Kapla
donderdag 23 februari 2012 om 23:29
Kind is 9 en speelt er nog steeds mee. Wat Janna al schrijft, het wordt met van alles gecombineerd. Er worden kastelen, garages, racecircuits, enz van gebouwd.
Wij hebben 400 plankjes en het heeft zijn geld al meer dan opgebracht.
Alle plankjes zijn nog in nieuwstaat, ondanks dat er wel eens op gestaan wordt.
Wij hebben 400 plankjes en het heeft zijn geld al meer dan opgebracht.
Alle plankjes zijn nog in nieuwstaat, ondanks dat er wel eens op gestaan wordt.
vrijdag 24 februari 2012 om 08:54
Ken je niet iemand die het heeft? Waar je dochter er een keer mee kan spelen? Maar eigenlijk weet ik zeker dat het goed komt. Als ze de eerste keer nog niet weet wat ze ermee kan kun je altijd met haar mee spelen en stel dat ze het echt niets zou vinden kan je het volgens mij prima verkopen. 'T is populair speelgoed. (Ik kwam er trouwens vrij laat achter dat kapla een afkorting is van kabouter plankjes )
vrijdag 24 februari 2012 om 09:42
vrijdag 24 februari 2012 om 09:44
Bij mij op school is het erg favoriet speelgoed. Voor jongens en meisjes uit alle groepen. Er wordt van alles van gemaakt. Bruggen, wegen gecombineerd met andere auto's etc. Ziet er nog altijd mooi uit.
In de speel-o-theek is het ook altijd weg, en ziet het er ook nog goed uit.
Van de sint hebben mijn kinderen (nu 3 en 4) ook een doos gehad. Was via de BartSmit een actie. De Eifeltoren hebben ze al nagebouwd. (nou ja zo ongeveer) En huisjes en hekjes. Zoon vindt het heerlijk om er samen met andere speelgoed mee te rommelen.
Het is kwalitatief speelgoed en blijft echt mooi.
Je hebt een kleinere doos (200 blokjes) en een grote ton (400). Daarnaast nog kleurtjes in hele kleine doosjes. Maar ik zou beginnen met de kleinere doos. http://www.onlinekapla.nl/producten/kapla-200/
In de speel-o-theek is het ook altijd weg, en ziet het er ook nog goed uit.
Van de sint hebben mijn kinderen (nu 3 en 4) ook een doos gehad. Was via de BartSmit een actie. De Eifeltoren hebben ze al nagebouwd. (nou ja zo ongeveer) En huisjes en hekjes. Zoon vindt het heerlijk om er samen met andere speelgoed mee te rommelen.
Het is kwalitatief speelgoed en blijft echt mooi.
Je hebt een kleinere doos (200 blokjes) en een grote ton (400). Daarnaast nog kleurtjes in hele kleine doosjes. Maar ik zou beginnen met de kleinere doos. http://www.onlinekapla.nl/producten/kapla-200/
vrijdag 24 februari 2012 om 09:49
Het is alweer een hele tijd geleden maar ik kan me nog herinneren dat mijn kinderen altijd de kapla-hoek kozen als ze van de juf mochten kiezen wat ze wilden gaan doen bij vrij spelen. Bij de meeste kinderen was dit het geval heb ik begrepen.Vorige week was er trouwens een uitzending op TV over de ontdekker van kapla. Misschien is het nog ergens terug te vinden bij uitzending gemist?
vrijdag 24 februari 2012 om 12:00
Ik heb hier al genoeg bouwsystemen in huis, dus Kapla is voor bij de NSO, ik vind het inderdaad erg duur en kom het tweedehands (kringloop) helaas nooit tegen.
Als ik de prijs zie dan krijg ik de neiging om bij de bouwmarkt latten te kopen en die ter plaatse in stukjes te laten zagen, daar hebben ze hele mooie zaagmachines voor.
Als ik de prijs zie dan krijg ik de neiging om bij de bouwmarkt latten te kopen en die ter plaatse in stukjes te laten zagen, daar hebben ze hele mooie zaagmachines voor.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
vrijdag 24 februari 2012 om 12:03
Prachtig product, daar krijg je geen spijt van, er word hier al 5 jaar zeer regelmatig met Kapla gespeeld.
Toevallig van de week nog een reportage van Brandpunt gezien over (de uitvinder van) Kapla, ook een aanrader:
http://www.oku.nl/index.p ... k&config=newsflash&rec=63
Toevallig van de week nog een reportage van Brandpunt gezien over (de uitvinder van) Kapla, ook een aanrader:
http://www.oku.nl/index.p ... k&config=newsflash&rec=63
vrijdag 24 februari 2012 om 12:05
Heb zelf geen kinderen maar wel in een speelgoedwinkel gewerkt. Ging geen dag voorbij dat we geen doos verkochten, kregen heel veel enthousiaste verhalen en als we een wedstrijd hadden kregen we altijd superveel inzendingen Merkte vaak wel dat mensen, als we het als cadeau aanraadden, wel een beetje overtuigd moesten worden maar dat snap ik wel, het ziet er natuurlijk niet erg spectaculair uit xD Maar goed, kinderen snáppen het!