Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
quote:

vroegoplaatslapen schreef op 27 februari 2012 @ 06:57:

De mensheid is slecht.

God schiep de mens naar zijn evenbeeld. Dis als jij zegt dat de mensheid slecht is, vind je god slecht.
giuliettacapuletti, 5 minuten geleden

He het is nog steeds gezellig hier. Matth0 en Martin zijn wel een leuk setje overigens!

quote:yvonjaspers schreef op 26 februari 2012 @ 21:00:

Martin, als je je echt in dit forum verdiept had (of alle reacties in dit topic gelezen zou hebben) had je geweten dat de mods allang zelf gezegd hebben weer iets dergelijks als de forummer van de maand in het leven te roepen. Je kunt dus wel de illusie hebben dat je een fantastisch initiatief genomen hebt, maar je bent hartstikke mosterd.

Oh, echt waar? Wat fantastisch nieuws aan het begin aan de week....

En het wordt ook meteen duidelijk dat ik wel degelijk invloed heb hier.
Wie is Matth0? hoe laat heeft die gepost?
Beste Martin, dat idee bestond al ver voor je topic. Niks geen invloed van jou dus.
quote:martin81 schreef op 27 februari 2012 @ 09:11:

[...]

Oh, echt waar? Wat fantastisch nieuws aan het begin aan de week....

En het wordt ook meteen duidelijk dat ik wel degelijk invloed heb hier.Waarom denk je dat? En waarm wil je dat?
heb je martins motto gezien!?
Nee, enlighten me, missy.
You know how I know? Because I reeaally think so!
En dat andere topic dan, de laatste alinea...

quote:missy_acy schreef op 27 februari 2012 @ 09:21:

heb je martins motto gezien!?

Ja goed he! Fijn dat hij na al die jaren trouwe bijdrage leveren aan het forum eindelijk een eigen wet heeft.

Hij heeft het verdient.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:giuliettacapuletti schreef op 27 februari 2012 @ 09:12:

Beste Martin, dat idee bestond al ver voor je topic. Niks geen invloed van jou dus.

Dat dus.

Je vindt jezelf weer belangrijker dan je bent.
De Wet van Martin: Als je als vrouw een vaste relatie wilt, minimaal de eerste maand geen seks!
Als die wet klopt, hebben mijn man en ik geen vaste relatie. Dus: een huwelijk is geen vaste relatie.
Same here mrs.
quote:mrsstanleywalker schreef op 27 februari 2012 @ 09:25:

Als die wet klopt, hebben mijn man en ik geen vaste relatie. Dus: een huwelijk is geen vaste relatie.

Mijn man en ik ook niet.

Martin kende zijn remsporenscharrel al een tijd voor ze voor de eerste keer seks hadden. Vandaar ook dat hij nu steeds denkt dat ze al langer een relatie hebben: hij telt natuurlijk vanaf een maand voor het remsporenincident! Zelfs al waren ze toen alleen nog maar vrienden. Ingewikkeld materie hoor, zo'n wet...
quote:EvyBlissy schreef op 27 februari 2012 @ 09:23:

[...]

Ja goed he! Fijn dat hij na al die jaren trouwe bijdrage leveren aan het forum eindelijk een eigen wet heeft.

Hij heeft het verdient.JC....
quote:mrsstanleywalker schreef op 27 februari 2012 @ 09:25:

Als die wet klopt, hebben mijn man en ik geen vaste relatie. Dus: een huwelijk is geen vaste relatie.De Wet van Wuiles is toch ook geen "wet"? Natuurlijk zijn er uitzonderingen (bij de WvW en de WvM), maar het is wel een supergoed advies dat bijna altijd opgaat.
quote:missy_acy schreef op 27 februari 2012 @ 09:21:

heb je martins motto gezien!? Vind je het echt zo'n bizar motto dan? Heel veel vrouwen hier waren het in essentie met me eens...
quote:martin81 schreef op 27 februari 2012 @ 09:31:

[...]

JC....

Touché.

Darn.

Ik heb ook een hekel aan spelfouten in mijn eigen tekst.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Martin, lees m'n motto
quote:martin81 schreef op 27 februari 2012 @ 09:33:

[...]

Vind je het echt zo'n bizar motto dan? Heel veel vrouwen hier waren het in essentie met me eens...

Over jouw motto en stellingen van soortgelijke strekking zijn er al miljoenen discussies geweest hier, ver voor jouw verschijnen. En die eindigen altijd in hetzelfde: er zijn twee kampen. Het ene kamp denkt dat je alleen een relatie krijgt als je lang wacht met sex. Het andere kamp denkt dat het geen reet uitmaakt of dat je door te wachten players achter je aan krijgt die je nadat je toch hebt toegegeven alsnog dumpen.

Dus dat er vrouwen het met je eens zijn, zegt niets. Er zijn vast ook mannen het met je eens. En ook een hele hoop niet.

Mijn theorie: als je hard to get speelt, krijg je ook mannen achter je aan die dat aantrekkelijk vinden. En als je dat niet doet, mannen die dàt aantrekkelijk vinden.

Kortom: ik denk dat het poep is, je motto.
Oh, dus jouw motto is wel heilig, maar mijn motto niet?
Waar zie je dat staan? Ze geeft volgens mij alleen aan dat een wet geen wet meer is als er teveel uitzonderingen zijn.
quote:martin81 schreef op 27 februari 2012 @ 09:11:

[...]

En het wordt ook meteen duidelijk dat ik wel degelijk invloed heb hier.

Omdat je iets "verzint" dat al bestaat ?

Oke, ik heb ook invloed. Ik verzin dat er snel nieuwe regels komen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven