Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
MV,ik ga van de week ook eens kijken tussen mijn tupperware-spullen wat ik aan jou wil geven.. Maar hoe krijg ik dat dan bij jou??

Ik zal maar eens informeren hoe duur het verzenden per post is..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:Moonlight82 schreef op 26 februari 2012 @ 00:58:

Mijn ouders hadden (nou ja hebben) buren die altijd heel veel leenden. Mijn ouders kopen dingen liever zelf, ook al hebben ze het maar eens in de drie jaar nodig bij wijze van spreken. De buren hadden de gewoonte om dingen te lenen die ze niet dagelijks nodig hadden.

Buuf 'leende' zelfs klosjes garen. Die gebruikte ze dus gewoon op.

Ik moet even lachen. Ik woon vanaf mijn 16e op mijzelf. Nog nooit iets geleend bij buren en wat denk je, bbq vorig jaar en Roos zou de satesaus maken en ik zou de ingredienten halen, MELK vergeten. hahahah

Dat is echt de eerste en enigste keer geweest dat ik met een kopje bij de buren om melk heb gevraagd hahahah.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Bron, je komt toch ook wel naar de bbq van de zomer hier? Paar keer knipperen met de ogen en het is al zover.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:lichtbron schreef op 26 februari 2012 @ 00:59:

MV,ik ga van de week ook eens kijken tussen mijn tupperware-spullen wat ik aan jou wil geven.. Maar hoe krijg ik dat dan bij jou??

Ik zal maar eens informeren hoe duur het verzenden per post is..Kom je niet op de BBQ dan?
MV,ik heb ook twee gourmetstelletjes,als je wil mag je er gerust eentje hebben..
Komen hoor, gezellig.
quote:Mylene_Valerie schreef op 26 februari 2012 @ 01:02:

Bron, je komt toch ook wel naar de bbq van de zomer hier? Paar keer knipperen met de ogen en het is al zover.
o,ja dan kan ik het natuurlijk meenemen... moet alleen even kijken of de kinderen dat weekend bij de vader zijn en anders ruil ik gewoon dat weekend..
Jaaa bron moet wel komen hoor. Kwartiertje met de trein naar mij en dan kunnen we verder samen reizen en met Ieb!
Ja, die mensen ken ik ook. Die niks zelf willen kopen maar altijd van iedereen gaan lenen. Buurman in ons vorige huis leende eens de hogedrukreiniger en toen we hem zelf nodig hadden, weken later, moest man hem bij de buren gaan ophalen. De keer daarna dat buurman er voor kwam heb ik hem verteld hoe ik daar over dacht en dat hij hem daarom niet meer mocht lenen. Man was er niet, die vindt dat je dat soort dingen niet mag zeggen. Denk ik toch iets anders over. Buurman heeft maanden niks meer tegen me gezegd. Prima hoor. Lekker rustig...
Ahhh leuk Bron.
quote:leentjedb schreef op 26 februari 2012 @ 01:04:

Ja, die mensen ken ik ook. Die niks zelf willen kopen maar altijd van iedereen gaan lenen. Buurman in ons vorige huis leende eens de hogedrukreiniger en toen we hem zelf nodig hadden, weken later, moest man hem bij de buren gaan ophalen. De keer daarna dat buurman er voor kwam heb ik hem verteld hoe ik daar over dacht en dat hij hem daarom niet meer mocht lenen. Man was er niet, die vindt dat je dat soort dingen niet mag zeggen. Denk ik toch iets anders over. Buurman heeft maanden niks meer tegen me gezegd. Prima hoor. Lekker rustig...

De brutaliteit hè. Nog verontwaardigd zijn ook!
Ik zou eigenlijk om half één naar bed gaan...........
Leen,ik vind dat je dat gerust mag zeggen,hoor..

Ik mis Helene hier al een tijdje.

Weet iemand hoe het met haar is??
Helene was er gister nog hoor.
quote:leentjedb schreef op 26 februari 2012 @ 01:04:

Hahaha, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Nooit buren gehad die dingen kwamen lenen. Van dat soort dingen.

In mijn ouderlijk huis wel. De buuf liet zichzelf naar binnen om dingen te pakken die op waren. Terwijl de supermarkt nog open was.

Ik hoef nooit iets te lenen, of ik maak het later of de supermarkt is hier 7 dagen in de week open tot 10 uur in de avond.

Maar spullen vind ik toch vervelend. Ik heb samengewoond met iemand die alles uitleende aan zijn onbetrouwbare vrienden. Ook honderen guldens en niets, geld en spullen kreeg hij terug.

Als ze bij ons kwamen ging er altijd wel iets kapot door hun.

Gek he dat ik op een gegeven moment eerst gezegd heb dat die vrienden niet meer welkom waren. Het was mijn huis en mijn spullen en ze hadden geen respect ervoor.

Later ex ook de deur uitgezet.
quote:Jonari schreef op 26 februari 2012 @ 01:08:

Ik zou eigenlijk om half één naar bed gaan...........

Ik ook,maar zit nog na te genieten van vandaag.. zo'n fijne dag gehad.

Eerst ons Ankse met d'r Hubbie (geintjuh!!) en Jonas niet te vergeten.

Toen kennissen op bezoek. heeft wat foto's,kapstok,plank,bordje,prikbord voor me opgehangen.

En toen vanavond mijn twee vriendinnen op bezoek..
Ja Bron, jij had vanavond toch ook nog 2 vriendinnen op visite gehad?

Hoop dat Ieb nog even wat laat horen.
Het antwoord staat er al.
quote:lichtbron schreef op 26 februari 2012 @ 01:11:

[...]

Ik ook,maar zit nog na te genieten van vandaag.. zo'n fijne dag gehad.

Eerst ons Ankse met d'r Hubbie (geintjuh!!) en Jonas niet te vergeten.

Toen kennissen op bezoek. heeft wat foto's,kapstok,plank,bordje,prikbord voor me opgehangen.

En toen vanavond mijn twee vriendinnen op bezoek..Fijn
Ik heb iets ergs gedaan.

Ik had nog een fles prosecco voor thee staan. Die heb ik soldaat gemaakt.

Ik ga ook naar mn mandje. Slaap lekker allemaal.

Bronnie, succes vannacht. Hoop niet dat je wakker gemiauwd wordt
quote:Jonari schreef op 26 februari 2012 @ 01:08:

Ik zou eigenlijk om half één naar bed gaan...........Da ga je niet meer redden, vrees ik.
Hogedrukspuit daar was ook iets mee bij mijn ouders. Of ze die samen met de buren gekocht hadden ofzo...

Een ladder hadden ze geloof ik ook samen.

Ach sommige dingen zijn ook onzin om allemaal zelf aan de schaffen voor die ene keer in de zoveel tijd dat je het nodig hebt.

Als je met iemand een goede band hebt is het wel handig dat de één het één koopt en de ander het ander, en dan af en toe lenen.

Maar het moet wel van beide kanten komen.
quote:andersnogiets schreef op 26 februari 2012 @ 01:15:

Ik heb iets ergs gedaan.

Ik had nog een fles prosecco voor thee staan. Die heb ik soldaat gemaakt.

Ik ga ook naar mn mandje. Slaap lekker allemaal.

Bronnie, succes vannacht. Hoop niet dat je wakker gemiauwd wordt

Ik weet zeker dat thee het je vergeeft. Slaap lekker!
Truste Ans. Lekker prosecco. Mmmmm. Misschien heeft AH ze nog voor de helft van de prijs maandag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven