Nog wakker ! ?
vrijdag 24 februari 2012 om 00:20
vrijdag 24 februari 2012 om 00:23
quote:andersnogiets schreef op 24 februari 2012 @ 00:18:
[...]
Als je het zo doet moet het toch lukken?
Ik vind het toch een vreemd idee dat nu hij weggaat. Maar ik zal flink zijn hoor. Ga niet janken ofzo Moet het nog steeds aan dochter vertellen..oepsJe mag van mij gerust een traantje wegpinken hoor.. Ik huil ook altijd/overal en om alles.. dus schaam je niet, Ans ..
[...]
Als je het zo doet moet het toch lukken?
Ik vind het toch een vreemd idee dat nu hij weggaat. Maar ik zal flink zijn hoor. Ga niet janken ofzo Moet het nog steeds aan dochter vertellen..oepsJe mag van mij gerust een traantje wegpinken hoor.. Ik huil ook altijd/overal en om alles.. dus schaam je niet, Ans ..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
vrijdag 24 februari 2012 om 00:52
Leuk filmpje, dit doen Bo en Floyd ook altijd bij mij, Kane gaat (de rest ook trouwens) op zijn achterpootjes staan.
Jammer dat er bij staat dat het een boze kat is, dat is het niet, het is een speciaal ras die zo gefokt wordt met die oren naar achter/plat. Laatst een docu over gezien.
De avatOr van Biol is ook van dat ras.
http://www.telegraaf.nl/v ... _Poes_wil_aandacht__.html
Jammer dat er bij staat dat het een boze kat is, dat is het niet, het is een speciaal ras die zo gefokt wordt met die oren naar achter/plat. Laatst een docu over gezien.
De avatOr van Biol is ook van dat ras.
http://www.telegraaf.nl/v ... _Poes_wil_aandacht__.html
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 24 februari 2012 om 00:52
eerst hier even bijgelezen, en Ieb, ik snap je motiviatie maar ik hoop dat je na even wat bezinktijd blijft!!
Allen bedankt voor de 'fijn weekend' wensen maar ben nog net weg hoor, morgnmddag pas, al is het waarschijnlijk wat vroeger dan gepland maar dan hoef ik niet met trein.
En schoonzus verft morgen of zaterdmiddag m'n haar
Moet ook nog tussendoor even op mod topic bijlezen.
Allen bedankt voor de 'fijn weekend' wensen maar ben nog net weg hoor, morgnmddag pas, al is het waarschijnlijk wat vroeger dan gepland maar dan hoef ik niet met trein.
En schoonzus verft morgen of zaterdmiddag m'n haar
Moet ook nog tussendoor even op mod topic bijlezen.
vrijdag 24 februari 2012 om 00:59
Ik vind die oren ook niet mooi. Ik word ook triest bij het zien van Biol haar Ava. Die kat kijkt zo zielig. Maar is niet boos. Die op het filmpje ook niet. Zo zie je maar wat een onkunde van het ras.
Wat fijn Thee dat je haar nog geverfd kan worden.
Wat fijn Thee dat je haar nog geverfd kan worden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 24 februari 2012 om 01:19
@Thee, fijn dat je haar toch nog geverfd kan worden. En zelf verven is echt niet zo moeilijk hoor. Mocht je het een keer willen proberen dan wil ik wel een stap voor stap beschrijving maken en je een paar linkjes geven naar duidelijke Youtube filmpjes.
@MV: Wat lief die poes. Met dat pootje op die arm om aandacht te vragen. Lijkt net een mens zo. Ik vind die oortjes naar achter eigenlijk wel schattig. En eerder een beetje zielig dan boos.
Ik ga nu echt naar bed. Om 6u wil Hollands Glorie (dochter van 8 maanden die groeit als kool) weer een flesje.
Zit nog een beetje in het Italiaanse taal standje na dat topic van daarstraks dus dormire bene!
@MV: Wat lief die poes. Met dat pootje op die arm om aandacht te vragen. Lijkt net een mens zo. Ik vind die oortjes naar achter eigenlijk wel schattig. En eerder een beetje zielig dan boos.
Ik ga nu echt naar bed. Om 6u wil Hollands Glorie (dochter van 8 maanden die groeit als kool) weer een flesje.
Zit nog een beetje in het Italiaanse taal standje na dat topic van daarstraks dus dormire bene!
vrijdag 24 februari 2012 om 01:20