even voorstellen

24-02-2012 20:27 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo viva dames en heren,



Na enige tijd met ontiegelijk veel vreugde en plezier meegelezen te hebben ben ik vandaag tot het besluit gekomen om ook zelf een account aan te maken op dit leuke forum.



Ik ben mijn hele leven een onwijze liefhebber van vogels en ik hoop hier herkenning te vinden en wie weet gezellig te kunnen communiceren met andere vogel liefhebbers.



Ik hoop nog heel veel gezelligheid met jullie te kunnen hebben hier en verheug me erg op de eventuele vriendschappen die ik hier ga opbouwen.



Liefs xx
Alle reacties Link kopieren
Hoi
Je weet waar je aan begint hé? Voor je het weet heb je geen echt leven meer...



Welkom!
Alle reacties Link kopieren
Wat voor vogels? Vreemde vogels? Want dan zit je wel goed hier, denk ik.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
ach, een ornitholoog, wat leuk!.. .. weet waar je aan begint hoor, tweety.. .. vogeltjes doen het vaak niet goed tussen de "katjes" van het viva forum...
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor de leuke reacties:-)
ontiegelijk... dat woord zou veel vaker gebruikt moeten worden .



Veel plezier hier, al moet ik je wel even waarschuwen dat je hier regelmatig wordt doodgemaakt met een blije mus.
Alle reacties Link kopieren
quote:boogster schreef op 24 februari 2012 @ 20:51:

ach, een ornitholoog, wat leuk!.. .. weet waar je aan begint hoor, tweety.. .. vogeltjes doen het vaak niet goed tussen de "katjes" van het viva forum...Scherp! Haai nieuwe TO!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Welkom en veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Vogels? Wat lief! Alle vogels?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vooral een zwak voor de kromsnavels. Maar ik vind verder alle vogels prachtig mooi:-)
Alle reacties Link kopieren
Parkietjes dus bijvoorbeeld? Ik wordt altijd zo blij als ik ze zie.
Alle reacties Link kopieren
Een parkiet kun je inderdaad een kromsnavel noemen. Ik vind ze ook erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik hou niet zo van vogels. Die vreten bijen.....
Alle reacties Link kopieren
Dat is de natuur beeliev
Alle reacties Link kopieren
Dat kan wel zo zijn, maar dat gaat dan wel nét even tegen mijn natuur in...
Alle reacties Link kopieren
Dat is spijtig om te horen. Maar we kunnen helaas niet allemaal dezelfde mening delen:-)
Alle reacties Link kopieren
lieve medeforumers bedankt voor de gezelligheid vanavond. Ik kruip mijn nestje in want ik moet morgen weer vroeg uit de veren. Morgenmiddag kom ik weer even langs. Oogjes dicht en snaveltjes toe, slaap zacht en droom fijn. Morgen zal ik er weer zijn:-)
Alle reacties Link kopieren
Trusten tweety.



Ik heb trouwens wel een hekel aan reigerschijt. Ooit zo'n plakkaat op je dakraam gehad?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
oh ja reigerschijt, breek me de bek niet open:-/
Alle reacties Link kopieren
Ga nu echt slapen hoor.. truste mrsstanleywalker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven