Mode & Beauty alle pijlers

Rimpels decolleté

26-02-2012 18:42 40 berichten
v
quote:charliegirl schreef op 26 februari 2012 @ 18:42:

Zijn hier nog mensen die bezorgd zijn om decolleté-rimpels? Nee.
Alle reacties Link kopieren
Niet in de zon zitten, dan krijg je ze ook niet.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Je bedoelt dit verhaal?

Neuh hoor, laat maar lekker komen! Ik ga niet met oncomfortabele constructies tussen mijn borsten slapen.
Factor 50 does the trick.
Eh.. ja, ik wel.

De zon is bij mij niet de schuldige.. Maar mijn E-cup en het slapen op m'n zij.

Ik doe er niet veel aan, maar blijf even meelezen..
Ik smeer van de rommel van Cindy Crawford en ik moet zeggen dat dat wel echt werkt. Voor mijn gezicht merk ik het verschil niet, maar mijn hals en decolleté merk ik het verschil wel echt...

Geen speciale bh's of w/e hier verder...
v
Ik heb ze niet en ben al heel oud, volgens mij hoef je je voor je 50e geen zorgen te maken hoor.
Ik heb al decolleté rimpels.

En je zult het haast niet geloven, maar het leven gaat gewoon door!

Volgens mij heb ik die rimpels juist omdat mijn leven is doorgegaan. Dan wordt je dus oud. En als je oud wordt krijg je rimpels.

Dat is niet zo erg hoor. Je wordt heus niet gek aangekeken op straat. Het overkomt meer mensen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
c
Ik maak me er niet druk om. De een heeft er meer aanleg voor dan de ander denk ik. Ik heb grote borsten en slaap altijd om mijn zij, maar geen rimpel te bekennen, terwijl ik toch bijna veertig ben. Sommige vriendinnen van mijn leeftijd hebben zo veel rimpels in hun decolleté dat ze het winnen van mijn moeder.
Ik ben halverwege de 40, heb cup F, slaap op m'n zij en heb geen rimpels. Kwestie van mazzel hebben?
Ik ben 30, heb cup E en laatst vielen me een paar fijne lijntjes op. Slaap wel altijd een groot deel vd nacht op m'n zij. Denk dat je er weinig tegen kunt doen, hoort bij het ouder worden, ook je huid wordt ouder.
quote:charliegirl schreef op 26 februari 2012 @ 18:59:

Komt door D cup inderdaad.

??

Ik heb cup DD en ben rimpelloos. Maar ik zit nooit te zonnen, altijd onder een parasol of met een t-shirt aan. Anders verbrand ik levend. Wie weet is dat het wel.
x
Ik heb een kleine B cup en heb die rimpels ook, en laatst zag ik ook wat couperose
Ik lees mee.

Ben 27 en een grote cup maat en heb echt al rimpels vooral de eerste helft van de dag.

Ik baal er best wel van omdat ik het nog niet bij mijn leeftijd vind passen.

Maar smeren met een speciale crème helpt dus een beetje? Zoja welke dan?
Nou, ik ga echt niet zeggen dat smeren helpt voor een speciale cup,. ik heb A :-s

ik dacht juist altijd dat vrouwen met een maatje meer minder gevoelig waren voor rimpels...

ik merk ook wel gewoon veel verschil met dove visible effects want meer dan eens is het gewoon een kwestie van niet genoeg hydratatie...dat was het bij mij in elk geval...
Jojo, dat ligt eraan waar de rimpels zitten he?

In de ruimte tussen je borsten zit weinig vetweefsel, het is merendeel vel. Daar krijgen vollere vrouwen net zo goed rimpels als slankere exemplaren.
quote:helene31 schreef op 26 februari 2012 @ 19:39:

Jojo, dat ligt eraan waar de rimpels zitten he?

In de ruimte tussen je borsten zit weinig vetweefsel, het is merendeel vel. Daar krijgen vollere vrouwen net zo goed rimpels als slankere exemplaren.Jup, ligt echt aan de info die ik tot me heb genomen, dat geef ik toe... misschien is het wel dat ik gehoord heb dat vrouwen met maatje meer minder snel (over het algemeen) rimpels in hun gezicht krijgen en dat ik dat zelf heb doorgetrokken naar... en met mijn post zou het net kunnen zijn alsof ik het wondermiddel heb gevonden én dat is echt niet het geval of mijn bedoeling geweest om zo neer te zetten...
Charme maakt alles goed denk ik.
it's a big club and you ain't in it
quote:luni schreef op 26 februari 2012 @ 18:54:

Ik heb ze niet en ben al heel oud, volgens mij hoef je je voor je 50e geen zorgen te maken hoor.Al heel oud? Shit, wat ben IK dan?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik heb ze ook, maar ze trekken (nog) wel weg. Het duurt alleen wel steeds langer. Geldt ook voor slaapkreukels op de rest van mijn lichaam
“Don’t look back – you’re not going that way.”
ik ben 50 en heb cup 70 e

tadaa,,,,,,, la decolette ....... zit heerlijk zacht echt waar, lekkerder met dan zonder hem het nu denk een jaar

en belangrijker het helpt

en ja ik heb een vriend ...en nee die stoort zich dr niet aan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven