Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:mazzelen schreef op 23 februari 2012 @ 13:46:

Ik vind het maar een rare hobby, die plaatjesplakkerij.Je bent gewoon jaloers omdat jij het niet kan
quote:mazzelen schreef op 23 februari 2012 @ 13:46:

Ik vind het maar een rare hobby, die plaatjesplakkerij.
Jippie! Die Mod is bezig met verwijderen!
quote:molly74 schreef op 23 februari 2012 @ 13:44:

[...]

Heb je gelijk in. Over die termijn moet ik nog even nadenken. Meedenken is trouwens ook wenselijk. Dus iemand een idee?Het directe mailadres van de technische dienst benutten?
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Misschien kan er een regel ingesteld worden dat een lid pas na zoveel maanden of zoveel posts plaatjes kan plakken? Dan heb je dit niet.
En ook zo sneu, dat iemand op een forum gaat rondhangen totdat de mod weg is en dan plaatjes van gorigheid gaat plakken.

Echt, sodemieter op en zoek gewoon een baan. (mag iig hopen dat niemand het lef heeft zoiets vanaf zijn werk te posten)
quote:molly74 schreef op 23 februari 2012 @ 13:45:

Kusunum: heb jij hem niet op negeer staan? Nu zien we alsnog een reactie van hem en weet ie dat ie gelezen (=gezien) wordt.

Ik had hem (nog) niet op de negeer staan, want om hem op de negeer te zetten zal je toch eerst zijn topic's moeten openen.

En aangezien hij hier zonder plaatjes reageerde leek het mij juist wel handig om hem te quoten zodat iedereen kon zien dat er hier ook een mogelijkheid was om hem zonder zijn plaatjes te zien op de negeer te kunnen zetten. Reageren, negeren alles is al geprobeerd vanuit de forummers, en niets werkt. Dus we hoeven het niet bij ons zelf te zoeken volgens mij.

We kunnen elkaar wel gaan vertellen wat nou de meest verstandige manier is om hier mee om te gaan, maar ik denk dat de Mods gewoon eens achter hun oren moeten krabben hoe dit opgelost kan worden.
Shahla, Viva hoeft van mij niet om zeep, dat begrijp je verkeerd of ik het misschien niet goed opgeschreven. Ik bedoel het als tijdelijke protestactie. Het is hier ook al vaker geopperd door anderen, uit protest allemaal op een bepaald moment wegblijven. Sanoma moet gewoon eens wakker geschud worden en zorgen dat er meer moderatie mogelijk is op zo'n groot forum als dit. Dat is toch niet teveel gevraagd?

Dan kunnen we misschien eindelijk weer eens fijn forummen zonder uren met die plaatjes geconfronteerd te worden.
Ik weet niet of iemand dit al vermeld heeft, maar je moet wel ingelogd zijn om iemand onder de negeerknop te kunnen zetten. Ik lees hier eigenlijk vaker mee (niet ingelogd) dan dat ik iets post (ingelogd). Ik heb de gore afbeeldingen helaas ook gezien, maar kon dus niet onmiddellijk "de waarheid" negeren.

Is het een idee om ook niet-ingelogde bezoekers van het forum de negeerknop te laten gebruiken? Ik kan me inbeelden dat veel mensen die enkel meelezen maar niets posten ook af en toe zin hebben om een bepaalde poster te negeren.
quote:pinks schreef op 23 februari 2012 @ 13:50:

(mag iig hopen dat niemand het lef heeft zoiets vanaf zijn werk te posten)Ik zou dan hopen van wel en ik hoop dan ook dat er een oplettende systeembeheerder in dat bedrijf is. Eens zien hoe gezellig diegene het dan nog op zijn werk heeft. ;)
heeft zich aangemeld met nieuwe naam Waarheid ( of De waarheid)

oh mosterd, sorry
is gelukkig niet waar wat ik hier zei.

Had de naam Marny83 nog wat ook gewoon moeten herkennen
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
quote:ikwilterug schreef op 23 februari 2012 @ 13:48:

[...]

Je bent gewoon jaloers omdat jij het niet kan Ik kan ook niet negeren en staffen. Jij wel?
quote:a_nick_is_crini schreef op 23 februari 2012 @ 13:54:

En hij post alweer onder een andere naam, iets met Marny83Maryni83 is een bekende forummer. Zij plakt op dit moment juist lieve plaatjes als tegenhanger.
quote:kusunum schreef op 23 februari 2012 @ 13:51:

[...]

Ik had hem (nog) niet op de negeer staan, want om hem op de negeer te zetten zal je toch eerst zijn topic's moeten openen.

En aangezien hij hier zonder plaatjes reageerde leek het mij juist wel handig om hem te quoten zodat iedereen kon zien dat er hier ook een mogelijkheid was om hem zonder zijn plaatjes te zien op de negeer te kunnen zetten. Reageren, negeren alles is al geprobeerd vanuit de forummers, en niets werkt. Dus we hoeven het niet bij ons zelf te zoeken volgens mij.

