Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
Jeetje 2bij, dat valt ook allemaal niet mee zeg.
Bijtje wat druk 28 dagen. En dan ook koken en schoonmaken of heb je daar wel iemand voor of vriendlief?

Leuk Leentje.

Bron, Jonas wel eerst 3 weken binnen houden he. Bron had het al gelezen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:2bij-or-not-2bij schreef op 24 februari 2012 @ 23:59:

[...]

oh, fuck. Ja, dat bennik.

stom van mij, maar ik ben heul druk. Echt druk vandaar.Voor Thee, ik had je gelezen hoor Maar het ging zo snel ineens.
No problem at all 2bij. Ik blijf je gewoon een stoer wijf vinden, zeker na wat ik zojuist las.
2bij, dat is ook zo jij doet veel met haken. Ja ik kan me indenken dat als een kind ouder wordt en ook fysiek sterker wordt en verbaal wellicht ook dat het soms niet meer mogelijk is om veel thuis te zijn. Wel zwaar hoor voor jullie. Fijn dat het met je man wat beter gaat en de kleiclub kan idd. heel effectief zijn.
Jij haken 2bij?? Je deed altijd zo cynisch over haken en ik herinner me ook dat je plaatjes plakte van gehaakte tamponhoesjes hahhahah. Niet dat ik die haak hoor, maar wel heule mooie dekens. Voelde me iig wel aangesproken. Maar ik mag haken want ik ben een ouwe doos. Tegenwoordig quilt ik ook. En breien
Of gewoon een keer een minimeet in Dordt. Voor we de meet bespraken hebben Ans en ik nog en ander terras getest en daar was het bittergarnituur wel heul lekker!
quote:thee schreef op 25 februari 2012 @ 00:10:

2bij, zelfs hier een (lichte) helling op met karretje is veel aangenamer dan met 2 tassen sjouwen. Heb maar van 1 ding spijt, namelijk dat ik 'm niet eerder heb gekocht. Heb 'm nu een maand ongeveer.

Het lijkt me ideaal.

Hier op de hoek zit de te dure C1000. Lidl, Bas ect. zitten in het centrum. Niet ver weg, 2km, maar met volle tassen is dat een best eind

Mss ga ik dan toch van de week zo'n karregie aanschaffen.

Ik fiets wel regelmatig naar Lidl e.d. , maar ik loop liever, zeker sinds ik minder weeg en meer beweeg is dat fijn.

Goeie van jullei !
quote:andersnogiets schreef op 25 februari 2012 @ 00:14:

Jij haken 2bij?? Je deed altijd zo cynisch over haken en ik herinner me ook dat je plaatjes plakte van gehaakte tamponhoesjes hahhahah. Niet dat ik die haak hoor, maar wel heule mooie dekens. Voelde me iig wel aangesproken. Maar ik mag haken want ik ben een ouwe doos. Tegenwoordig quilt ik ook. En breien Oh echt ? Dat je je aangesproken voelde ? Sorry, dat was een grapjes topic, toen was ik al helemaal into haken :D Dus het was een soort van zelfspot
Het gaat veel te snel. ik laat hem inderdaad de eerste drie weken binnen.. Mv

Tobe,ik weet wie je bent maar ik kan niet op je ouwe forumnaam komen.

Het is inderdaad kut om je kind uit huis te moeten laten plaatsen.

Mijn dochter zit ook nog steeds intern. in een andere instelling ondertussen. En ik heb de hoop laten varen dat ze nog thuis komt wonen in de toekomst,en dat accepteren is zwaar heel zwaar...
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Hier na maart naaimasjien maar weer eens tevoorschijn halen, toch wel handig als je iets meer hebt dan 1 passende broek (en 2 jurkjes).
Ik moest ook ff terugscrollen, maar ik vind je ook een stoere griet 2bij!
Ene helft klinkt goed Bijtje, ja balen van A he, het zat er natuurlijk wel in maar toch zeer verdrietig als het niet anders kan.

Vriend klinkt ook beter dan tijden geleden. En je meis, ja geweldig hoe ze het doet zeg.

Is het niet handiger om minder dagen maar wel hele dagen te werken. Het klinkt niet zo dat je aan je rust komt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:mocy schreef op 25 februari 2012 @ 00:11:

Jeetje 2bij, dat valt ook allemaal niet mee zeg.

Mijn leven is niet saai

Het is idd allemaal erg heftig geweest, maar we zijn in rustiger vaarwater ( hoe gek dat ook mag klinken na mijn korte samenvatting, dat zie ik wel ). We berusten in de dingen die komen gaan.
Ik loop liever en heb geen fiets (meer).

De Aldi is te ver om te lopen (iets van 6 km enkele reis) maar als auto gekeurd is en als ik 'm houd dan ga ik daar maar weer eens naar toe.

Nog een halfjaar of zo, dan komt Aldi in de buurt (al had ik liever Lidl gehad).
Ik weet niet of dat gaat lukken hoor die kat 3 weken binnen. Hij is weleens uit logeren geweest en gilde moord en brand omdat hij naar buiten wilde.
quote:2bij-or-not-2bij schreef op 25 februari 2012 @ 00:17:

[...]

Mijn leven is niet saai

Het is idd allemaal erg heftig geweest, maar we zijn in rustiger vaarwater ( hoe gek dat ook mag klinken na mijn korte samenvatting, dat zie ik wel ). We berusten in de dingen die komen gaan.Gelukkig
quote:lichtbron schreef op 25 februari 2012 @ 00:15:

Het gaat veel te snel. ik laat hem inderdaad de eerste drie weken binnen.. Mv

Tobe,ik weet wie je bent maar ik kan niet op je ouwe forumnaam komen.

Het is inderdaad kut om je kind uit huis te moeten laten plaatsen.

Mijn dochter zit ook nog steeds intern. in een andere instelling ondertussen. En ik heb de hoop laten varen dat ze nog thuis komt wonen in de toekomst,en dat accepteren is zwaar heel zwaar...

Dat is idd heel zwaar

Krijg je goede begeleiding ? Heb je een gezinsbegeleidster vanuit de instelling waar je dochter zit op het moment ?

Wij hebben dat heel veel gehad de afgelopen 2 jaar, en zij heeft ons echt geholpen in de acceptatie.
"komt even zoals beloofd aan Mleen "
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
ha die roos meis! hoe is het met jou? Ben je al helemaal hersteld van je operatie?
Hé Roos alles goed?
Ik vind een aldi ook niets, nou die bij ons heeft bijna niets. Terwijl de Lidl bijna een AH xl is qua aanbod.
Hey Roosje !
quote:rosanna08 schreef op 25 februari 2012 @ 00:20:

"komt even zoals beloofd aan Mleen " Roos
Hi roos !!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven