Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
quote:nerd_ schreef op 24 februari 2012 @ 00:14:

Hou niet van duidelijkheid, Molly.

Dan kan je beter een boek lezen.

Leef liever.

Leven is verwarring

Kijk, dat kan ik dan wel weer begrijpen!

Oh, en een boek lezen voor de duidelijkheid? De Slinger van Foucault bvb.? Er is geen doorkomen aan. Misschien iets voor onze M.
Charlotte?? Nee die is er niet bij ons... Dat is in een ander huis,... een brandend huis...
quote:missy_acy schreef op 24 februari 2012 @ 00:15:

Kom dan eens langs Molly!Oh, jullie hebben het over dat topic dat opent met plaatjes van een balzaal? Iets met een moeilijke topictitel? Heb al een paar keer een poging gedaan om mee te gaan lezen of schrijven, maar is snapte er niets van.
.
quote:nerd_ schreef op 24 februari 2012 @ 00:16:

de kus van 't ochtendgloren verrast je

Dat is heel mooi gezegd...

Ik kan het bijna voelen.
Xallie: we hebben ook kerkers hè?
quote:lucretiatox schreef op 24 februari 2012 @ 00:13:

Noem mij maar Foxy Toxy.

En nu zit ik vlak voor het slapen opeens met "foxy foxtrot met je elastieke beentjes' in mijn hoofd.

Naast dat dit een redelijke indicatie geeft van mijn leeftijd (of zal ik zeggen anciënniteit), is het ook een behoorlijk vasthoudend wijsje.

Hou het excelsheet toch maar even achter de hand, anders krijgt Leo morgen de schik van haar leven dat er nog maar zo weinig vordering is gemaakt.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
quote:xalliewallie schreef op 24 februari 2012 @ 00:17:

Charlotte?? Nee die is er niet bij ons... Dat is in een ander huis,... een brandend huis...

Ik niet snap.

Charlotte plakte hier in M. zijn topic een paar pagina's geleden (vanmiddag?) een foto van een mooi landhuis. Dus vandaar dat ik dat zei.

Maar ik ben nu slapen. Morgen komt mijn hulp en die is nogal euh... aanwezig altijd. Slaap lekker iedereen!
Mag je nu wel of niet een linkje zetten naar een oud topic of copy-paste doen (zonder ban te krijgen dan) ?
quote:nerd_ schreef op 24 februari 2012 @ 00:10:

Enn, wel bijzonder, als jij je laat zien.

Zou best een regel of zeven tekst van je willen zien

Bijzonder? Hoezo?

1) Versje dat nooit afgelopen is

2) Vraag ik mijn vader wat hij weet,

3) Wat hij vergeet van wat hij deed

4) Of niet deed wat ik doe,

5) Dan zegt hij: kind, ga jij vandaag

6) Met deze vage rare vraag

7) Naar naar je moeder toe.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Mocht dat niet Co.?
Ik ga ook slapen! Nighty night iedereen!
quote:lolapaloeza schreef op 24 februari 2012 @ 00:18:

[...]

En nu zit ik vlak voor het slapen opeens met "foxy foxtrot met je elastieke beentjes' in mijn hoofd.

Naast dat dit een redelijke indicatie geeft van mijn leeftijd (of zal ik zeggen anciënniteit), is het ook een behoorlijk vasthoudend wijsje.

Hou het excelsheet toch maar even achter de hand, anders krijgt Leo morgen de schik van haar leven dat er nog maar zo weinig vordering is gemaakt.Ach, valt nog mee. Ik werd vanochtend wakker met 'Lucky lips are always kissing'. Geen idee waarom, maar het is de halve dag niet uit mijn systeem geweest. En ik vrees er opnieuw voor nu ik dit typ... oeps.
Dat weet ik dus niet zeker, Missy of dat wel of niet mag.
Truste Missy
.
quote:missy_acy schreef op 24 februari 2012 @ 00:18:

Xallie: we hebben ook kerkers hè?Jazeker maar alleen voor èchte stouterds, slaap lekker!
Eeciee
quote:Conundrum schreef op 24 februari 2012 @ 00:22:

Dat weet ik dus niet zeker, Missy of dat wel of niet mag.Kennis is in dit topic niet enorm aanwezig. Ons gemiddelde opleidingsniveau schreeuwt om verheffing.
Is Martin nog steeds aan het trainen?
.
Hahahaha, ik heb die kennis dus ook niet.
Er is nog taart en champie jongens
quote:Conundrum schreef op 24 februari 2012 @ 00:26:

Hahahaha, ik heb die kennis dus ook niet.Nou dan zit je hier in ieder geval goed.
Co vat een stukske

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven