even voorstellen
vrijdag 24 februari 2012 om 20:27
Hallo viva dames en heren,
Na enige tijd met ontiegelijk veel vreugde en plezier meegelezen te hebben ben ik vandaag tot het besluit gekomen om ook zelf een account aan te maken op dit leuke forum.
Ik ben mijn hele leven een onwijze liefhebber van vogels en ik hoop hier herkenning te vinden en wie weet gezellig te kunnen communiceren met andere vogel liefhebbers.
Ik hoop nog heel veel gezelligheid met jullie te kunnen hebben hier en verheug me erg op de eventuele vriendschappen die ik hier ga opbouwen.
Liefs xx
Na enige tijd met ontiegelijk veel vreugde en plezier meegelezen te hebben ben ik vandaag tot het besluit gekomen om ook zelf een account aan te maken op dit leuke forum.
Ik ben mijn hele leven een onwijze liefhebber van vogels en ik hoop hier herkenning te vinden en wie weet gezellig te kunnen communiceren met andere vogel liefhebbers.
Ik hoop nog heel veel gezelligheid met jullie te kunnen hebben hier en verheug me erg op de eventuele vriendschappen die ik hier ga opbouwen.
Liefs xx
vrijdag 24 februari 2012 om 21:37
vrijdag 24 februari 2012 om 23:20