We kunnen elkaar wel gaan vertellen wat nou de meest verstandige manier is om hier mee om te gaan, maar ik denk dat de Mods gewoon eens achter hun oren moeten krabben hoe dit opgelost kan worden.

Het was niet mijn bedoeling om jou of anderen te gaan vertellen hoe je ermee om moet gaan. Ik wilde enkel uit nieuwsgierigheid vragen waarom je dat nog niet gedaan had. En inderdaad wat je zegt: we hoeven het niet bij ons zelf te zoeken.

Overigens had ik hem vandaag niet getroffen in één van zijn eigen topics, maar kwam hem tegen in het topic van M. Dus had 'm toen meteen op negeren gezet.
quote:a_nick_is_crini schreef op 23 februari 2012 @ 13:54:

En hij post alweer onder een andere naam, iets met Marny83Als hij dit is dan heeft hij toch een flinke klap met de hamer gekregen. Marny83 heeft namelijk lieve plaatjes geplakt.
quote:shahla schreef op 23 februari 2012 @ 13:50:

[...]

Het directe mailadres van de technische dienst benutten? En dat is? (misschien via Google?)
quote:giuliettacapuletti schreef op 23 februari 2012 @ 13:51:

Shahla, Viva hoeft van mij niet om zeep, dat begrijp je verkeerd of ik het misschien niet goed opgeschreven. Ik bedoel het als tijdelijke protestactie. Het is hier ook al vaker geopperd door anderen, uit protest allemaal op een bepaald moment wegblijven. Sanoma moet gewoon eens wakker geschud worden en zorgen dat er meer moderatie mogelijk is op zo'n groot forum als dit. Dat is toch niet teveel gevraagd?

Dan kunnen we misschien eindelijk weer eens fijn forummen zonder uren met die plaatjes geconfronteerd te worden.

Ik bedoel ook niet dat jij het direct om zeep wil helpen. Dat zou wat te bout gesteld zijn. Ik bedoel dat bepaalde acties die gevolgen kunnen hebben. Vooral als je denkt aan massaal verkassen en proberen zwakke plekken te raken.

Ik vind eigenlijk dat ze het zelf op moeten lossen.

Ze weten heus wel wat er speelt en wat de eventuele consequenties kunnen zijn/worden.

In de tussentijd forum ik wel om dingen die mij niet aanstaan heen, hoor.
quote:giuliettacapuletti schreef op 23 februari 2012 @ 13:56:

[...]

Maryni83 is een bekende forummer. Zij plakt op dit moment juist lieve plaatjes als tegenhanger. Oeps sorry, ik scrolde een heel klein stukje naar beneden en toen leek de bovenkant van haar lieve plaatje verdacht veel op de bovenkant van een van de vieze plaatjes Vandaar mijn gedachte.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
quote:molly74 schreef op 23 februari 2012 @ 13:57:

[...]

Het was niet mijn bedoeling om jou of anderen te gaan vertellen hoe je ermee om moet gaan. Ik wilde enkel uit nieuwsgierigheid vragen waarom je dat nog niet gedaan had. En inderdaad wat je zegt: we hoeven het niet bij ons zelf te zoeken.

Bedoelde het ook niet rot,

maar het valt me gewoon op dat we met zijn allen elkaar gaan vertellen hoe we reageren moeten.

En het lullige is er is geen manier die werkt.
Ik denk dat we beiden hetzelfde willen, het zou mooi zijn als het dan ook nog eens gaat gebeuren, toch?

Crini, ik vond het ook een raar plaatje op het eerste oog, moest ook goed kijken wat het voorstelde. Maar het bleek dus gewoon om huisdieren te gaan.
quote:molly74 schreef op 23 februari 2012 @ 13:58:

[...]

En dat is? (misschien via Google?)

Dat weet ik niet maar ik denk dat ze wel zullen opkijken als ze ineens direct door forummers aan het jasje getrokken worden.

Misschien is Google hier onze vriend.

Of ze moeten alleen een intern mailadres hebben, dan gaat het lastig worden.
Ohoooo, werd ik hier gewoon bijna vals beschuldigd!

Ben trouwens wel benieuwd hoe mijn eerste plaatje er dan van de bovenkant uit ziet..

*gaat snel kijken*
Nou ik keek heel snel naar je foto en toen leek dat bruine mensenhuid. Toen ik goed keek was het gewoon een hondenoor.
In mijn ogen probeert iemand het forum om zeep te helpen.

Al die keer dat er plaatjes werden geplakt is er behalve een keer geen Mod aanwezig.

Volgens mij weet iemand dus prima waneer wel en niet de meeste kans is op de plaatjes zo lang mogelijk laten staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven