Website uploaden lukt niet meer

24-02-2012 21:08 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan iemand mij verder helpen.

Voor hobby heb ik een website. Deze heb ik met Frontpage gemaakt en wordt ge-upload met Ipswitch WS-FTP programma.

Maar nu wilde ik wat wijzigen en opnieuw uploaden en ik krijg continu een error. De foutmelding is 'error' en ik krijg dit:

“/domains/****.nl/public_html” is your current location"

Ik snap er niets van, ik heb niets veranderd in de instellingen en enkele weken geleden lukte alles nog gewoon. Ik heb geprobeerd om de firewall uit te zetten maar zonder resultaat.

Verder heb ik via Frontpage nu geprobeerd om de site te uploaden (de hele site moet nu opnieuw), maar daar lukt het ook niet, het is heeeeel traag en lijkt maar niet verder te komen dan één of twee bestandjes. Ik krijg daar overigens geen foutmelding.

Ik heb contact gehad met het hostings bedrijf maar die zien niets raars.

Kan iemand mij verder op weg helpen, misschien doe ik wat verkeerd??
Wat als je het vakje met passive ftp aanvinkt?
Ja, dat heb ik gedaan (gevonden via google).
Ik heb frontpage 2003. Na 't opslaan ga ik naar site publiceren. Vul de gegevens in en wachtwoord en dan lukt 't. Wanneer 't niet lukt doe ik het de passieve ftp en dan lukt 't wel.

Stuur anders een ticket in bij je helpdesk van je hoster.
Duurt het bij jou ook erg lang?

Verder klopt volgens mij alles in de instellingen.
Mijn website heeft geen aanpassing nodig, dus ik heb 't niet geprobeerd
Kan je anders een ander FTP-programma installeren en het daarmee proberen? Bijv. LeechFTP of iets dergelijks.
Heb je filezilla al eens geprobeerd?
LeechFTP of filezilla ken ik niet, ik ben een beetje een leek op dat gebied en ken alleen de programma's die ik nu dus gebruik.

Maar dat kan ik nog wel proberen.

Maar wat ik net heb ontdekt, als ik in Frontpage bij de instellingen kijk onder logbestanden, dan zie ik dat er wel wat gebeurd op de site. Er zijn wel een aantal mappen aangemaakt.

Zou het kunnen dat dit ongelooflijk lang duurt om de één of andere reden? Ik geloof dat ik het vannacht maar gewoon laat doorlopen en dan kijk ik morgen ochtend of het gelukt is.
Doe eens een speedtest, dan zie je hoe je verbinding is. Google maar eens op speedtest upc.

Filezilla is echt een aanrader voor ftp.

Misschien heb je zware foto's of een zwaar document toegevoegd en gaat het daarom moeizaam.
Heb je toevallig UPC als internetprovider? Hier hetzelfde probleem gehad namelijk, de webhoster al voor van alles en nog wat uitgemaakt want ik was er zéker van dat het aan hen lag. Bleek het aan het Tomson-modem van UPC te liggen, die timede steeds out bij het FTP-en. Nu een Cisco-modem van UPC en nergens meer last van.
Geen upc, maar kpn. Ik laat het vannacht even doordraaien en kijk morgen of dat andere programma wat is. Of ik bel kpn op..
Vertrouwd raken met het command line ftp-programma dat je op je PC hebt staan wil ook nog wel eens helpen, dan zie je alle foutmeldingen veel duidelijker en kun je veel makkelijker zien hoe lang het uploaden van een bestand duurt, etc.

Start cmd.exe, type ftp /? om te beginnen.
Ik heb filezilla gedownload en dat gaat al een stuk sneller. Maar er komen 20 bestanden in de wachtrij met, per bestand, de volgende foutmelding:

Commando: STOR **artikelnaam**.pdf

Antwoord: 150 Accepted data connection

Antwoord: 226-Error during write to file

Antwoord: 226 Transfer aborted

Fout: Bestandsoverdracht mislukt na het overdragen van 262.144 bytes in 1 seconde

Enig idee of dit te maken heeft met de verbinding of de host?
Is de map op de server wel geschikt voor schrijven?

Verder zie mijn opmerkingen over bestandsgrootte en snelheid van gisteren. Heb je daar naar gekeken?
@bertje: de bestandgroote heb ik naar gekeken, er waren een paar foto's die idd erg groot waren, die heb ik inmiddels kleiner gemaakt. De meeste foto's waren al kleiner.

Wat nu niet lukt om te uploaden zijn idd de grote bestanden (er staan enkele pdf files op en filmpjes). Als ik een bestandje opnieuw probeer dan komt er dezelfde foutmelding. Ik krijg dus het vermoeden dat het met de groote van het bestand te maken heeft.

Kan ik daar nog wat aan doen? Vooral omdat het eerder wel lukte.

De upload snelheid van mijn verbidging is ca. 1 mb/s

Wat bedoel je met de map op de server geschikt voor schrijven? Als je bedoelt of dat bij de website zo is, dat zou wel moeten want eerder lukte het altijd wel. En de hoster heeft met mij meegekeken en zag niets raars.
Hoe groot zijn je bestanden?

Heb je je Limiet bij je host bereikt?

Je kunt nu uitrekenen hoe lang het zou moeten duren om te uploaden

Probeer de bestanden eens 1 voor 1

Succes
Of een map geschikt is voor schrijven kun je in Filezilla zien, even controleren zeker bij nieuwe mappen.
Filmpjes kun je misschien beter op youtube plaatsen en dan van daar uit tonen op je site.
Eiram, is het nog gelukt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven