Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
.
quote:missverrektekoekwaus schreef op 23 februari 2012 @ 16:46:

[...]

Excusez moi

Ja én eréforummée ook nog he?....

Wees d'r maar niks jaloers op.

Ik ben van het állerlaagste allooi volgens Martin.
quote:lucretiatox schreef op 23 februari 2012 @ 17:03:

[...]

Zien die er ongeveer zo uit -- in samenwerking met de darmflora-schik

dames gemaakt?

yakult_jurkDie jurk
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:sri schreef op 23 februari 2012 @ 16:25:

[...]

Pimpel, ben jij een mod????

Gelukkig niet!!!
quote:lucretiatox schreef op 23 februari 2012 @ 17:03:

[...]

Zien die er ongeveer zo uit -- in samenwerking met de darmflora-schik

dames gemaakt?

yakult_jurkAlhoewel dit een heautestandje is, moet je toch meer hier aan denken. Geheel gemaakt van toiletpapier! Jawel, voor de jaarlijkse toiletpapierjurkenwedstrijd. Het bestaat echt overigens, google maar eens.
quote:nerd_ schreef op 23 februari 2012 @ 16:50:

Ik zie LieveKoekjes nu steeds voorbijkomen.

Die blijft aardig....

Noem d'r voorataan maar LieveKoekjes.

*Hm, wat te soft, en dan bijt ze misschien...effe denken nog*Ik bijt jou niet hoor Nerdje. Noem jij me maar Koekjes
Ik heb mijn trouwjurk gemacrameed.

zeg geen nee tegen macrame
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Als prof. dr. in de fallologica ben ik uiteraard hier

in getrouwd
Lucre, hij is echt prachtig!!!

Heb je hem zelf gemaakt?
Maar natuurlijk! Zelf gehaakt, de familiejuwelen van mijn man stonden model.
Helaas is de familie van mij man traditioneel wat minder bedeeld.

Wil ik daar inspiratie uithalen is het echt zoeken naar een speld in een hooiberg.
Koekwaus, zou je die twee plaatsnamen uit mijn qoute willen halen? Twee pagina's terug geloof ik. Dank je.
quote:lucretiatox schreef op 23 februari 2012 @ 17:26:

Als prof. dr. in de fallologica ben ik uiteraard hier

in getrouwdDit is wel heel stijlvol, werkelijk prachtig.
Zo het diner heb ik midderwijl gesoupeerd. De pommes gratin, de haricot verts en de huître de veau smaakten zeer verfijnd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 23 februari 2012 @ 19:06:

Zo het diner heb ik midderwijl gesoupeerd. De pommes gratin, de haricot verts en de huître de veau smaakten zeer verfijnd.Opgediend door James neem ik aan? KakkerrrT!
Ik kon dit topic even niet terugvinden, schrok me rot!

De angst dat de boel al gecategoriseerd was en dat ik er niet meer op mocht zit diep merk ik.

Volgens mij is het geen slecht idee om een steuntopic op psyche te hebben voor de aspirant categorianen.
Goed idee. Open jij die Leo?
Wij hebben pommes de terre en cocotte avec des haricots verts, haché et purée op. Lekker hoor.
Jullie reageren alleen op elkaar, oké.
quote:molly74 schreef op 23 februari 2012 @ 20:06:

[...]

Opgediend door James neem ik aan? KakkerrrT!Inderrrrrrdaad
De traiteur kwam vanavond zelf even onze pain d 'italie brengen. Zo'n schat die man!

Op de brommer nog wel, met gevaar voor eigen leven.
quote:giuliettacapuletti schreef op 23 februari 2012 @ 20:14:

Wij hebben pommes de terre en cocotte avec des haricots verts, haché et purée op. Lekker hoor.Klinkt inderrrrrrdaad heerrrrrlijk.
quote:lolapaloeza schreef op 23 februari 2012 @ 20:36:

De traiteur kwam vanavond zelf even onze pain d 'italie brengen. Zo'n schat die man!

Op de brommer nog wel, met gevaar voor eigen leven.Dat doe je dan beter dan Martin, die moet zelf namelijk langs de traiteur.
He bah, eten jullie nog altijd? Wat ordinair! Ik leef op druivensap en af en toe een cracker.
Oeh lekker!

Zaterdag gaan we pommes de terre du four eten. Culinair hoogstandje!

Misschien neem ik er sauce de la guerre bij, avec oignons.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven