Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
quote:missy_acy schreef op 26 februari 2012 @ 20:50:

Dan ijl je denk ik. Scary! Waarin wilt ze je niet zien?Ik zoek ook geen contact, ze wilt me nergens tegenkomen.
Martin, als je je echt in dit forum verdiept had (of alle reacties in dit topic gelezen zou hebben) had je geweten dat de mods allang zelf gezegd hebben weer iets dergelijks als de forummer van de maand in het leven te roepen. Je kunt dus wel de illusie hebben dat je een fantastisch initiatief genomen hebt, maar je bent hartstikke mosterd.
quote:martin81 schreef op 26 februari 2012 @ 18:51:

Zouden de moderators dit initiatief uberhaupt oppakken?Dit is geen initiatief van jou, dit concept is uitgemolken op dit forum en allang naar de catacomben verplaatst. Vervelend hoe jij achter de feiten blijft aanlopen. Zou je niet eens op vakantie gaan, een jaartje of 10, om even lekker bij te komen?
vroegoplaatslapen = matthoo ja wslk.
Nou lekker dan! Nerd, waaaar ben je?
Hier had ik het ook een beetje uitgelegd.
? O, dat
quote:missy_acy schreef op 26 februari 2012 @ 23:59:

? O, datJa dat van " haar" dat ze me haat. Ik zeg altijd ' haar' omdat ik geen naam van iemand op internet ga zetten. Maar er is een vrouw die me wel leuk vindt en wel respect heeft.
Ze haat je vast niet zomaar.
quote:missy_acy schreef op 27 februari 2012 @ 00:07:

Ze haat je vast niet zomaar.

Ik denk dat ze de waarheid haat. Ik heb over geloof gesproken en ik

denk dat ze dat haat.
Missy Acy, ik heb iets beters inplaats van de andere te haten, namelijk je naaste liefhebben.

Ik wil trouwens slapen.
Geloof?
Dat is goed, maar dan weet je dat je niet mag eisen dat het andersom ook zo is.
quote:vroegoplaatslapen schreef op 27 februari 2012 @ 00:18:

Missy Acy, ik heb iets beters inplaats van de andere te haten, namelijk je naaste liefhebben.

Ik wil trouwens slapen.Jij bent die enge stalker Math0? Opbokken!
Opbokken!:rofl: dimphne

Kan jij staffen, ik forum mobiel.
quote:missy_acy schreef op 27 februari 2012 @ 00:29:

Opbokken!:rofl: dimphne

Kan jij staffen, ik forum mobiel.Hoi Missy, ja hoor, ik kan staffen. Wil je dat ik iets voor je staf?
Nou, als het de stalker is? Of moet je dan niet staffen?
quote:missy_acy schreef op 27 februari 2012 @ 00:32:

Nou, als het de stalker is? Of moet je dan niet staffen?Nee hoor, deze gast lost meestal vanzelf op . Verder gewoon negeren hoor, hij heeft het meestal alleen maar over hoe alle vrouwen slecht zijn, en hij daarom single is.
Goh, wij vrouwen zijn toch ook heidense heksen? Niks meer aan doen!
quote:missy_acy schreef op 27 februari 2012 @ 00:37:

Goh, wij vrouwen zijn toch ook heidense heksen? Niks meer aan doen!That's right!
Wat dimphyne en Xallie hier zeggen, moet je uiteraard met een korreltje zout nemen.
De mensheid is slecht.
Ja, slecht? Toch heb jij de mensheid lief, neem ik aan.

God heeft ons 2 dingen geschonken die je niet vergeten mag: de vrije wil en met een omweg kennis tussen goed en kwaad. Dat betekent dat we het goede kennen en er uit vrije wil naar streven. We zijn altijd in wording en nooit af, dat maakt ons mens. God, is wel volmaakt en dus goed in zichzelf, vandaar ook zijn besluit om ons kennis en een vrije wil te schenken. Liefde, goedheid en geloof dat dwing je niet af, omdat het alleen kan zijn in vrijheid, door keus.

God gaf ons dus in liefde en vrijheid, zonder het af te dwingen, de vrije wil om het goede na te streven( dichterbij God te komen) of het slechte ( afstand van God).

Uit wat jjj doet blijkt dat je vindt dat God zn werk niet goed gedaan heeft. God, die volmaakt is inzichzelf, staat gelijk aan: het goede, volmaakte, liefde en waarheid. Maar jij hebt geen vertrouwen in de waarheid die God is. Je zou dan immers weten dat waarheid zich openbaart in vrijheid, door keus. Je zou weten dat waarheid sterk genoeg is en niet geholpen moet worden. Waarom geloof en vertrouw je niet op de kracht van die waarheid, die God is?

Waarom geloof je niet in God, vroegoplaatslapen?
quote:vroegoplaatslapen schreef op 27 februari 2012 @ 06:57:

De mensheid is slecht.Wat is het hier weer gezellig .
He het is nog steeds gezellig hier. Matth0 en Martin zijn wel een leuk setje overigens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven