Moderator

15-06-2007 21:15 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Een nieuw moderatortopic voor het doorgeven van jullie 'bewerk-' en 'verwijderverzoeken' en voor eventuele vragen. Houd dit topic overzichtelijk en gebruik het ook alleen hiervoor zodat jullie verzoekjes niet helemaal ondergesneeuwd worden. Voor op- en aanmerkingen of vragen omtrent de lay-out van het forum, wil ik jullie verwijzen naar het Update-topic in de pijler Viva. Off topic berichten en oneliners zullen door mij worden weggehaald. Je kunt me ook mailen op vivaangel1@gmail.com .
quote:cherrypie123 schreef op 02 januari 2008 @ 14:21:

Hoi moderator,

Ik heb net een topic in het sex forum geplaatst maar wil hem liever in het relatie forum hebben.

Nu heb ik dat gedaan maar heb ik 2 dezelfde topics in 2 verschillende forums.

kan je mijn topic bij "sex" weghalen?Ik heb die bij Seks verwijderd en van deze een alias gemaakt naar Seks. Beetje omslachtig maar ik denk dat je op beide pijlers meer reacties kunt krijgen.
Het topic Liefdesverdriet is een oproepje en bovendien al eerder geplaatst.
Hoi kan je deel 9 van NL vrouwen met Marokkaanse vriend op slot zetten. Er is een deel 10 geopend.
quote:nummerzoveel schreef op 07 januari 2008 @ 12:40:

Het topic Liefdesverdriet is een oproepje en bovendien al eerder geplaatst.Kun je me de link even geven want ik kan hem niet gevonden krijgen.
Angel,

Hoe zit het met vrienden maken ivm priveberichten en mail uitwisselen? Lukt dat nog niet in de Beta?

Grt.
quote:taromit schreef op 08 januari 2008 @ 12:04:

Hoi kan je deel 9 van NL vrouwen met Marokkaanse vriend op slot zetten. Er is een deel 10 geopend.Is gesloten.
quote:Stranger schreef op 08 januari 2008 @ 22:03:

Angel,

Hoe zit het met vrienden maken ivm priveberichten en mail uitwisselen? Lukt dat nog niet in de Beta?

Grt.Nee, helaas niet. Er gaat wel ooit werk van gemaakt worden maar er zijn momenteel nog andere prioriteiten.
Hoi Angel,

Ik heb nu al een keer of 4 een mailtje van no-reply gehad, waarin ik mijn wachtwoord doorkreeg. En ik heb mijn wachtwoord niet eens opgevraagd?! Weten jullie hoe dit kan? Vandaag heb ik weer ongevraagd een wachtwoord op mn emailadres gekregen.

Groetjes,

jojanneke
quote:jojanneke schreef op 08 januari 2008 @ 23:16:

Hoi Angel,

Ik heb nu al een keer of 4 een mailtje van no-reply gehad, waarin ik mijn wachtwoord doorkreeg. En ik heb mijn wachtwoord niet eens opgevraagd?! Weten jullie hoe dit kan? Vandaag heb ik weer ongevraagd een wachtwoord op mn emailadres gekregen.

Groetjes,

jojannekeHé, wat vreemd. Ik ga je berichtje aan Nathalie doorgeven. Je krijgt nog bericht. Zij het per mail, zij het hier.
Hoi Angel kun je mijn topic * ligt het aan mij, heb zo"n schuldgevoel* verwijderen. Bedankt
quote:wolkje8 schreef op 15 januari 2008 @ 11:11:

Hoi Angel kun je mijn topic * ligt het aan mij, heb zo"n schuldgevoel* verwijderen. BedanktVanwege de grote aantallen topics die verwijderd werden vanwege reacties die TO's niet aanstonden, hebben we besloten om topics niet meer te verwijderen. Je kunt eventueel je eigen berichten zelf bewerken die privacygevoelige informatie bevatten.
Wat een goeie beslissing Angel. Het liep ook de spuigaten uit. En vaak was het geen privacy probleem maar het niet aanstaan van de reacties. Want daarom is er nu toch een edit-functie.

Fijn te horen dat Viva het beleid wat heeft aangepast. Iig m.b.t. onterechte aanvragen.

Super en een hoop irritatie minder van mensen die wel de moeite nemen om te reageren en vervolgens het topic niet meer kunnen terug vinden.

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
pech in de liefde... = oproepje om een enquete in te vullen.
Engel, goed nieuws!
Hoi Angel,

Zou je mijn emailadres aan Cadi en Kjong door willen sturen?

Alvast veel dank!
Hoi Angel,

Zou je ook mijn emailadres aan Cadi en Kjong door willen sturen?

Hartstikke bedankt alvast!
quote:Krengiserweer schreef op 16 januari 2008 @ 16:05:

pech in de liefde... = oproepje om een enquete in te vullen.Klopt, ik heb hem verwijderd.
quote:Jooles schreef op 17 januari 2008 @ 16:10:

Hoi Angel,

Zou je mijn emailadres aan Cadi en Kjong door willen sturen?

Alvast veel dank!Heb beide gemaild. Die aan Cady krijg ik echter non-deliverable terug.
quote:Miss Speeseend schreef op 17 januari 2008 @ 22:56:

Hoi Angel,

Zou je ook mijn emailadres aan Cadi en Kjong door willen sturen?

Hartstikke bedankt alvast!Kjong heeft hem. Cady zal eerst een geldig emailadres moeten mailen.
Hello Angel, er loopt hier een zogenaamd "lekkerding" rond, die her en der topics opent om vrouwen te werven voor in zijn mailbox.
en niet alleen in zijn mailbox, denk ik zo....
Hoi Angel,

Wil je het topic 'Het leven na liefdesverdriet' ("Het leven na liefdesverdriet") van de pijler Contact naar de pijler Relaties verplaatsen?

We kennen elkaar van Relaties en raken elkaar bij Contact een beetje kwijt.

Bedankt!

4Wheels
quote:ambrosia9 schreef op 24 januari 2008 @ 23:12:

Hello Angel, er loopt hier een zogenaamd "lekkerding" rond, die her en der topics opent om vrouwen te werven voor in zijn mailbox.Het is inmiddels voor de tweede maal weer verwijderd.
quote:4wheelsand1heart schreef op 27 januari 2008 @ 09:27:

Hoi Angel,

Wil je het topic 'Het leven na liefdesverdriet' ("Het leven na liefdesverdriet") van de pijler Contact naar de pijler Relaties verplaatsen?

We kennen elkaar van Relaties en raken elkaar bij Contact een beetje kwijt.

Bedankt!

4WheelsHet topic is een oproepje en het karakter van een kletstopic. Die hoort niet op Relaties thuis.
Angel, nieuw topic: oproepje van Luke die een vriendin zoekt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven