Dekt de WA dit?
zaterdag 25 februari 2012 om 15:49
Ik baal als een stekker. Sinds 4 maanden hebbenw e een nieuwe televisie. Harstikke mooi ding vind ik zelf. Kostte 750 euro.
Nu heeft mijn driejarige dochter van de week met pen lopen krassen op het scherm. Met als resultaat allemaal krassen op de tv....
Ik ben er echt ziek van. Nu zei iemand van de week dat het misschien wel onder de WA verzekering zou kunnen vallen.
Iemand enig idee of dit het geval zou kunnen zijn?
Bedankt alvast!
Nu heeft mijn driejarige dochter van de week met pen lopen krassen op het scherm. Met als resultaat allemaal krassen op de tv....
Ik ben er echt ziek van. Nu zei iemand van de week dat het misschien wel onder de WA verzekering zou kunnen vallen.
Bedankt alvast!

zaterdag 25 februari 2012 om 15:53
Ik denk het niet
Deze verzekering dekt de schade die u of een van uw gezinsleden aan een derde (niet gezinslid) toebrengt en waarvoor u aansprakelijk bent
Zie
http://financieel.infonu. ... or-particulieren-avp.html
Deze verzekering dekt de schade die u of een van uw gezinsleden aan een derde (niet gezinslid) toebrengt en waarvoor u aansprakelijk bent
Zie
http://financieel.infonu. ... or-particulieren-avp.html
zaterdag 25 februari 2012 om 15:57
zaterdag 25 februari 2012 om 16:02
Toevallig zijn wij ook met zoiets bezig. Ik stuur vandaag de schadeformulieren door naar onze tussenpersoon.
Ons zoontje van 18 maanden heeft een week geleden toen ik de ramen aan het zemen was, een emmer water omgegooid. Op onze laminaatvloer..Dit is hierdoor helemaal bol komen te staan. Volgens mijn tussenpersoon word dit wel vergoed.
T is wel even balen.. Maar ik zou even je polisvoorwaarden goed nalezen en anders gewoon even bellen.
Ons zoontje van 18 maanden heeft een week geleden toen ik de ramen aan het zemen was, een emmer water omgegooid. Op onze laminaatvloer..Dit is hierdoor helemaal bol komen te staan. Volgens mijn tussenpersoon word dit wel vergoed.
T is wel even balen.. Maar ik zou even je polisvoorwaarden goed nalezen en anders gewoon even bellen.
zaterdag 25 februari 2012 om 16:08
quote:Keye schreef op 25 februari 2012 @ 16:02:
Toevallig zijn wij ook met zoiets bezig. Ik stuur vandaag de schadeformulieren door naar onze tussenpersoon.
T is wel even balen.. Maar ik zou even je polisvoorwaarden goed nalezen en anders gewoon even bellen.Dat geeft de burger weer moed. Ik ga inderdaad maar even bellen. Dank je wel en ik hoop dat het bij jou lukt.
T is wel even balen.. Maar ik zou even je polisvoorwaarden goed nalezen en anders gewoon even bellen.Dat geeft de burger weer moed. Ik ga inderdaad maar even bellen. Dank je wel en ik hoop dat het bij jou lukt.
zaterdag 25 februari 2012 om 16:11
zaterdag 25 februari 2012 om 16:29
quote:lucky123 schreef op 25 februari 2012 @ 16:24:
Gewoon de verzekering zeggen dat het de tv van de buren was, dat jouw kind het veroorzaakt heeft.
Mochten ze komen inspecteren dan zet je de tv zolang even bij de buren.
Zo krijg je wel een nieuwe, verzekering heeft toch geld zat... wat een mentaliteit
Gewoon de verzekering zeggen dat het de tv van de buren was, dat jouw kind het veroorzaakt heeft.
Zo krijg je wel een nieuwe, verzekering heeft toch geld zat... wat een mentaliteit
Frankly my dear, I don"t give a damn
zaterdag 25 februari 2012 om 17:00
Zo krijg je wel een nieuwe, verzekering heeft toch geld zat...
Ja, dat kan natuurlijk ook ...
Want waar denk je dat het geld van de verzekering vandaan komt? Gokje: Van alle mensen die premie betalen. En zo gaan de premie's dus omhoog, vanwege mensen met deze mentaliteit. Walgelijk!
Ja, dat kan natuurlijk ook ...
Want waar denk je dat het geld van de verzekering vandaan komt? Gokje: Van alle mensen die premie betalen. En zo gaan de premie's dus omhoog, vanwege mensen met deze mentaliteit. Walgelijk!
zaterdag 25 februari 2012 om 17:00
Misschien maar eens opzoeken in het woordenboek, maar heet dit niet... eeeuh... fraude?
Maar Noerie, balen van je tv zeg!!
Misschien maar eens opzoeken in het woordenboek, maar heet dit niet... eeeuh... fraude?
Maar Noerie, balen van je tv zeg!!

zaterdag 25 februari 2012 om 17:03
Zo krijg je wel een nieuwe, verzekering heeft toch geld zat...Goh, en maar klagen dat die premies zo hoog zijn...
Zo krijg je wel een nieuwe, verzekering heeft toch geld zat...Goh, en maar klagen dat die premies zo hoog zijn...
zaterdag 25 februari 2012 om 18:01
quote:Noerie schreef op 25 februari 2012 @ 15:49:
!
Als je dochter van 3 een eigen verzekering heeft en je stelt haar
aansprakelijk
!
Als je dochter van 3 een eigen verzekering heeft en je stelt haar
aansprakelijk
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
zaterdag 25 februari 2012 om 18:18
Heb het zelfde meegemaakt met een Blackberry van me, mijn zoon van 2 had die van de zomer in het zwembadje gegooit. Gewoon de verzekering opgebeld en verteld hoe het zat. Omdat we een AllRisk inboedelverzekering hebben werd het vergoed. Kreeg het bedrag voor een nieuwe gewoon vergoed!
Dus gewoon even bellen en vertellen hoe het zit en hoe ze kunnen helpen.
Weet wel, als ze er achter komen dat je fraude pleegt, knikkeren ze je uit de verzekering en kan je je nergens meer verzekeren. Je komt dan op de zwarte lijst.
Dus gewoon even bellen en vertellen hoe het zit en hoe ze kunnen helpen.
Weet wel, als ze er achter komen dat je fraude pleegt, knikkeren ze je uit de verzekering en kan je je nergens meer verzekeren. Je komt dan op de zwarte lijst.
anoniem_131747 wijzigde dit bericht op 25-02-2012 18:19
Reden: xtra info
Reden: xtra info
% gewijzigd
zaterdag 25 februari 2012 om 18:25
Zo krijg je wel een nieuwe, verzekering heeft toch geld zat...Gatver, walgelijk zo iets en ook zo dom....
Zo krijg je wel een nieuwe, verzekering heeft toch geld zat...Gatver, walgelijk zo iets en ook zo dom....
zaterdag 25 februari 2012 om 18:33
Normaal gesproken vergoed een verzekeraar geen schade binnen het gezin, alleen jegens derden!
De tip van de tv van de buren werkt ook niet! Dan is er sprake van opzicht, lenen van spullen, valt ook buiten verzekering!
En fraude, je wordt idd niet meer geaccepteerd als je eruit wordt geknikkerd! Niet doen dus!
De tip van de tv van de buren werkt ook niet! Dan is er sprake van opzicht, lenen van spullen, valt ook buiten verzekering!
En fraude, je wordt idd niet meer geaccepteerd als je eruit wordt geknikkerd! Niet doen dus!