Forum Triviant!
maandag 29 oktober 2007 om 15:30
Ik gooi er eens even een spelletje tegenaan. Ik stel de eerste vraag en degene die het goede antwoord geeft, mag de volgende vraag neerzetten! De vragen mogen over vanalles gaan: techniek, kunst, geschiedenis, aardrijkskunde, maffe weetjes enz. enz. Enne: niet gelijk gaan Googelen, laten we het een beetje eerlijk houden! En weet je even geen nieuwe vraag? Zeg dat dan even, dan mag een ander gewoon een vraag neerzetten.
Ok, hierbij de eerste vraag:
De Citroën Traction Avant is een mooie oude auto die in 1934 op de markt kwam. Waar staat Traction Avant voor? (en de bonus: wat was daar zo bijzonder aan?)
Ok, hierbij de eerste vraag:
De Citroën Traction Avant is een mooie oude auto die in 1934 op de markt kwam. Waar staat Traction Avant voor? (en de bonus: wat was daar zo bijzonder aan?)
Ik ben mijn eigen bananenschil
zondag 9 maart 2008 om 17:28
quote:JSB schreef op 09 maart 2008 @ 15:34:
Ok een hint...als dat helpt.
Het is een Amerikaan en hij schreef het boek in 1979.
Hij won met dit boek de Pulitzer prijs.
Zijn voornaam is Douglas.
Heette de beste man niet Hofstad ofzo?
dat van die koningen weet ik echt niet... maar grote mannen uit de geschiedenis denk ik?
Ok een hint...als dat helpt.
Het is een Amerikaan en hij schreef het boek in 1979.
Hij won met dit boek de Pulitzer prijs.
Zijn voornaam is Douglas.
Heette de beste man niet Hofstad ofzo?
dat van die koningen weet ik echt niet... maar grote mannen uit de geschiedenis denk ik?
maandag 10 maart 2008 om 17:10
quote:girl-1983 schreef op 09 maart 2008 @ 15:21:
(Off-topic @ ikke: ja, vind Hind ook goed zingen en zo'n oosters tintje erin leek me ook best leuk, maar het is echt weer een dertien in dozijn geworden. T is natuurlijk altijd gissen wat aanslaat, en hoop voor haar dat ze toch positief uit de bus komt, want zou het aners wel sneu voor haar vinden)
ga even mee off-topic
hoorde zelfs al zeggen over het liedje door een of andere verslaggever, dit liedje is te mooi voor het songfestival dus daarom zal het wel niet winnen
Dat is nog eens positief tegen verlies aankijken
(Off-topic @ ikke: ja, vind Hind ook goed zingen en zo'n oosters tintje erin leek me ook best leuk, maar het is echt weer een dertien in dozijn geworden. T is natuurlijk altijd gissen wat aanslaat, en hoop voor haar dat ze toch positief uit de bus komt, want zou het aners wel sneu voor haar vinden)
ga even mee off-topic

hoorde zelfs al zeggen over het liedje door een of andere verslaggever, dit liedje is te mooi voor het songfestival dus daarom zal het wel niet winnen

Dat is nog eens positief tegen verlies aankijken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
maandag 10 maart 2008 om 19:53
maandag 10 maart 2008 om 19:58
En het is goed Poez !!
De futvoeder is gebouwd door het breinbaasje Kwetal, die een groot ontzag heeft voor de alwetende Bovenbaas Olivier B. Bommel.
De futvoeder zorgt voor een enorme crisis in de bovenbazenclub omdat opeens de energie-aandelen waardeloos lijken te worden. Het gestuntel van OBB wordt voor ragfijn spel aangezien en zo wordt OBB Baas Bovenbaas.
Het is een grappig verhaal maar ook een cynische persiflage op de kille wereld van het Grootkapitaal.
De futvoeder is gebouwd door het breinbaasje Kwetal, die een groot ontzag heeft voor de alwetende Bovenbaas Olivier B. Bommel.
De futvoeder zorgt voor een enorme crisis in de bovenbazenclub omdat opeens de energie-aandelen waardeloos lijken te worden. Het gestuntel van OBB wordt voor ragfijn spel aangezien en zo wordt OBB Baas Bovenbaas.
Het is een grappig verhaal maar ook een cynische persiflage op de kille wereld van het Grootkapitaal.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij