Website uploaden lukt niet meer
vrijdag 24 februari 2012 om 21:08
Misschien kan iemand mij verder helpen.
Voor hobby heb ik een website. Deze heb ik met Frontpage gemaakt en wordt ge-upload met Ipswitch WS-FTP programma.
Maar nu wilde ik wat wijzigen en opnieuw uploaden en ik krijg continu een error. De foutmelding is 'error' en ik krijg dit:
“/domains/****.nl/public_html” is your current location"
Ik snap er niets van, ik heb niets veranderd in de instellingen en enkele weken geleden lukte alles nog gewoon. Ik heb geprobeerd om de firewall uit te zetten maar zonder resultaat.
Verder heb ik via Frontpage nu geprobeerd om de site te uploaden (de hele site moet nu opnieuw), maar daar lukt het ook niet, het is heeeeel traag en lijkt maar niet verder te komen dan één of twee bestandjes. Ik krijg daar overigens geen foutmelding.
Ik heb contact gehad met het hostings bedrijf maar die zien niets raars.
Kan iemand mij verder op weg helpen, misschien doe ik wat verkeerd??
Voor hobby heb ik een website. Deze heb ik met Frontpage gemaakt en wordt ge-upload met Ipswitch WS-FTP programma.
Maar nu wilde ik wat wijzigen en opnieuw uploaden en ik krijg continu een error. De foutmelding is 'error' en ik krijg dit:
“/domains/****.nl/public_html” is your current location"
Ik snap er niets van, ik heb niets veranderd in de instellingen en enkele weken geleden lukte alles nog gewoon. Ik heb geprobeerd om de firewall uit te zetten maar zonder resultaat.
Verder heb ik via Frontpage nu geprobeerd om de site te uploaden (de hele site moet nu opnieuw), maar daar lukt het ook niet, het is heeeeel traag en lijkt maar niet verder te komen dan één of twee bestandjes. Ik krijg daar overigens geen foutmelding.
Ik heb contact gehad met het hostings bedrijf maar die zien niets raars.
Kan iemand mij verder op weg helpen, misschien doe ik wat verkeerd??
vrijdag 24 februari 2012 om 21:58
LeechFTP of filezilla ken ik niet, ik ben een beetje een leek op dat gebied en ken alleen de programma's die ik nu dus gebruik.
Maar dat kan ik nog wel proberen.
Maar wat ik net heb ontdekt, als ik in Frontpage bij de instellingen kijk onder logbestanden, dan zie ik dat er wel wat gebeurd op de site. Er zijn wel een aantal mappen aangemaakt.
Zou het kunnen dat dit ongelooflijk lang duurt om de één of andere reden? Ik geloof dat ik het vannacht maar gewoon laat doorlopen en dan kijk ik morgen ochtend of het gelukt is.
Maar dat kan ik nog wel proberen.
Maar wat ik net heb ontdekt, als ik in Frontpage bij de instellingen kijk onder logbestanden, dan zie ik dat er wel wat gebeurd op de site. Er zijn wel een aantal mappen aangemaakt.
Zou het kunnen dat dit ongelooflijk lang duurt om de één of andere reden? Ik geloof dat ik het vannacht maar gewoon laat doorlopen en dan kijk ik morgen ochtend of het gelukt is.
vrijdag 24 februari 2012 om 22:07
Heb je toevallig UPC als internetprovider? Hier hetzelfde probleem gehad namelijk, de webhoster al voor van alles en nog wat uitgemaakt want ik was er zéker van dat het aan hen lag. Bleek het aan het Tomson-modem van UPC te liggen, die timede steeds out bij het FTP-en. Nu een Cisco-modem van UPC en nergens meer last van.
vrijdag 24 februari 2012 om 22:35
zaterdag 25 februari 2012 om 07:54
Ik heb filezilla gedownload en dat gaat al een stuk sneller. Maar er komen 20 bestanden in de wachtrij met, per bestand, de volgende foutmelding:
Commando: STOR **artikelnaam**.pdf
Antwoord: 150 Accepted data connection
Antwoord: 226-Error during write to file
Antwoord: 226 Transfer aborted
Fout: Bestandsoverdracht mislukt na het overdragen van 262.144 bytes in 1 seconde
Enig idee of dit te maken heeft met de verbinding of de host?
Commando: STOR **artikelnaam**.pdf
Antwoord: 150 Accepted data connection
Antwoord: 226-Error during write to file
Antwoord: 226 Transfer aborted
Fout: Bestandsoverdracht mislukt na het overdragen van 262.144 bytes in 1 seconde
Enig idee of dit te maken heeft met de verbinding of de host?
zaterdag 25 februari 2012 om 09:04
@bertje: de bestandgroote heb ik naar gekeken, er waren een paar foto's die idd erg groot waren, die heb ik inmiddels kleiner gemaakt. De meeste foto's waren al kleiner.
Wat nu niet lukt om te uploaden zijn idd de grote bestanden (er staan enkele pdf files op en filmpjes). Als ik een bestandje opnieuw probeer dan komt er dezelfde foutmelding. Ik krijg dus het vermoeden dat het met de groote van het bestand te maken heeft.
Kan ik daar nog wat aan doen? Vooral omdat het eerder wel lukte.
De upload snelheid van mijn verbidging is ca. 1 mb/s
Wat bedoel je met de map op de server geschikt voor schrijven? Als je bedoelt of dat bij de website zo is, dat zou wel moeten want eerder lukte het altijd wel. En de hoster heeft met mij meegekeken en zag niets raars.
Wat nu niet lukt om te uploaden zijn idd de grote bestanden (er staan enkele pdf files op en filmpjes). Als ik een bestandje opnieuw probeer dan komt er dezelfde foutmelding. Ik krijg dus het vermoeden dat het met de groote van het bestand te maken heeft.
Kan ik daar nog wat aan doen? Vooral omdat het eerder wel lukte.
De upload snelheid van mijn verbidging is ca. 1 mb/s
Wat bedoel je met de map op de server geschikt voor schrijven? Als je bedoelt of dat bij de website zo is, dat zou wel moeten want eerder lukte het altijd wel. En de hoster heeft met mij meegekeken en zag niets raars.