Trio......

26-02-2012 16:20 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Hebben jullie ervaring met het hebben van trio's? VVM bedoel ik dan.

Ik wil mn man ooit es verrassen maar weet niet goed hoe ik het aan moet pakken.

Iemand tips?
Geld bieden. Heel veel geld bieden.

Nee, gekkigheid, het vinden van een "vrouw erbij" is lastig. Heb je geen leuke vriendin?
Jawel maar ik wil niet met n vriendin het nest induiken.

Denk dat dat toch n andere kijk op de vriendschap geeft.
Wel ervaring, maar vond het zelf niets, MMV was het bij mij.
Sorry te snel gelezen, ik heb geen ervaring met VVM.
Leest mee
Heb je de zoekfunctie hier op viva al gebruikt, deze vraag komt regelmatig voorbij...

En wat Rooss al zegt, een vrouw erbij vinden is lastig.
Is het geen idee om een stel te zoeken waarvan de dame bi(sgierig) is van tevoren aangeven dat het jullie vooral om het VV contact gaat?

Dat is waarschijnlijk makkelijker te realiseren omdat veel stellen wel een extra dame willen maar niemand wil de extra dame zijn.
Heu Wup!
Rooss!! Gezellig je weer even te lezen
Ja roos maar gaat het hier wel om vv hoofdzakelijk? Of wil ze haar man verrassen met een lekker ding waar hij ook overheen mag?
Ha ha ha het is idd voornamelijk vv hij mag er zeker niet overheen!

Idd lastig de " derde" vrouw te vinden.

De zoek tip op viva ga ik ns proberen!
Yep en ook nog eens met een vriendin van me. Is nu nog steeds een hele goede vriendin. Is ook nooit vreemd geweest tussen ons.

Buiten dat, vond ik er niet zo heel veel aan. Ik was erg nieuwsgierig naar het v-v verhaal maar het leek leuker dan dat ik het uiteindelijk vond.
Je wil dus geen trio. Je wil een vrouw om je vent mee op te geilen waar hij dan vervolgens niets mee mag doen? Goh, leuk kado.
Nou hij mag wel meedoen maar hij mag dr niet " overheen"

Ha ha ha om in vaktaal te blijven!
Dan is het wel heel belangrijk dat je de 2e vrouw verteld dat ze niet geneukt (als we het toch over vaktaal hebben) wordt door je man.

En dan wens ik je heeeeeel veel succes met zoeken!
Ja leuk kado! Eerder een kado voor jezelf hè....
Nou, lijkt mij ook niets aan, om hier als de extra vrouw aan mee te doen, als er de restrictie is dat neuken niet mag. En jijzelf wil dan wel all the way gaan met je man terwijl extra vrouw mag toekijken?

Ik zeg ook succes met zoeken.
Heu, Poesz! Hoe ist met Widu?
Zoek eens op internet, of brutaal in de kroeg.

Ik heb meerdere keren trio's gehad (VVM), maar ik moet zeggen dat het voor een single vrouw makkelijk is om aan een trio te komen en je dus als stel zijnde niet al te veel eisen kunt stellen. Dat is althans mijn persoonlijke ervaring.

Ik vond het persoonlijk vaak lastig om me aangetrokken te voelen tot allebei (aantrekkingskracht). Ik val wel op zowel mannen als vrouwen, maar als ik iemand niet knap vind om te zien... Tja. Dan gaat het niets worden qua seks .
Ik zie dat je man er verder niets mee mag doen en het dus een puur geil showtje moet worden.

Dan wens ik je veel succes met zoeken!
Bedankt voor julie reacties.

Ben enorm bleu op dit gebied.

Hij heeft die fantasie en ik zie het wel zitten n vrouw erbij maar niet dat hij haar neukt.

Dat is toch niet zo raar?!
quote:melissa2411 schreef op 26 februari 2012 @ 18:22:

Bedankt voor julie reacties.

Ben enorm bleu op dit gebied.

Hij heeft die fantasie en ik zie het wel zitten n vrouw erbij maar niet dat hij haar neukt.

Dat is toch niet zo raar?!

Ik zeg ook niet dat het raar is.

Alleen ik weet, als single vrouw, dat ik genoeg keuze heb in stellen die wel en geen eisen stellen.

Dus met die kennis weet ik dat het niet makkelijk voor je zal zijn om iemand te vinden.
Een man hier. MMV, VVM, ook VVVM, allemaal leuk maar MV is relaxter en intiemer. De rest is meer bewijzen dat je een echte man bent.
Een trio moet je alleen doen als je het aan kan en aan wat je hier plaatst denk ik niet dat dat voor jou het geval is.

Het is moeilijk (vind ik) om van te voren af te spreken wat er wel en niet gaat gebeuren. Je gaat namelijk in op het moment, het is al ongemakkelijk genoeg zonder dat je aan allerlei regels moet denken.

De sfeer moet los en ontspannen zijn en met jouw houding betwijfel ik of dat gaat gebeuren. Dat is niet iets slechts, maar meer een teken dat het (nog) nix voor jou zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven