Nog wakker ! ?
zondag 26 februari 2012 om 23:42
iebje,het was een hele mooie integere mis.. werden veel persoonlijke dingen aangehaald en mooie woorden gezegd. En sommige dingen raken je dan,als de ander breekt met het voorlezen van iets.. omdat je zelf ook een moeder hebt,waar je ontzettend van houd..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
zondag 26 februari 2012 om 23:44
Jonari, ik was iig verrast toen Joan won want ik dacht dat het nog tussen Pearl en die man ging (ben zijn naam nu alweer kwijt)
Ja vind het wel leuk. Wel het meest opvallend van de zes, qua geluid.
Maar het kan nog alle kanten op. Weet nog van Treble (daar deed dit me wel wat aan denken met die trommels) dat ze heel laag eindigden.
Vond het wel leuk dat het haar eigen nummer is, niet voorgekauwd door één of andere liedjesschrijver.
Ja vind het wel leuk. Wel het meest opvallend van de zes, qua geluid.
Maar het kan nog alle kanten op. Weet nog van Treble (daar deed dit me wel wat aan denken met die trommels) dat ze heel laag eindigden.
Vond het wel leuk dat het haar eigen nummer is, niet voorgekauwd door één of andere liedjesschrijver.
zondag 26 februari 2012 om 23:47
ja ik snap het bron. Maakt je mens denk ik dat dingen je raken.
Ik heb muziektherapie en toen vroeg ze of ik een nummer wilde draaien dat ik mooi vind of erg leuk of bijzonder. En de enige nummers die ik mooi of bijzonder vind zijn nummers die ik nu niet meer draai. Eigenlijk heb ik nooit zo veel met muziek gehad maar kon ik het wel prima hebben. Nu ga ik me er of aan ergeren of ik zit te janken na een paar noten.
Ik heb dus aangegeven niets te willen draaien. Toen vroeg ze of ik voor volgende keer dan een bijzonder stukje tekst wilde voorlezen. Zat al een paar dagen te peinzen wat ik zou doen totdat ik zag dat een andere forumster, waarvan een paar weken geleden plotseling haar vriend is overleden en met wie ik schrijf, mijn motto opschreef en aangaf dat ze hem nu pas echt begreep en dat zette me aan het denken.
Zou ik mijn motto kunnen voorlezen denken jullie of is dat een beetje te simpel voor zoiets?
Ik heb muziektherapie en toen vroeg ze of ik een nummer wilde draaien dat ik mooi vind of erg leuk of bijzonder. En de enige nummers die ik mooi of bijzonder vind zijn nummers die ik nu niet meer draai. Eigenlijk heb ik nooit zo veel met muziek gehad maar kon ik het wel prima hebben. Nu ga ik me er of aan ergeren of ik zit te janken na een paar noten.
Ik heb dus aangegeven niets te willen draaien. Toen vroeg ze of ik voor volgende keer dan een bijzonder stukje tekst wilde voorlezen. Zat al een paar dagen te peinzen wat ik zou doen totdat ik zag dat een andere forumster, waarvan een paar weken geleden plotseling haar vriend is overleden en met wie ik schrijf, mijn motto opschreef en aangaf dat ze hem nu pas echt begreep en dat zette me aan het denken.
Zou ik mijn motto kunnen voorlezen denken jullie of is dat een beetje te simpel voor zoiets?
zondag 26 februari 2012 om 23:54
Je moet iets nemen wat betekenis heeft voor jou. Dan hebben lappen tekst geen nut als die je niet raken.
Als je twijfelt dan neem je nog van een van die nummers die je niet meer draait de tekst mee. Je hebt van die sites dat je die teksten erbij kan zoeken.
Als je twijfelt dan neem je nog van een van die nummers die je niet meer draait de tekst mee. Je hebt van die sites dat je die teksten erbij kan zoeken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 26 februari 2012 om 23:57
nee zijn (helaas) niet mijn eigen woorden. Ben het, kort na het overlijden van Patrick, tegen gekomen op internet. Stond geen naam bij van wie het geschreven had maar vond het zo enorm passend dat het al snel mijn motto werd.
Ja teksten van de nummers zou wel kunnen. 1 van de nummers
doe wat je altijd deed stond in de map met teksten die ik van de rouwgroep kreeg dus die heb ik al. Is wel een idee idd.
Ja teksten van de nummers zou wel kunnen. 1 van de nummers
doe wat je altijd deed stond in de map met teksten die ik van de rouwgroep kreeg dus die heb ik al. Is wel een idee idd.
maandag 27 februari 2012 om 00:02
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 26 februari 2012 @ 23:47:
Zou ik mijn motto kunnen voorlezen denken jullie of is dat een beetje te simpel voor zoiets?Ieb,ik denk dat in je motto alles zit verwerkt hoe je het voelt.. dus ik vind het een heel mooie gedachtengang.. het gaat om wat jij voelt,wilt in de therapie toch?
Zou ik mijn motto kunnen voorlezen denken jullie of is dat een beetje te simpel voor zoiets?Ieb,ik denk dat in je motto alles zit verwerkt hoe je het voelt.. dus ik vind het een heel mooie gedachtengang.. het gaat om wat jij voelt,wilt in de therapie toch?
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
maandag 27 februari 2012 om 00:12
Truste Bron.
Voor mij te warm maar voor jou wel lekker Ieb, dertig graden in april;
http://www.telegraaf.nl/b ... in_april_mogelijk___.html
Voor mij te warm maar voor jou wel lekker Ieb, dertig graden in april;
http://www.telegraaf.nl/b ... in_april_mogelijk___.html
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven