Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

02-04-2011 21:48 811 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, als het zo moest bleef ik thuis..

Kijkt er iemand?
Reclame op bij IHVH, zit even mee te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Mooi huissie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 25 februari 2012 @ 21:49:

Jezus, zo met de kinderen op de brommert. Weet je hoe die gekkken daar rijden?Ik zat er net aan te denken Fame. Hoewel ze in Thailand véél meer op een brommerT vervoeren dan 2 kinderen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Mooi huis villa.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het best goed gegaan
Gek is dat toch. Woon je in het buitenland en wie zoek je daar op? Juist, landgenoten.
Alle reacties Link kopieren
En ze hebben een sociaal leven
Alle reacties Link kopieren
quote:leentjedb schreef op 25 februari 2012 @ 21:51:

Gek is dat toch. Woon je in het buitenland en wie zoek je daar op? Juist, landgenoten. Doe jij dat ook Leen? Kan me er wel iets bij voorstellen, zeker in het begin.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 25 februari 2012 @ 21:50:

[...]



Ik zat er net aan te denken Fame. Hoewel ze in Thailand véél meer op een brommerT vervoeren dan 2 kinderen.Ben nooit in Thailand geweest. Wel heel vaak in de Griekse binnenlanden. Er zijn er veel verongelukt....idioten.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Google maar eens op Thai op brommer Fame.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Dat is het leven van een ondernemer. Het werk houdt nooit op.
Alle reacties Link kopieren
Mooi hoor, vanuit het zwembad het dal inkijken.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 25 februari 2012 @ 21:52:

[...]



Doe jij dat ook Leen? Kan me er wel iets bij voorstellen, zeker in het begin.In Amsterdam wel. Sinds we verhuisd zijn naar het platteland ben ik al blij als ik een Frans kaasje tegenkom.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 25 februari 2012 @ 21:54:

Google maar eens op Thai op brommer Fame.Ik ken wel die beelden hoor, van die brommers met zoveel lading, daar gebruiken wij een verhuiswagen voor!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:leentjedb schreef op 25 februari 2012 @ 21:56:

[...]



In Amsterdam wel. Sinds we verhuisd zijn naar het platteland ben ik al blij als ik een Frans kaasje tegenkom. Ik heb Franse buren, maar die zijn niet heel erg sociaal moet ik zeggen. Ook niet even voorstellen toen ze er kwamen wonen ofzo. Best jammer hoor.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk die Griekse moekes in die schorten
“Don’t look back – you’re not going that way.”
http://www.medemblikaanze ... /uploads/2011/11/joop.jpg



God, het zal je baby zijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:leentjedb schreef op 25 februari 2012 @ 21:58:

http://www.medemblikaanze ... /uploads/2011/11/joop.jpg



God, het zal je baby zijn!Ah gosssssssssss die in die emmer!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben mij nooit zien fietsen bij de bouwmarkt vandaan
Ik vind hier dingen van.
quote:Tickel schreef op 25 februari 2012 @ 21:57:

[...]



Ik heb Franse buren, maar die zijn niet heel erg sociaal moet ik zeggen. Ook niet even voorstellen toen ze er kwamen wonen ofzo. Best jammer hoor.

Ja, die zullen ook wel Fransen opzoeken dan, denk ik.



Inderdaad jammer.
Wij zouden dus makkelijk met z'n 7-en op zo'n brommer moeten passen. Dat wil zeggen, als man zich een beetje inhoudt met de worst en brie.
Frankrijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:leentjedb schreef op 25 februari 2012 @ 22:02:

Wij zouden dus makkelijk met z'n 7-en op zo'n brommer moeten passen. Dat wil zeggen, als man zich een beetje inhoudt met de worst en brie.Deze mensen gaan wel naar Frankrijk. Bij Ik Vertrek dan.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Die worst, is dat zo'n franse worst Leentje? Zo'n voetengeurding? (gewoon even benieuwd)
Ik vind hier dingen van.
Nou ben ik benieuwd of ze de moeite hebben genomen om wat Frans te leren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven