Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
quote:missy_acy schreef op 25 februari 2012 @ 19:56:

ti's even wennen, maar de moeite waard, Molly.

Haha, ja klopt. Want ik moet zeggen dat ik de laatste dagen toch zeker wel vijf reacties van hem heb gelezen die ik zowaar begreep.

Dus... of,

- het went, of

- hij wordt duidelijker, of

- (en ik zet mijn geld in op deze optie) ik word slimmer!
Is iedereen nu weg??
Nee
Ik was even weg, maar ben er nu. En jullie?
Wij waren in t gouden huis. Wanneer kom je ns op de koffie Molly? Of liever n coctail?
Toevallig net een blik geworpen in dat huis. Hoorde van Mefs dat er een irritantje was. Dus was even nieuwsgierig.

Ik ga voor een bakje thee als ik langskom (lust bijna geen alcohol, enkel glühwein). Maar vooralsnog heb ik dan het idee dat ik ergens inbreek.

Of deze?

Of deze?

Of deze?
Spongebob!!!!! Dat is een echte held!
.
Nerd nog wakker? Ik vind spongebob leuk. Maar niet perse bij jou passen.
http://stocklogos.com/sit ... iew/logos/image/nerd3.png
.
.
Dit is um vind ik dan
/
Deze is ook leuk

En deze
Ja die Word Nerd heb je in verschillende uitvoeringen maar deze is het meest eenvoudig.
Ik vind die scrabble avatar erg leuk!
Ik kies ook voor de scrabble ava
Ja he Scamp en Missy, ik vind hem ook erg toepasselijk en mooi van eenvoud.
.
Haai
Goudvis;-)
Ik zwaai ook even.

Maar ben meteen ook weer weg (straks een feestje). Niet dat er iemand op zat te wachten. Maar ik heb graag het idee dat ik gemist wordt.
Word je ook molly! Veel plezier!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven