Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
Thee, ben je er nog? Is het verven van je haar nog gelukt?

Wat kunnen mensen toch harteloos zijn he, als ik op een topic bij actueel bijv lees. Kan het niet eens opbrengen iets daar te zeggen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Daarom zeg ik ook niet zo veel daar. Ik heb er gewoon niks aan om te horen te krijgen 'ik zou al lang de stekker eruit getrokken hebben, wat zijn jullie hysterisch'.

Ik lig er ook niet wakker van, maar bespaar me de moeite.
Ik ben er nog wel aan het schrijven, maar krijg echt de kriebels van PC en Elninjoo.

Kunnen mensen echt zo koud en gevoelloos zijn?

Gisteren ook weer. Ik schreef mee op een topic van een vrouw die onverwachts zwanger bleek te zijn op haar 42e. Ze is ziek (reuma) en heeft veel pijn omdat ze geen medicatie mag slikken.

Komt er een EN tussendoor: dan laat je het toch weghalen? Wat doe je je man aan door op jouw leeftijd nog zwanger te raken.

Snap ik echt niets van, iemand zoekt gewoon een beetje steun omdat ze zich ellendig voelt (terwijl ze wel iets moois in het vooruitzicht heeft). Dan zit iemand je nog verder in de put te praten.
En PC werkt in de zorg, ook nog eens. Arme patiënten/cliënten en hun dierbaren die haar tegen komen.

Echt het hart niet op de goede plek. Brrr.
PC is zelfs werkzaam bij Jeugdzorg en behandelt dus dossier van verwaarloosde en mishandelde kinderen.

Brrr, je moet er toch niet aan denken he?
Het jammere vind ik dat sommige onderwerpen nauwelijks bespreekbaar zijn door zulke mensen.

Sommige dingen zijn pijnlijk genoeg van zichzelf en dan kan zo iemand net het zetje geven waardoor je stopt met zo'n topic.
Zulke kinderen hebben al genoeg meegemaakt. Krijg je PC voor je neus, tot overmaat van ramp. Da's nog erger dan een volwassene zo behandelen.

En ze zouden maar zo zijn en reageren tegen hun eigen familieleden als er iets gebeurt met één van hen. "Ach, trek de stekker er maar uit". Bah.
Overigens vind ik die mannelijke forummer ook heeeeeeeeeel vervelend.
Hier steeds meer mensen onder de negeerknop. Helaas wordt PC veel gequote en kom ik haar verdorie ongewenst nog tegen.
Die 'mannelijke' forummer heb ik net op ook negeer gezet evenals ons idolate Pfaffs-gestoorde forumstertje.
quote:Moonlight82 schreef op 24 februari 2012 @ 14:10:

Overigens vind ik die mannelijke forummer ook heeeeeeeeeel vervelend.Idd. Zeikerige kwal. Ik ga ook de negeerknop aanklikken.
Die mannelijke kwal kan ik ook niet velen.

Weet je wat het is, het is heel anders opeens als het je eigen man, kind of ouder is. Dat is gewoon zo.

En bijv. bij mijn broertje ging het zo, ze haalde de beademing weg en toen ademde hij uit zichzelf. Dus dan valt er geen stekkers er meer uit te halen. En doordat een coma patient geen toestemming kan geven voor euthenasie kon het destijds ook niet.

Hij lag trouwens in coma vigil, dus een dag en nacht ritme, ook overdag zijn ogen open. Diepste laag van coma waar je nooit meer uit kan komen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Heftig MV. Dat is gewoon vegetatieve toestand, en het erge is dat mensen wakker lijken te zijn, maar je toch geen contact met ze kan maken.
quote:Moonlight82 schreef op 24 februari 2012 @ 14:10:

Overigens vind ik die mannelijke forummer ook heeeeeeeeeel vervelend.Negeer. Net als PC nu. EN kan ik soms nog wel hebben, die zegt af en toe wel eens wat zinnigs.
Het vervelende van die negeerknop is dat ik meestal toch wil weten wie het is.

Ik had bijv een tijdje iemand onder de negeer die veel op mij reageerde. Ze bedoelde het (denk ik) goed maar ik werd er niet goed van.

Eens in de zoveel tijd ging ik diegene dan lezen maar ik werd er niet meer elke keer mee geconfronteerd.

Is niet iemand die hier schrijft of ooit geschreven heeft.

Maar ga nu wel overwegen die M81 eronder te zetten.
quote:Uncharted schreef op 24 februari 2012 @ 14:19:

Heftig MV. Dat is gewoon vegetatieve toestand, en het erge is dat mensen wakker lijken te zijn, maar je toch geen contact met ze kan maken. Ja heel erg. Maar hij kon wel aangeven als hij pijn had, of iig wat bijna niet anders kon. Was geen pretje om hem zo te zien en mee te maken. En om de zoveel tijd lag hij weer op sterven, dat heb ik zeker in het begin toen ik nog jonger was wel heel moeilijk gevonden. Steeds afscheid nemen.
Heel irritant dat je de quotes wel kunt lezen van de genegeerden.
@MV: Jeetje, wat een verhaal. Probeer daar als ouders/zus maar eens niet aan onderdoor te gaan.
@Thee: Is het nog gelukt met je haar verven? Ben je er al helemaal klaar voor? Nogmaals veel plezier dit weekend!
quote:Moonlight82 schreef op 24 februari 2012 @ 14:24:

Is niet iemand die hier schrijft of ooit geschreven heeft.
Nee jullie sowieso niet

Maar er was hier ook zo'n jojo.... die is het ook niet

MV vreselijk trouwens dat met je broertje. Wat een rare fout van de natuur is dat eigenlijk dat iemand in zo'n situatie toch nog jaren kan blijven leven.

Hoewel ik nu zit te denken over eten en drinken geven, maar het is niet mijn bedoeling het er nu uitgebreid over te gaan hebben.

Vreselijk.

Iets luchtigers: Ik zie een recept met geitenkaas en pompoen. Ik heb werkelijk nog nooit iets gemaakt met pompoen. Zijn ze nog te koop in deze tijd van het jaar?
Ik heb geen idee, ik zie bij pompoenen altijd alleen die dingen voor me met ogen en een mond eruit gesneden.

Heb ze nog nooit gegeten.
Dat zijn wel de dingen die ik bedoel Maar das rond Halloween, niet eind februari.
Volgens mij is het seizoen voorbij Moon. Ik heb als je nog wilt een curry recept met pompoen.
Als er geen pompoenen meer zijn dan heb ik daar ook niet zo veel aan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven