Nog wakker ! ?
zondag 26 februari 2012 om 00:05
zondag 26 februari 2012 om 00:13
zondag 26 februari 2012 om 00:15
zondag 26 februari 2012 om 00:15
quote:Jonari schreef op 26 februari 2012 @ 00:00:
Fijn dat Jonas zich gelijk zo thuis voelt bij jou en zoon. Leuk om te lezen.
Helaas Moon, ik heb geen verstand van fietsschoenen. Man heeft ze wel voor op de racefiets. Je gaat er heel merkwaardig van lopen dat weet ik dan weer wel.
Dat was ik alweer vergeten!
Alsof er een dikke drol in het fietsbroekje hangt, met de benen wat uit elkaar. Zo zag man er dan uit. En die zit me nu vragend aan te kijken of ik hem ga vertellen waarom ik hier hardop achter mijn laptop zit te lachen.
Fijn dat Jonas zich gelijk zo thuis voelt bij jou en zoon. Leuk om te lezen.
Helaas Moon, ik heb geen verstand van fietsschoenen. Man heeft ze wel voor op de racefiets. Je gaat er heel merkwaardig van lopen dat weet ik dan weer wel.
Dat was ik alweer vergeten!
Alsof er een dikke drol in het fietsbroekje hangt, met de benen wat uit elkaar. Zo zag man er dan uit. En die zit me nu vragend aan te kijken of ik hem ga vertellen waarom ik hier hardop achter mijn laptop zit te lachen.
zondag 26 februari 2012 om 00:18
Bron, bij de DA is het vrij duur. Ik kon het zonder consultkosten doen omdat ik het liet samenvallen met ze te laten helpen.
Nou weet ik dat Dierenspeciaalzaak Rentenaar dieren chiped voor 15 euro, incl. en door een da.
Bij onze da is dat geloof ik 30 euro plus 35 euro consultkosten (was 4 jaar geleden zo).
Weet alleen niet of Rentenaar ook bij jullie zit.
Nou weet ik dat Dierenspeciaalzaak Rentenaar dieren chiped voor 15 euro, incl. en door een da.
Bij onze da is dat geloof ik 30 euro plus 35 euro consultkosten (was 4 jaar geleden zo).
Weet alleen niet of Rentenaar ook bij jullie zit.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 26 februari 2012 om 00:20
Dat vind ik het nadeel van al die supersonische fietskleding: Als je tussendoor even naar een terras wilt of -erger nog- naar een winkel kun je je eigenlijk niet vertonen.
Toen ik nog op uitzendbureau werkte, hadden we zo'n uitzendkracht die af en toe langs kwam tijdens zijn fietsrondje. t Was niet bepaald een lekker ding en hij had van ons toch echt wat meer kleding aan gemogen...
Toen ik nog op uitzendbureau werkte, hadden we zo'n uitzendkracht die af en toe langs kwam tijdens zijn fietsrondje. t Was niet bepaald een lekker ding en hij had van ons toch echt wat meer kleding aan gemogen...
zondag 26 februari 2012 om 00:26
Ben ik weer.
Kat is niet gechipped. Hoe schrijf je dat..gechipt, gechipd...
Als je dat wil laten doen bron, dan hoor ik dat wel.
En leentje wilde weten waarom ik er afstand van gedaan heb. Ik heb het eerder al vermeld. We zijn van het voor- tot najaar op de camping en nu de kinders de deur uit zijn willen we een ander er niet mee belasten om elk weekend voor de kat te zorgen. Zomaar een keertje is niet erg maar niet voortdurend. Daarbij is de kat erg gestrest geworden sinds we een hond hebben. Hij lag alleen nog maar op zolder eigenlijk. En bron zocht een rooie kat, vandaar..
Kat is niet gechipped. Hoe schrijf je dat..gechipt, gechipd...
Als je dat wil laten doen bron, dan hoor ik dat wel.
En leentje wilde weten waarom ik er afstand van gedaan heb. Ik heb het eerder al vermeld. We zijn van het voor- tot najaar op de camping en nu de kinders de deur uit zijn willen we een ander er niet mee belasten om elk weekend voor de kat te zorgen. Zomaar een keertje is niet erg maar niet voortdurend. Daarbij is de kat erg gestrest geworden sinds we een hond hebben. Hij lag alleen nog maar op zolder eigenlijk. En bron zocht een rooie kat, vandaar..
zondag 26 februari 2012 om 00:28