Ik vertrek
zaterdag 25 februari 2012 om 22:20
quote:Perel schreef op 25 februari 2012 @ 22:18:
Is zo'n leven nou leuk?
Die vrouw ziet er enorm vermoeid uit, en ze werken zich een slag in de rondte om het financieel passend te krijgen.
Een soort veredeld buurthuis lijkt het wel.
Nee, lijkt mij ook niks. Ondernemerschap is volgens mij alleen maar leuk als je genoeg omzet draait om personeel in te huren. Dan nog moet je zelf aan de slag maar hoef je tenminste niet het werk van 4 man in je uppie te doen. Poetsen, receptie, koken, administratie, inkoop. Pfff... wordt al moe bij de gedachten.
Peeskamer!
Is zo'n leven nou leuk?
Die vrouw ziet er enorm vermoeid uit, en ze werken zich een slag in de rondte om het financieel passend te krijgen.
Een soort veredeld buurthuis lijkt het wel.
Nee, lijkt mij ook niks. Ondernemerschap is volgens mij alleen maar leuk als je genoeg omzet draait om personeel in te huren. Dan nog moet je zelf aan de slag maar hoef je tenminste niet het werk van 4 man in je uppie te doen. Poetsen, receptie, koken, administratie, inkoop. Pfff... wordt al moe bij de gedachten.
Peeskamer!