit heb beweerd en zelfs altijd heb ontkracht.

Ik hoop niet dat Yvonne wordt geband (zou kinderachtig zijn), maar wel dat zij nu eens met bewijs moet komen voor haar ongefundeerde claims en anders moet ophouden met deze laster.Huilie.
quote:eefjewentelteefje schreef op 23 februari 2012 @ 11:21:

De meester is in the house?

Ik mag reageren?

Waar gaat deze discussie nou over?

Het was toch om te kijken of er genoeg animo voor een verkiezing van forummer was?

Heb je om forummer van de maand te worden een bepaald IQ nodig?

Een bepaalde opleiding?

Waarom wordt er hier met allerlei dure woorden gesmeten?

Om andere forummers dom te laten voelen?

Of om jezelf beter te voelen?Goed dat je het even benadrukt. Want gisteren, toen Martje zelf niet aanwezig was, is er wel degelijk serieus verder gegaan. Maar dat ziet hij, zoals gewoonlijk, over het hoofd. Martin, ergens rond blz. 50 (kan er één of twee naast zitten) staat een volledige reactie van mij op jouw OP. Maar je wíl het gewoon niet zien! Reageer nou eens een keer ergens op man! Je bent zelf degene die steeds off topic gaat. En die keer dat je on topic gaat, krijg je dezelfde antwoorden als eerder gegeven. Dus waarom vraag je anders niet een slotje aan?
Joh... Laat hem lekker pretentieus babbelen in zijn eentje. Als hij niet meer gevoerd wordt met 10 reacties op elke post die hij plaatst is de lol er snel af hoor. 'Jullie' geven hem een geweldig platform zo. Prima voor zijn ego (onbedoeld weliswaar maar toch).
quote:yvonjaspers schreef op 23 februari 2012 @ 11:26:

[...]

't Verbaast mij dat hij, als gepermabande, nog niet is geband voor terugkeren op dit forum (waarna hij gewoon weer de kunstjes flikt waarvoor hij twee keer eerder een permaban heeft gekregen).

De uitleg van Viva (toen ik dit eens gevraagd m.b.t. gepermabanden in het algemeen) luidde: Zolang we geen bewijs hebben dat het om een gepermabande gaat, kunnen wij niets doen.

Tja....
quote:Lunax schreef op 23 februari 2012 @ 12:07:

Joh... Laat hem lekker pretentieus babbelen in zijn eentje. Als hij niet meer gevoerd wordt met 10 reacties op elke post die hij plaatst is de lol er snel af hoor. 'Jullie' geven hem een geweldig platform zo. Prima voor zijn ego (onbedoeld weliswaar maar toch).Eens. Ik ben er ook wel klaar mee.
Follow your heart, but take your brain with you....

Joh... Laat hem lekker pretentieus babbelen in zijn eentje. Als hij niet meer gevoerd wordt met 10 reacties op elke post die hij plaatst is de lol er snel af hoor. 'Jullie' geven hem een geweldig platform zo. Prima voor zijn ego (onbedoeld weliswaar maar toch).Je hebt helemaal gelijk en na dat walgelijk gedoe op het mod topic ben ik echt helemaal klaar met hem.
quote:missverrektekoekwaus schreef op 23 februari 2012 @ 11:13:

[...]

Leuk voor je, joh! Dat je dan hier zo dom overkomt dat snap ik dan weer niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik vind het ook wel genoeg geweest.
quote:yvonjaspers schreef op 23 februari 2012 @ 11:54:

[...]

Je bent trouwens wel een huilie zeg. Van de week liep je in het mod-topic ook al over mij te klagen, omdat ik je achtervolg en je zou lastigvallen, terwijl jij al een paar keer had aangeboden vrede te stichten. Op mijn vraag waar en wanneer je dat hebt aangeboden heb ik trouwens nog steeds geen antwoord gehad, komt dat nog? Of was dat alleen maar om de mods zand in de ogen te strooien, en mij zwart te maken? Sneu mannetje.

Bij dezen dan (voor de zoveelste keer): zullen we elkaar met rust laten of als we elkaar toch toevallig treffen in een topic normaal en beleefd op elkaar reageren?

Joh... Laat hem lekker pretentieus babbelen in zijn eentje. Als hij niet meer gevoerd wordt met 10 reacties op elke post die hij plaatst is de lol er snel af hoor. 'Jullie' geven hem een geweldig platform zo. Prima voor zijn ego (onbedoeld weliswaar maar toch).Goed plan, wel lastig. Martin is een beetje zo'n korstje waar je niet aan wil komen maar die je er dan toch nog per ongeluk afpeutert :(

[...]

Kom op zeg, iemand met een WO-IQ gaat nooit MBO doen.

Waar haal je deze 'wijsheid' vandaan?

Ik vind dit wel een eeehmm... typische uitspraak om het zacht uit te drukken.

Welke opleiding iemand kiest (als ze überhaupt al gaan studeren) is afhankelijk van veel meer dan hun IQ en VO niveau alleen.

Denk eens verder joh!
quote:scamp schreef op 23 februari 2012 @ 11:19:

Ach, hij kan zijn ei niet kwijt bij deze sterke en slimme dames. Dus dan gaat hij maar beledigen.

Eigenlijk best zielig. Ik heb al een tijdje medelijden met hem maar nu echt helemaal.

Weet je, ik ben intelligent en voel me daardoor ook niet beledigd of gekleineerd door Martje.

Ik weet namelijk wie ik ben en waar ik voor sta.Dit dus
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
OMG hoe KOM je aan die rotzooi??

Het lijkt serieus wel of Antoon gek is geworden, maar die acht ik toch echt hoger in.

Waarom wil je ons zo choqueren? Wat is precies je doel joh?
quote:charlottew88 schreef op 23 februari 2012 @ 12:19:

[...]

Dit dusJa, en we vermaken ons verder prima op zo'n regenachtige dag als vandaag.
quote:lolapaloeza schreef op 23 februari 2012 @ 11:25:

[...]

Ben je wel een man? En dat 'gentle' valt eigenlijk wel af met al dat sneren.

Het nadeel van internet is dat je niet weet met wie je praat. Daarom stel ik mij iedere forummer altijd voor als een kalende man van een jaar of 60 in een vieze badjas.Ik denk dat het een typo van Martin in hij bedoeld natuurlijk genetaliën.
I de negeerknop!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven