Een wondertje in 2009?
woensdag 5 maart 2008 om 11:19
Hallo iedereen,
Ik zou graag een nieuw vers topic openen. Voor iedereen die mee wil doen. Er zijn al aardig wat groepjes voor meiden die zwanger willen worden. Alleen bij de ene groep is 75% al zwanger (hartstikke mooi) en bij het andere groepje is er een ledenstop ingelast. En bij weer een ander groepje, "Zwanger worden na een miskraam" waar ik zelf helaas ook bij hoor is er een hoop pijn en verdriet en helaas telkens weer. Ik wil graag een nieuwe start en ik ben zeer benieuwd of er mensen zijn die met me mee willen doen?
Groetjes Aruba
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Het is erg rustig. Volgens mij kunnen wij wel wat nieuwe leden gebruiken!
Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 2008 UD feb.1e kindjeVibeke30 UD 24-61e kindjeGuppie30Maart 2008 UD 24 juni2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 UD 10-71e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008 UD 27 april 1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 1e kindjeShyte31UD 30 April 2e kindjeRing198127April 2007 UD 4-71e kindjeAllis30Jan. 200824ste1e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje
En Roque Engime Allis Jetjekadetje en Tamara schrijven ook gewoon gezellig met ons mee!
Ik zou graag een nieuw vers topic openen. Voor iedereen die mee wil doen. Er zijn al aardig wat groepjes voor meiden die zwanger willen worden. Alleen bij de ene groep is 75% al zwanger (hartstikke mooi) en bij het andere groepje is er een ledenstop ingelast. En bij weer een ander groepje, "Zwanger worden na een miskraam" waar ik zelf helaas ook bij hoor is er een hoop pijn en verdriet en helaas telkens weer. Ik wil graag een nieuwe start en ik ben zeer benieuwd of er mensen zijn die met me mee willen doen?
Groetjes Aruba
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Het is erg rustig. Volgens mij kunnen wij wel wat nieuwe leden gebruiken!
Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 2008 UD feb.1e kindjeVibeke30 UD 24-61e kindjeGuppie30Maart 2008 UD 24 juni2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 UD 10-71e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008 UD 27 april 1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 1e kindjeShyte31UD 30 April 2e kindjeRing198127April 2007 UD 4-71e kindjeAllis30Jan. 200824ste1e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje
En Roque Engime Allis Jetjekadetje en Tamara schrijven ook gewoon gezellig met ons mee!
maandag 10 maart 2008 om 13:09
@Maxem, dat vind ik nou weer lief van jou . Net wat je zegt, voor Guppie moeten we met z'n allen extra duimen. Tegelijk zwanger zou super zijn, maar vriend en ik weten nog niet precies wanneer we gaan starten, dus dan zou ik de boel wel heel erg vertragen. Ik vermoed dat start begin zomer valt, dus als het snel raak is voor ons ook een lentebaby. *dagdroomt weg*
maandag 10 maart 2008 om 13:16
@Aruba, 't zou niet eerlijk zijn als ik zou zeggen april 09, want ik ben natuurlijk nog niet serieus bezig.... Maar dat zou wel leuk zijn! Enne, jij bent ook behoorlijk fanatiek. 't Is wat ik vrijdag al zei, sinds ik ben aangemeld, wil ik niets missen en kijk ik iedere keer ff'tjes of iemand nog wat gepost heeft. Zijn wij gewoon de harde kern... Hoop inderdaad wel dat de rest van de meiden zich met regelmaat laten horen.
maandag 10 maart 2008 om 13:22
Wow wat gaat het snel met de reacties hier. Vervelen jullie je?!
Maxem, ik duim toch voor je hoor. Als je het zo kort voor je NOD pas voelt kun je het ook pas aankomend weekend gaan voelen, dus wie weet!
Aruba, klinkt niet verwend hoor, maar fijn toch dat je zo positief kunt zijn! Bij ons was het ook snel raak, maar ik realiseer me goed dat dat toeval kan zijn en dat de volgende keer een grote kans is dat het langer duurt.
Zullen we gewoon met zijn allen uitgerekend zijn in februari? Lijkt me wel wat. Wanneer moeten we dan zwanger worden? Mei?
Misschien beter om gewoon te zeggen: voorjaar. Hebben we wat meer speling he.
Trouwfeest in een strandtent is super lijkt me. Wie weet. Eerst toch eens kijken of mijn ouders of schoonouders hun tuin willen afstaan voor een avondje. We kunnen altijd een grote partytent huren denk ik. Hmm krijg er helemaal zin in, leuk een feestje! Het lijkt me ook helemaal gaaf om dan zwanger te zijn.
Over hoe lang wachten: Ik zal vande week eens aan de gyn vragen waarom ik een maand moet wachten. Spreek hem toch nog. Ben benieuwd wat hij zegt.
Maxem, ik duim toch voor je hoor. Als je het zo kort voor je NOD pas voelt kun je het ook pas aankomend weekend gaan voelen, dus wie weet!
Aruba, klinkt niet verwend hoor, maar fijn toch dat je zo positief kunt zijn! Bij ons was het ook snel raak, maar ik realiseer me goed dat dat toeval kan zijn en dat de volgende keer een grote kans is dat het langer duurt.
Zullen we gewoon met zijn allen uitgerekend zijn in februari? Lijkt me wel wat. Wanneer moeten we dan zwanger worden? Mei?
Misschien beter om gewoon te zeggen: voorjaar. Hebben we wat meer speling he.
Trouwfeest in een strandtent is super lijkt me. Wie weet. Eerst toch eens kijken of mijn ouders of schoonouders hun tuin willen afstaan voor een avondje. We kunnen altijd een grote partytent huren denk ik. Hmm krijg er helemaal zin in, leuk een feestje! Het lijkt me ook helemaal gaaf om dan zwanger te zijn.
Over hoe lang wachten: Ik zal vande week eens aan de gyn vragen waarom ik een maand moet wachten. Spreek hem toch nog. Ben benieuwd wat hij zegt.
maandag 10 maart 2008 om 13:25
Ben er ook nog! Wordt lekker geschreven hier! Lukt me niet altijd om te kijken.
Wat betreft 'planning'..ik blijf gewoon proberen...meaning dat ik eind deze week weer flink moet gaan sexen. Bovendien moet ik 21 dagen na mn laatste menstruatie bloed gaan prikken, dus ben benieuwd..
Was zaterdag op babybezoek bij vrienden, echt heel schattig! Kan me alleen nog niet helemaal voorstellen dat ik ooit ook een baby van mezelf in mn armen houd. Hebben jullie dat ook?
Wat betreft 'planning'..ik blijf gewoon proberen...meaning dat ik eind deze week weer flink moet gaan sexen. Bovendien moet ik 21 dagen na mn laatste menstruatie bloed gaan prikken, dus ben benieuwd..
Was zaterdag op babybezoek bij vrienden, echt heel schattig! Kan me alleen nog niet helemaal voorstellen dat ik ooit ook een baby van mezelf in mn armen houd. Hebben jullie dat ook?
maandag 10 maart 2008 om 13:26
@Rits, ik verveel me niet, ben gewoon verslaafd, vind het veel te leuk om op deze manier lekker te kletsen en elkaar voorzichtig aan te leren kennen. Ben wel erg benieuwd wat de gyn te zeggen heeft. Laat je 't ons weten?
Zoals ik al zei: februari ga ik niet halen, maar da's niet erg, dan kijk ik de kunst gewoon bij jullie af.
Misschien is het voorjaar inderdaad wat beter!
Zoals ik al zei: februari ga ik niet halen, maar da's niet erg, dan kijk ik de kunst gewoon bij jullie af.
Misschien is het voorjaar inderdaad wat beter!
maandag 10 maart 2008 om 13:30
Of anders de zomer, of de herfst.
Wondertjes in 2009 kunnen in alle seizoenen komen he. Daar gaan we voor.
Ik kan me die verslaving goed voorstellen. Moet nu de hond gaan uitlaten. Maar het is hier zo gezellig.
Francine dat blijft denk ik een gek idee, tot het echt gebeurt. Het is ook zo abstract als je probeert zwanger te worden of zwanger bent.
Wondertjes in 2009 kunnen in alle seizoenen komen he. Daar gaan we voor.
Ik kan me die verslaving goed voorstellen. Moet nu de hond gaan uitlaten. Maar het is hier zo gezellig.
Francine dat blijft denk ik een gek idee, tot het echt gebeurt. Het is ook zo abstract als je probeert zwanger te worden of zwanger bent.
maandag 10 maart 2008 om 14:06
Wat gaat dat zakken in de onderwerp lijst snel zeg. Dat wil ik niet. Ik had net een leuk uitzoekklusje. Maar het is alweer uitgezocht
Der is trouwens een collega'tje hier van me die heeft bij 3 weken al verteld dat ze zwanger was. Dat is toch wel heel vroeg? Tja iedereen wist ook dat ze bezig was.
Hahahaha ik zie je al lopen met een vliegende hond. Wat hebben jullie voor een hond?
Hahahaha ik zie je al lopen met een vliegende hond. Wat hebben jullie voor een hond?
maandag 10 maart 2008 om 14:15
Nee geen chiuawa of hoe je dat ook schrijft. het is een ietsje grotere hond van een erg onbekend ras (ik schrijf het ras ook niet op, wordt erg herkenbaar dan en dan kan ik niet meer lekker spuien hier). Maar wel een klein hondje, tot de knie ongeveer.
Maar ja het waait zo hard, dat vliegeren had makkelijk gekund he. Maar thondje vond het niet zo leuk buiten, man wat is dat koud met die striemende regen in je gezicht. Dus wij waren blij toen we weer bij de voordeur aangeland waren.
3 weken is inderdaad snel. Ik denk dat als ik weer zwanger zou zijn iedereen het snel door zou hebben. Iedereen weet nu natuurlijk van onze kinderwens, na die miskraam. En als je dan een keer geen wijntje drinkt op een feestje...
Liefst hou ik het tot week 12 geheim de volgende keer. In elk geval een keer het hartje horen na het moment dat ik eerder die miskraam kreeg en dan pas vertellen. Maar ouders mogen het wel eerder weten natuurlijk.
Maar ja het waait zo hard, dat vliegeren had makkelijk gekund he. Maar thondje vond het niet zo leuk buiten, man wat is dat koud met die striemende regen in je gezicht. Dus wij waren blij toen we weer bij de voordeur aangeland waren.
3 weken is inderdaad snel. Ik denk dat als ik weer zwanger zou zijn iedereen het snel door zou hebben. Iedereen weet nu natuurlijk van onze kinderwens, na die miskraam. En als je dan een keer geen wijntje drinkt op een feestje...
Liefst hou ik het tot week 12 geheim de volgende keer. In elk geval een keer het hartje horen na het moment dat ik eerder die miskraam kreeg en dan pas vertellen. Maar ouders mogen het wel eerder weten natuurlijk.
maandag 10 maart 2008 om 14:18
@Aruba, inderdaad we moeten wel een beetje "on top" blijven. Nou, we doen ons best hoor! 'k Heb eigenlijk best een lekker dagje, veel werk gedaan en lekker hier kletsen, buiten stormt het. Vanavond even bij een vriendinnetje langs en dan gauw naar huis voor Grey's Anatomy. Kijk jij / kijken jullie ook? Ik kijk eigenlijk bijna geen tv, als ik 3/4 uur per week haal is dat veel. 't Vorige seizoen heb ik helemaal niet gevolgd maar nu wil ik 't toch eigenlijk wel graag weer zien. Dus ik 2 weken geleden vol goede moed voor de tv voor de special, lig ik na een kwartier alweer te slapen op de bank... Mmmm, vanavond eerst maar een cappuccinootje erin, anders ga ik het begin missen.
Ik vertel het niemand dat we bezig zijn (als 't zover is), dat vind ik best privé. En zin in van die vragende blikken of bedekte toespelingen heb ik al helemaal niet. Zelf zou ik het niet zo gauw vertellen. Misschien zelfs pas na 13 weken, maar ik weet niet of ik het voor iedereen geheim kan houden. Voor mijn vriendin zeker niet... die ruikt zulk soort dingen aan me. En met haar deel ik in principe alles. En jij Aruba, zou jij 't zo gauw vertellen?
Ik vertel het niemand dat we bezig zijn (als 't zover is), dat vind ik best privé. En zin in van die vragende blikken of bedekte toespelingen heb ik al helemaal niet. Zelf zou ik het niet zo gauw vertellen. Misschien zelfs pas na 13 weken, maar ik weet niet of ik het voor iedereen geheim kan houden. Voor mijn vriendin zeker niet... die ruikt zulk soort dingen aan me. En met haar deel ik in principe alles. En jij Aruba, zou jij 't zo gauw vertellen?
maandag 10 maart 2008 om 14:31
Tja... Ik heb laatst zelfs tegen mijn man gezegd dat ik het pas na 6 weken aan hem vertel. Dat ik dan stiekem zonder zijn weet naar de vk ga. Dan het hartje zie kloppen en het dán pas aan hem vertel. Hij: "dat kan jij toch niet" En daar heeft hij gelijk in. Dat is net zo met het testen. Wil het graag zoveel als mogelijk vooruit schuiven om zo zoveel mogelijk weken/dagen alvast mee te pikken. Wij hebben het de vorige keer ook aan niemand verteld maar toen ik ging bloeden heb ik het wel aan mijn iemand van de familie met een medische achtergrond verteld. Wat Rits ook zegt. Nu weet iedereen toch al van onze wens af dus ik denk dat mondje dichthouden moeilijk word. Het verassingseffect (waar ik me zó op verheugde) is toch al een beetje weg. Ik zag al zulke leuke scenarios voor me. Komt vast nog wel al is het in iets mindere mate.
maandag 10 maart 2008 om 14:38
@Aruba, ja maar testen zonder je man erbij, da's toch niet leuk. Dat zou mijn vriendje echt niet waarderen. Ik zou het voor hem sowieso niet geheim houden, wil gewoon alles met hem delen (daar gaan we weer, *zwijmel* ). In onze omgeving weet niemand het, maar ik heb er de laatste tijd nooit een geheim van gemaakt dat ik toch wel graag kinderen wil. Maar wanneer, tsja, dat hoeven ze niet te weten.
En wat Grey's Anatomy betreft: ja wat is er leuk aan, gewoon, een ziekenhuisserie met de verhalen van artsen/assistenten en verplegers. Beetje zwijmelen en wegzakken in het verhaal . Is natuurlijk net als alle andere ziekenhuisseries: knappe dokter met het leuke co-assistentje... Verder kijk ik geen enkele serie, maar dit dus wel, weet eigenlijk niet waar dat vandaan komt, besef ik nu ik dit zit te schrijven.
Heb jij het nog nooit gezien? Wat kijk jij dan op tv?
En wat Grey's Anatomy betreft: ja wat is er leuk aan, gewoon, een ziekenhuisserie met de verhalen van artsen/assistenten en verplegers. Beetje zwijmelen en wegzakken in het verhaal . Is natuurlijk net als alle andere ziekenhuisseries: knappe dokter met het leuke co-assistentje... Verder kijk ik geen enkele serie, maar dit dus wel, weet eigenlijk niet waar dat vandaan komt, besef ik nu ik dit zit te schrijven.
Heb jij het nog nooit gezien? Wat kijk jij dan op tv?
maandag 10 maart 2008 om 14:45
maandag 10 maart 2008 om 14:57
@Aruba, superlief dat je "juni 08" in de tabel hebt gezet, dankjewel Ik vind de meeste tv-programma's gewoon niet zo boeiend. Of ik kijk 3 minuten en dan vind ik het weer niks. Ben meestal gewoon een beetje aan het rommelen, lees een boekje, doe nog wat werk, breng tijd door met mijn vriendje, ga sporten, nou ja, soms heb ik gewoon geen tijd voor tv. Soms zie een een programma en dan kijk ik mijn ogen uit. Denk ik ook eens een nieuwtje te hebben op mijn werk, blijkt het een herhaling van een vorig seizoen te zijn ( ).. tv kijken is niet zo aan mij besteed geloof ik.
@Rits, heb ik het goed omschreven aan Aruba waarom Grey's Anatomy wel leuk is?
@Rits, heb ik het goed omschreven aan Aruba waarom Grey's Anatomy wel leuk is?