Anale douche

24-02-2012 18:30 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames.

Viva steunt een seksspullenverkoopzaak die een anale douche verkoopt. Er staat een wat infantiele gebruiksaanwijzing bij. Het komt er op neer dat je het ding vult met water (handwarm zou ik zeggen), in je kont steekt en leeg knijpt. Je blijft dan met een reet vol bruin water zitten. Als je dat in de douche doet en de boel weer laat lopen, komen er allemaal stukjes poep mee. Die willen dan niet door het doucheputje. Dan denk ik dat je ze dan met je grote teen plat duwt waarna ze er doorheen gaan.

Ik heb zelf wel eens de doucheslang zonder douchekop erop op mijn poepgat gezet. Dat werd helemaal een zooitje. Er stroomde enorm veel water (handwarm) naar binnen dat er ook allemaal weer uit moest. Een knetterende scheet en alles spoot in het rond. Ik heb ook wel eens op mijn hurken geprobeerd het water er weer uit te laten lopen, maar toen leek het wel of ik onder de douche had zitten poepen.

Hebben jullie problemen met de anale douche?
Schepje zout,louw water en gas erop Willem.
Ik wist dat het een goed idee was om je onder de negeerknop te zetten. Waarom kan ik nou niet gewoon NIET lezen wat er staat.
Ik had een vies plaatje verwacht.
Ik heb denk ik meer problemen met jouw verhaal over de anale douche, dan de anale douche zelf.
Deze mini anale douche zorgt voor een intieme schoonmaak beurt.

Dat staat er.
quote:Miekkie schreef op 24 februari 2012 @ 18:34:

Ik heb denk ik meer problemen met jouw verhaal over de anale douche, dan de anale douche zelf.Heb je er een?

Ik zal wel de enige zijn, maar ik lig dubbel.
quote:Flowerfield schreef op 24 februari 2012 @ 18:37:

Ik zal wel de enige zijn, maar ik lig dubbel.Met of zonder zo'n ding in je reet?
Hahaha, zonder natuurlijk! Nog nooit zoiets geprobeerd!

Wat een idee zeg!

Zal wel komen doordat ik een beelddenker ben of zo.
quote:Flowerfield schreef op 24 februari 2012 @ 18:42:

Hahaha, zonder natuurlijk! Nog nooit zoiets geprobeerd!

Wat een idee zeg!

Zal wel komen doordat ik een beelddenker ben of zo. Fris he? not!!!
Smakelijk is anders maar stiekem moet ik er ook wel een beetje om lachen hahaha......
Nou ik moet er niet om lachen...had het wel gehoopt. Kom op Willem, je kan het!
Bah
Slap verhaal Willem.

Ik eet ff heerlijk m'n lasagne verder.
Kan er niks aan doen, moet meestal om Wim's verhalen lachen
Nee, ik heb er geen een, wat ik wel heb is dat ik erg visueel ben ingesteld en mij dus wel een voorstelling kan maken hoe het er ongeveer uitziet en wat de bedoeling is van een anale douche.

Ik zou deze info verder voor je houden en gewoon eens zelf simpel nadenken over hoe je zuks zou kunnen oplossen
"Dan denk ik dat je ze dan met je grote teen plat duwt waarna ze er doorheen gaan."

De keren dat ik op dit forum hardop heb moeten lachen zijn op 1 hand te tellen, en dit was er 1 van!
Ik zit me dat ook altijd af te vragen als ik die reclame op tv zie. Ik bedoel als de stroom water uit de stortbak vaak nog nieteens voldoende is om remsporen in de toiletpot weg te werken. Dat moet dan wel een keiharde sproeier zijn en je moet er wel precies boven gaan zitten.

Ik denk dat schoonvegen met papier en daarna wassen met zeep en een spuitfles water nog het beste werkt.

Als je harde drollen hebt (veel wittebrood eten) dan heb je vaak de plezierige ervaring dat je papier nog helemaal schoon is na het vegen. Kan je het propje hergebruiken.
it's a big club and you ain't in it
ik lig ook dubbel.

en probeer absoluut niet beeldend te denken, heb net gegeten.
wij slapen nooit.

Heel leuk, Willem.
quote:Rary schreef op 24 februari 2012 @ 19:03:

"Dan denk ik dat je ze dan met je grote teen plat duwt waarna ze er doorheen gaan."

De keren dat ik op dit forum hardop heb moeten lachen zijn op 1 hand te tellen, en dit was er 1 van!Same here!
Je moet de slang ook niet uit je reet halen voor het water dat uit je mond stroomt helder is.
Maar waar dient zo'n douche nou voor? Anale reiniging of seksueel genot?
Anale reiniging. Dat als je anale seks hebt er geen klontjes poep aan de eikel blijven hangen. Want die schraap je zo naar buiten toe. En als een man ergens een slappe van krijgt is het van stukjes poep naar buiten schrappen. Tenzij je, zoals een oud forummer ooit, op poepseks gefixeerd bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven