Nog wakker ! ?
zaterdag 25 februari 2012 om 01:15
Met de geboorte van je kinderen wordt het schuldgevoel in je wakker..
Ik weet ook best wel dat ik niet gefaald heb.. maar je denkt toch als ik nu zus.. of als ik nu zo had gedaan.Of als we nu niet gescheiden waren dan had ze daar niet gezeten.. etc. etc.
Ik denk dat ik de badkamer morgen maar doe.. kruip in bed zo direct.. effe sigaretje roken.
Muur is trouwens mooi aan het opdrogen..
Ik weet ook best wel dat ik niet gefaald heb.. maar je denkt toch als ik nu zus.. of als ik nu zo had gedaan.Of als we nu niet gescheiden waren dan had ze daar niet gezeten.. etc. etc.
Ik denk dat ik de badkamer morgen maar doe.. kruip in bed zo direct.. effe sigaretje roken.
Muur is trouwens mooi aan het opdrogen..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
zaterdag 25 februari 2012 om 01:17
zaterdag 25 februari 2012 om 01:20
In de middag (circa 14-16u) als mijn moeder ook slaapt (al schiet dat er voor haar zondag natuurlijk bij in) en morgen daar op tijd naar bed en zondag niet te laat op ivm opkalefateren want we geven ze o.a. fotoreportage en die wordt gemaakt voor 13u het feestje begint.
En in de trein beetje dommelen, dan zet ik wel mobiel als wekker zodat ik geen overstap mis.
En in de trein beetje dommelen, dan zet ik wel mobiel als wekker zodat ik geen overstap mis.
zaterdag 25 februari 2012 om 01:21
quote:andersnogiets schreef op 25 februari 2012 @ 01:17:
Fijn van je muur bron. Als die duvelse kater er nou maar niet tegenaan loopt!
Zie je het wel zitten morgen? Kan het gerust een weekje of twee opschuiven hoor. Officeel heb ik hem nu tot Bronpoes gedoopt, hij is van jou, maar een week eerder of later is geen probleem.
Gewoon komen,Ans.. ik heb alles al ingepland in mijn strakke schema van dit weekend..
Ha,ha!! Bronpoes.. lief..
Fijn van je muur bron. Als die duvelse kater er nou maar niet tegenaan loopt!
Zie je het wel zitten morgen? Kan het gerust een weekje of twee opschuiven hoor. Officeel heb ik hem nu tot Bronpoes gedoopt, hij is van jou, maar een week eerder of later is geen probleem.
Gewoon komen,Ans.. ik heb alles al ingepland in mijn strakke schema van dit weekend..
Ha,ha!! Bronpoes.. lief..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
zaterdag 25 februari 2012 om 01:21
http://www.youtube.com/watch?v=S6NvZDHG0_E
Vind dit juist wel een mooie Dove reclame eigenlijk. Maar die is al ouder, dus denk niet dat je die bedoelt.
Vind dit juist wel een mooie Dove reclame eigenlijk. Maar die is al ouder, dus denk niet dat je die bedoelt.
zaterdag 25 februari 2012 om 01:25
quote:lichtbron schreef op 25 februari 2012 @ 01:21:
[...]
Ha,ha!! Bronpoes.. lief..Ja we komen meid. En maak je niet druk, we zijn ook zo weer weg. Het is maar 3 kwartier rijden en moeten ook weer optijd voor hond thuis zijn willen we niet dat hij de boel onderschijt.
[...]
Ha,ha!! Bronpoes.. lief..Ja we komen meid. En maak je niet druk, we zijn ook zo weer weg. Het is maar 3 kwartier rijden en moeten ook weer optijd voor hond thuis zijn willen we niet dat hij de boel onderschijt.
zaterdag 25 februari 2012 om 01:27
quote:maaique schreef op 25 februari 2012 @ 01:25:
Nee die hokey pokey bullshitOoow, deze: http://totnadereclame.nl/ ... edende-body-lotions-2011/
Nee die hokey pokey bullshitOoow, deze: http://totnadereclame.nl/ ... edende-body-lotions-2011/