Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
Oh dat heb ik nog wel, amsterdamse uien.

Augurk eet ik ook graag van die augurkenviertel. En ook nog voornamelijk omdat ik het sap zo graag drink. Kon net een nieuwe pot niet vinden. Dacht dat ik er nog eentje had.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja heerlijk! Ben ook een super kaaskop. Geen dag zonder! Jong, oud, geit, varken....oh nee dat bestaat niet...

smeerkaas. Haha bedenk me nu ineens één kaassoort die afschuwelijk is. (Flauw....)
quote:Jonari schreef op 27 februari 2012 @ 01:13:

Waarom klik ik die links van MV ook aan

Ben gelukkig niet de enige die er in getrapt is.

Lekker hoor, MV.
quote:leentjedb schreef op 27 februari 2012 @ 01:12:

Augurk met blikboterhamworst er omheen. Lekker jaren 70 (of 80? Was toen nog een Fransoosje zonder enige Nederlandse culinaire kennis).Ja en augurk met een plakje cervelaat.
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 februari 2012 @ 01:12:

Gebakken kaas is ook lekker. Feta of geitenkaas;

Die ene met het groen is die groene mosterd.

http://i576.photobucket.c ... lerie/amuses/PC190172.jpg

http://i576.photobucket.c ... lerie/amuses/PC190129.jpgYum dat ziet er heerlijk uit!!
Ik vergeet die rare verslaving van jou Myv en Ieb noot meer! Voel me bijna schuldig als ik de pot leeg in de gootsteen.
Met cervelaat ken ik het niet. Wel met boterhamworst en ham. Allebei lekker. Jammer dat iedereen het not done meer vindt. Ik vind het nog steeds lekker. En augurk is lekker mager.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oja, gatver! Augurkensap drinken.
ahahahah, ja Moos, ik zou willen dat je het gewoon kon kopen dat sap, meen ik echt.

Proef een keer en je wilt niets anders meer
quote:mocy schreef op 27 februari 2012 @ 01:14:

Ja heerlijk! Ben ook een super kaaskop. Geen dag zonder! Jong, oud, geit, varken....oh nee dat bestaat niet...

Varkens kaas. Ik zie de boer er al onder liggen om een zeug te melken.

smeerkaas. Haha bedenk me nu ineens één kaassoort die afschuwelijk is. (Flauw....)

En op dit soort momenten zou ik graag willen dat mijn vocabulaire van het Nederlands wat minder uitgebreid was. Getver...
Ik geef het nog op verjaardagen hoor. Augurk met cervelaat, kaas met stukje augurk of ananas erop. Worst met een zilveruitje. Oubollig maar die schalen zijn zo leeg.
Ik heb een keer gezien dat ze kamelen melkte, zou daar ook kaas van zijn?
Nou leentje als je dat zelfs weet...chapeau !
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 februari 2012 @ 01:17:

Met cervelaat ken ik het niet. Wel met boterhamworst en ham. Allebei lekker. Jammer dat iedereen het not done meer vindt. Ik vind het nog steeds lekker. En augurk is lekker mager.

Not done? Ik maak voor zaterdag zelf rundvleessalade. En die gaat opgemaakt worden met o.a. rolletjes:

Zoetzure augurk en blikboterhamworst.

Asperges (potje) en achterham.

Cervelaat en tonijn.

Lekker retro juist!
Mee eens Moos. Zie die 2 topics over hapjes uit 1972, maar al die ouderwetse hapjes zijn het eerste weg als het erop aan komt.
*stopt vingers in haar oren*

Kunnen we niet over muziek praten ofzo?
Ff psn & pffn.
Klinkt lekker hoor Leentje, niets mis mee. Nog wat zilveruitjes en amsterdamse uitjes erbij, mmmm.
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 februari 2012 @ 01:21:

Mee eens Moos. Zie die 2 topics over hapjes uit 1972, maar al die ouderwetse hapjes zijn het eerste weg als het erop aan komt.

Precies. En mijn kinderen roven die rolletjes boterhamworst met augurk ook altijd als eerste weg.

Maar augurkensap drinken? Hm, heb nog een pot staan. Kan eens een lepeltje proberen.
Ok ander onderwerp.

Leentje ik kom morgen even terug op je vraag goed?
Laat je nog weten Leentje of je het lekker vond dat sap?
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 februari 2012 @ 01:23:

Ok ander onderwerp.

Leentje ik kom morgen even terug op je vraag goed?Grapje hoor! Praat maar lekker over eten.
Ga even de was ophangen voordat k mn voorraadkast ga plunderen.
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 februari 2012 @ 01:22:

Klinkt lekker hoor Leentje, niets mis mee. Nog wat zilveruitjes en amsterdamse uitjes erbij, mmmm.

Inderdaad. En knapperige ijsbergsla eronder, pepadews, olijven, gerookte zalm en paling, haring, sardientjes, garnaaltjes, mosselen, gevulde eitjes, cherrytomaatjes enz...

Ik maak hem mooi op en wat er overblijft doe ik op aparte schalen. Anders heb je zo een kale rundvleessalade waar al het lekkers afgeplukt is.
Nee we moeten ook niet doorslaan. Gek he als je trek hebt dat ook zoveel je lekker lijkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven