Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
quote:xalliewallie schreef op 24 februari 2012 @ 00:25:

Is Martin nog steeds aan het trainen?Ja luister, die arme jongen moet morgen weer in zijn uppie ons gemiddelde opleidingsniveau omhoog erecteren. Daar is wel enige training en goede nachtrust bij nodig.
.
Nerd, Lola, Xallie (onee jij hep al gehad in het andere topic)
Echt waar nerd? Dan heeft Stan véél kennis.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Het was een stukje van Geleerd die beweerde geen EB te zijn, leek spreeeeeeeeeekend op de stukjes van het heerschap Martin.

Hebbie ook limburgse vlaai ?
Nee alleen death by chocolate
quote:pinacolada schreef op 24 februari 2012 @ 00:26:

Er is nog taart en champie jongens

En leuke muziek zoals "lucky lips".

Goeie tekst trouwens van dat liedje.

Ik heb ze even ge-youtubed en ik zie wel een gelijkenis tussen Lucre en Cliff. Een beetje dezelfde kledingstijl. Formeel maar wel met een ondeugende 'twist'.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
quote:lolapaloeza schreef op 24 februari 2012 @ 00:24:

[...]

Kennis is in dit topic niet enorm aanwezig. Ons gemiddelde opleidingsniveau schreeuwt om verheffing.Ach jee, ik ga een periode off-line. Doe jij de nazorg, morgen?
quote:nerd_ schreef op 24 februari 2012 @ 00:27:

Kennis is evenredig aan de dikte van je buikNiet bij iedereen gaat de liefde door de maag.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Heppie beursdee toe mie
Lucretia, Enn, help yourself...ik hep ook virgin champagne
Bij Stan wel, Enn.
quote:pinacolada schreef op 24 februari 2012 @ 00:31:

Heppie beursdee toe mieGefeliciteerd !
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
.
Virgin champagne?
Heh ben je jarig Pien???????????????????????????????!??
Thenks Enn!

*ik wacht op kus van Nerd dan kan ik naar bed*
.
Jaaa Xallie...forthie tree pfff
Het lijkt hier wel een begrafenis. Cake en koffie enzo.
Ja echt waar lieve Nerd
Hmmm, dat weet ik zo net niet. Stelletjes die net samenwonen dijen altijd een beetje uit, nerd. Samen gezellig op de bank, kaarsjes aan, lekkere hapjes op de salontafel...
Moet zo alleen wel naar bed want nogal vroeg op..werken :-).
VAN HARTE GEFELICITEERD PIEN EN NOG VEEHEELLE JAREN.!!!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven