Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
@Andersnogniet: Fijn dat je een goed gevoel hebt over je kat bij Bron. Mag ik vragen waarom je hem hebt laten adopteren? Als je dat niet wilt vertellen hoeft het overigens niet hoor.
quote:leentjedb schreef op 25 februari 2012 @ 22:49:

[...]

Een kat met een sadomasochistisch trekje? Zeker weten, ik word niet snel kwaad maar als hij echt niet wil luisteren en ik schreeuw BO GHI, iedere normale kat rent snel weg maar hij komt als een gek naar je toe gerent en wil dan billenkoek.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Daar zou ik een keer een filmpje van maken, MV. Doet het vast goed op Joetjoep.

Ik zie het al helemaal voor me!
Jeetje, 15 jarig meisje vermoord op straat gevonden in Den Haag. Die is bijna net zo oud als mijn oudste.
Ik zal het proberen er een filmpje van te maken, of het alleen lukt weet ik niet. Misschien kijken of er volgende week nog tijd is als mijn vriendin mij ophaalt, maar denk dat ze gelijk weg wilt. Ik ga het proberen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:andersnogiets schreef op 25 februari 2012 @ 21:48:

[...]

Ik vond het ook heel leuk je te ontmoeten bron. Je bent een leuke vrouw en het hoewel het altijd best spannend is om bij vreemden langs te gaan voelde ik me meteen op m'n gemak bij je. Alsof we elkaar al jaren kenden. Je zoon is ook een schat. Zoals hij met de poes in de weer was. Echt een leuke gozer!

Ik hoop dat het allemaal gaat lukken, ik heb er alle vertrouwen in hoor. Ben je al buiten geweest? Ik vind het nu toch wel een beetje raar idee dat hij weg is Nou ja, dat gaat wel over, denk ik.

In ieder geval heel veel plezier met hem en laat zo nu en dan weten hoe het met hem gaat ..

Fijn dat je je meteen op je gemak voelde bij mij en mijn zoon.. ben net effe met de kat aan het riempje buiten geweest op de binnenplaats.. Jonas ging meteen op onderzoek uit en ging meteen de schutting zitten bekijken op zijn gemakkie..

Ik had ook het gevoel dat ik je al lang kende,Ans dus het was/is wederzijds..

Jonas zit me nu in de gaten te houden..

Ligt met zijn luie batterij op de tafel..

Leuke,sympathieke man heb je..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Arm meisje zeg. Verschrikkelijk he die dingen.
quote:lichtbron schreef op 25 februari 2012 @ 23:02:

[...]

Fijn dat je je meteen op je gemak voelde bij mij en mijn zoon.. ben net effe met de kat aan het riempje buiten geweest op de binnenplaats.. Jonas ging meteen op onderzoek uit en ging meteen de schutting zitten bekijken op zijn gemakkie..

Ik had ook het gevoel dat ik je al lang kende,Ans dus het was/is wederzijds..

Jonas zit me nu in de gaten te houden..

Ligt met zijn luie batterij op de tafel..

Leuke,sympathieke man heb je..Ahhhh leuk bron! Mag dat? Op tafel? Ik zou zó veel willen vragen: of hij gegeten heeft, gepoept of geplast, knort hij. Maar dat doe ik niet. Natuurlijk niet, hij is nu van jou
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 februari 2012 @ 23:02:

Arm meisje zeg. Verschrikkelijk he die dingen.Ik wil dan gelijk die van mij aan de ketting leggen en die aan mijn eigen been ketenen. Totaal niet realistisch maar er loopt tegenwoordig zoveel tuig rond.
Jonas heeft nog niet gegeten.. geef hem straks nog die wishkas.. spinnen doet hij vooral als hij bij zoon zit.. die twee hebben écht een klik,zo leuk!!

Plassen of poepen heeft hij nog niet gedaan. maar voordat ik naar bed ga ga ik nog effe met hem aan het riempje naar buiten..
Spam ons maar met fotos en filmpjes hoor Bron, vinden we heulemaal niet erg .

Wat een luxe op tafel ja. Hier mogen ze dat niet.

Mag hij straks mee gezellig naar bed?
quote:andersnogiets schreef op 25 februari 2012 @ 23:08:

[...]

Ahhhh leuk bron! Mag dat? Op tafel? Ik zou zó veel willen vragen: of hij gegeten heeft, gepoept of geplast, knort hij. Maar dat doe ik niet. Natuurlijk niet, hij is nu van jou Joh, geneer je niet. Gebeurt hier dagelijks over kinderen dus mag het vast over je kat ook wel.
Op de achtergrond heb ik rtl4 aan staan. Jeroen nog wat met voorstelling De Jurk, erg leuk.
O, Pietje Paulusma zegt dat het deze week maximaal 12 graden wordt. Van de week hadden ze het nog over 15 graden. O, wacht, in het Zuiden kan het 14 graden worden.

Woont er iemand hier lekker Zuidelijk? Zo ja: ik ben jaloers.
Hij moet nog ff wennen en zal door de spanning van de reis geen trek hebben. Hij at de laatste dagen niet zoveel. Kweetniet waarom. Als hij maar drinkt, dat is belangrijker.

Heb de boodschap aan man doorgegeven. Dat hij leuk en sympathiek is. Misschien breng ik hem ook wel. Maar vraag dan niet of hij geplast etc heeft. En of hij knort/spint
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 februari 2012 @ 23:11:

Spam ons maar met fotos en filmpjes hoor Bron, vinden we heulemaal niet erg .

Wat een luxe op tafel ja. Hier mogen ze dat niet.

Mag hij straks mee gezellig naar bed?

'

Nee, hij mag niet mee naar bed,MV..
quote:andersnogiets schreef op 25 februari 2012 @ 23:16:

Hij moet nog ff wennen en zal door de spanning van de reis geen trek hebben. Hij at de laatste dagen niet zoveel. Kweetniet waarom. Als hij maar drinkt, dat is belangrijker.

Heb de boodschap aan man doorgegeven. Dat hij leuk en sympathiek is. Misschien breng ik hem ook wel. Maar vraag dan niet of hij geplast etc heeft. En of hij knort/spint Wil je ervan af dan??
Bij mij mocht hij ook niet op bed. Bij dochter wel. Ik wil geen dieren in mn bed.
quote:lichtbron schreef op 25 februari 2012 @ 23:20:

[...]

Wil je ervan af dan?? Hahaha soms. Hij ook van mij hoor. Soms
Nou,dan stuur hem maar een keer uit logeren!!
quote:lichtbron schreef op 25 februari 2012 @ 23:18:

[...]

'

Nee, hij mag niet mee naar bed,MV..

Ahh wat sneu

Leentje, ik woon zeg maar bij Amsterdam. Ik hoop op mooi weer op volgende week zaterdag, dan ga ik met een vriendin naar Hilvarenbeek. Ligt ook wel zuidelijk voor mij.
De kat op het spek binden!

Veuls te oud voor jou joh

Mag ik af en toe wat meekletsen hier?
Ben benieuwd hoe thee het heeft. Ze klonk iig opgewekt vanmiddag. Maandag weer meldplicht Dan horen we meer.
Haaa Anneroosje, hoe is het met jou? Tijd geleden zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven