Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
quote:giuliettacapuletti schreef op 23 februari 2012 @ 13:54:

Ik heb MBO Artiest gedaan. Met als hobby de module 'teenpunnikken' erbij. Hartstikke leuk!

Leuk, leuk, daar gaat het niet om he. Ook voor jou geldt: als je een certificaat "teenpunnikken zwarte band" kan overhandigen verwerk ik het in mijn sheet, anders houd ik het bij MBO.

Wat een zesjescultuur hier, pfffft.
quote:lucretiatox schreef op 23 februari 2012 @ 14:11:

[...]

Leuk, leuk, daar gaat het niet om he. Ook voor jou geldt: als je een certificaat "teenpunnikken zwarte band" kan overhandigen verwerk ik het in mijn sheet, anders houd ik het bij MBO.

Wat een zesjescultuur hier, pfffft.Mag ik dan MBO, alstublieft?
Doet u mij ook maar een MBO'tje dan.
Mompelt:

* een titel, MBO en een baan op een dag, mijn hele familie zal trots op mij zijn *
quote:lucretiatox schreef op 23 februari 2012 @ 13:33:

O hemeltje: "81", dat zal toch niet de uitslag van de IQ-test zijn geweest???Nope die uitslag is voor te hoog voor hem. Hij heeft gewoon de cijfertjes omgedraaid.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik vind eigenlijk plaatsing in elke categorie wel oke, als ik maar niet in dezelfde als die van Martje zit.
quote:missverrektekoekwaus schreef op 23 februari 2012 @ 13:51:

[...]

Okee.

- Lagere school "het rifgebergte" tot klas 4

- Hoe kuis ik de Moskee I en II

- Leven met een houten been in 2 weken.

En nu ben ik in de leer bij Leo als boezemkoesteraarster, samen met Scamp.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik heb lagere school en de eerste 3 jaar van de Havo.

Verder heb ik bij de LOI kinderpsychologie en een cursus filosofie gedaan.

Dus.

Lijkt me meer dan voldoende voor een plaats tussen de forum autoriteiten. Anciënniteit heb ik ook in hoge mate. Iets meer dan me lief is eigenlijk.

Ik kan wel alleen maar part-time hoor, dus ik sta open voor een DUO baan.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
quote:charlottew88 schreef op 23 februari 2012 @ 14:15:

[...]

Nope die uitslag is voor te hoog voor hem. Hij heeft gewoon de cijfertjes omgedraaid.

* Breekt in*

Ooooh dus hij is Bonnie stClair? Of zit ie daarmee in het intellectuleuter groepje?

*gaat er weer vandoor*
quote:charlottew88 schreef op 23 februari 2012 @ 14:17:

[...]

He, dit is serieus he

quote:Anyco schreef op 23 februari 2012 @ 14:18:

[...]

* Breekt in*

Ooooh dus hij is Bonnie stClair? Of zit ie daarmee in het intellectuleuter groepje?

*gaat er weer vandoor*Bonnie IQ is hoger dan 18.Dus is zij iets intellectueler dan Martje.
quote:missverrektekoekwaus schreef op 23 februari 2012 @ 14:18:

[...]

He, dit is serieus he

Weet ik toch
quote:charlottew88 schreef op 23 februari 2012 @ 14:21:

[...]

Weet ik toch

Ik denk ik zeg het maar ff, niets is hier immers wat hij het lijkt.
quote:Anyco schreef op 23 februari 2012 @ 14:18:

[...]

* Breekt in*

*gaat er weer vandoor*

Een leuter is toch een piemel? Ik dacht dat Bonnie een vrouw was. Tsssk, zo zie je maar weer wat drank met een mens kan doen.

Al denk ik niet dat zij hij in het intellectuelen-met-een -piemel groepje zit, ze hij is niet zo slim.
quote:lolapaloeza schreef op 23 februari 2012 @ 14:17:

Lijkt me meer dan voldoende voor een plaats tussen de forum autoriteiten.Zeker! Ik noteer het. Voor de goede orde: is je voornaam Lola, Lolapa, of gewoon Lo?
quote:lucretiatox schreef op 23 februari 2012 @ 14:23:

[...]

Zeker! Ik noteer het. Voor de goede orde: is je voornaam Lola, Lolapa, of gewoon Lo?Lo, spreek uit 'Loo'.
Zelfde voor koekwaus: is de voornaam miss, missverrekte, of missverrektekoek?
.
.
quote:lucretiatox schreef op 23 februari 2012 @ 14:24:

Zelfde voor koekwaus: is de voornaam miss, missverrekte, of missverrektekoek?

Verrektekoekwaus in mijn achternaam.

Miss ervoor, omdat ik nog niet ben uitgehuwelijkt. Mijn houten been schijnt niet zo aantrekkelijk te zijn

Voornaam: Zenoememe
Ik vergeet ook nog mijn BHV, Mijn opleiding informatievoorzieningen en mijn "ach je hoeft geen opleiding te volgen want na deze 3 weken lijkt het wel of je dit werk al jaren doet"
Ach lieve Zenoememe, dat komt natuurlijk niet door je houten been, maar door je dikke kont. Geloof me, ik heb er voor doorgeleerd.
quote:missverrektekoekwaus schreef op 23 februari 2012 @ 14:32:

[...]

Verrektekoekwaus in mijn achternaam.

Miss ervoor, omdat ik nog niet ben uitgehuwelijkt. Mijn houten been schijnt niet zo aantrekkelijk te zijn

Voornaam: Zenoememe

Brabant?

Mijn voornaam is Ons
quote:scamp schreef op 23 februari 2012 @ 14:34:

[...]

Brabant?

Mijn voornaam is Ons

Onzen Scamp?

quote:missverrektekoekwaus schreef op 23 februari 2012 @ 14:37:

[...]

Onzen Scamp?

Precies!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven