Nog wakker ! ?
donderdag 23 februari 2012 om 01:45
@Thee: ik zal aan je denken dit weekend.
Zo'n roze spaarvarken noemen de kinderen hier (man is Amerikaan dus ook Engels hier thuis) een piggy bank. In andere vormen kun je ze ook een money box of penny bank noemen.
Kantelen ken ik niet als zuipen. Wel als op een andere kant leggen/zetten. Maar ik ben dan ook maar een Fransoosje met nu te veel wijntjes achter de kiezen en nevel in mijn hoofd dus ik ga ook maar eens naar bed.
Welterusten allemaal!
Zo'n roze spaarvarken noemen de kinderen hier (man is Amerikaan dus ook Engels hier thuis) een piggy bank. In andere vormen kun je ze ook een money box of penny bank noemen.
Kantelen ken ik niet als zuipen. Wel als op een andere kant leggen/zetten. Maar ik ben dan ook maar een Fransoosje met nu te veel wijntjes achter de kiezen en nevel in mijn hoofd dus ik ga ook maar eens naar bed.
Welterusten allemaal!
donderdag 23 februari 2012 om 08:00
donderdag 23 februari 2012 om 09:02
Goedemorgen vrouwen
Ik ben heel de week op tijd naar bed gegaan en dat is me goed bevallen. De laatste tijd voel ik me niet echt lekker en wil me gewoon fitter voelen. Drinken ben ik klaar mee (zo goed als). Nu het paffen nog. Alles op zijn tijd. Ben echt een saaie doos aan het worden .
Bron, tot zaterdag!
Uncharted dikke
Thee, veel plezier bij ouders!
De rest ook een fijne dag en tot de volgende keer!
Ik ben heel de week op tijd naar bed gegaan en dat is me goed bevallen. De laatste tijd voel ik me niet echt lekker en wil me gewoon fitter voelen. Drinken ben ik klaar mee (zo goed als). Nu het paffen nog. Alles op zijn tijd. Ben echt een saaie doos aan het worden .
Bron, tot zaterdag!
Uncharted dikke
Thee, veel plezier bij ouders!
De rest ook een fijne dag en tot de volgende keer!
donderdag 23 februari 2012 om 15:35
donderdag 23 februari 2012 om 15:51
Anders: het slapen ja.
Ik zei tussen neus en lip dat ik twee nachten weinig geslapen had. Toen wilde ze heel precies weten hoe een avond er dan uit ziet en hoe laat ik naar bed ga en wat ik doe als ik niet kan slapen.
Ehm
Ik heb het 'wat lezen' genoemd.
t Ging ff goed met op tijd stoppen met forum maar de klad komt er weer in.
Moet een 'life chart' bij gaan houden met oa hoe laat ik ga slapen.
Waarom is dit stomme topic niet wat vroeger op de avond druk?
Ik zei tussen neus en lip dat ik twee nachten weinig geslapen had. Toen wilde ze heel precies weten hoe een avond er dan uit ziet en hoe laat ik naar bed ga en wat ik doe als ik niet kan slapen.
Ehm
Ik heb het 'wat lezen' genoemd.
t Ging ff goed met op tijd stoppen met forum maar de klad komt er weer in.
Moet een 'life chart' bij gaan houden met oa hoe laat ik ga slapen.
Waarom is dit stomme topic niet wat vroeger op de avond druk?