Streep door tekst
zondag 26 februari 2012 om 19:48
zondag 26 februari 2012 om 19:51
Men schrijft een tekst.
Men selecteert het stukje waar je een streep door wilt.
Men drukt op het vierde knopje van links boven het reactie scherm. (S met een streepje erdoor)
Zo dus.
Neem je de verkeerde dan krijg je dit:
Zo dus niet
Of dit:
Zo dus ook niet
Of dit:
Ook de verkeerde
Maar echt het vierde knopje
Men drukt op het vierde knopje van links boven het reactie scherm. (S met een streepje erdoor)
Zo dus.
Zo dus niet
Of dit:
Zo dus ook niet
Of dit:
Ook de verkeerde
Maar echt het vierde knopje
zondag 26 februari 2012 om 19:53
quote:pop1980 schreef op 26 februari 2012 @ 19:51:
Men schrijft een tekst.
Zo dus.
Zo dus niet
Of dit:
Zo dus ook niet
Of dit:
Ook de verkeerde
Maar echt het vierde knopjeIk geloof dat het wel duidelijk is
Men schrijft een tekst.
Zo dus.
Zo dus niet
Of dit:
Zo dus ook niet
Of dit:
Ook de verkeerde
Maar echt het vierde knopjeIk geloof dat het wel duidelijk is
zondag 26 februari 2012 om 20:08
quote:Sam32 schreef op 26 februari 2012 @ 19:53:
[...]
Ik geloof dat het wel duidelijk is Wil je een hele zin doorgestreept hebben, ga dan aan het einde van de zin staan en druk shift+home tegelijk in. Hierdoor selecteer je de hele regel.(met meerdere keren op home drukken selecteer je ook de regels erboven..
[...]
Ik geloof dat het wel duidelijk is Wil je een hele zin doorgestreept hebben, ga dan aan het einde van de zin staan en druk shift+home tegelijk in. Hierdoor selecteer je de hele regel.(met meerdere keren op home drukken selecteer je ook de regels erboven..
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zondag 26 februari 2012 om 20:15
quote:pop1980 schreef op 26 februari 2012 @ 19:51:
Men schrijft een tekst.
Zo dus.
Zo dus niet
Of dit:
Zo dus ook niet
Of dit:
Ook de verkeerde
Maar echt het vierde knopjeOK, tekst typen.....stukje selecteren, vierde knopje van links boven het reactie scherm.....shit, ben òf een digibeet (en dat is zeer waarschijnlijk vrees ik) òf er zitten geen knoppen links boven de reactie.....zie alleen maar [plaats een nieuwe reactie], dan komt er een vak voor het bericht (zonder knopjes) en dan komen de smilies.....
Men schrijft een tekst.
Zo dus.
Zo dus niet
Of dit:
Zo dus ook niet
Of dit:
Ook de verkeerde
Maar echt het vierde knopjeOK, tekst typen.....stukje selecteren, vierde knopje van links boven het reactie scherm.....shit, ben òf een digibeet (en dat is zeer waarschijnlijk vrees ik) òf er zitten geen knoppen links boven de reactie.....zie alleen maar [plaats een nieuwe reactie], dan komt er een vak voor het bericht (zonder knopjes) en dan komen de smilies.....
zondag 26 februari 2012 om 20:17
quote:grobbekuiken schreef op 26 februari 2012 @ 20:15:
[...]
OK, tekst typen.....stukje selecteren, vierde knopje van links boven het reactie scherm.....shit, ben òf een digibeet (en dat is zeer waarschijnlijk vrees ik) òf er zitten geen knoppen links boven de reactie.....zie alleen maar [plaats een nieuwe reactie], dan komt er een vak voor het bericht (zonder knopjes) en dan komen de smilies.....Je hoeft niet op reageren te klikken. Er staat nl al een tekstvak onderaan het topic. Daarboven staat een hele rij icoontjes.
[...]
OK, tekst typen.....stukje selecteren, vierde knopje van links boven het reactie scherm.....shit, ben òf een digibeet (en dat is zeer waarschijnlijk vrees ik) òf er zitten geen knoppen links boven de reactie.....zie alleen maar [plaats een nieuwe reactie], dan komt er een vak voor het bericht (zonder knopjes) en dan komen de smilies.....Je hoeft niet op reageren te klikken. Er staat nl al een tekstvak onderaan het topic. Daarboven staat een hele rij icoontjes.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zondag 26 februari 2012 om 20:22
Nee, gewoon op een laptop, ze staan er echt niet, niet als ik "citeer" maar ook niet als ik zeg maar "normaal" reageer.....vreemd, op m'n werk heb ik ze namelijk wel.
Dit is het enige wat ik zie:
[ [ Plaats een reactie, voor uitgebreide mogelijkheden kies reageer. ] ]
Indien je een reactie op iemands bericht wil geven, kun je op 'Citeer' klikken bij het bericht om de complete reactie te citeren in je eigen bericht.
Plaats een nieuwe reactieBericht *
Dit is het enige wat ik zie:
[ [ Plaats een reactie, voor uitgebreide mogelijkheden kies reageer. ] ]
Indien je een reactie op iemands bericht wil geven, kun je op 'Citeer' klikken bij het bericht om de complete reactie te citeren in je eigen bericht.
Plaats een nieuwe reactieBericht *