Avocado

27-02-2012 10:08 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,

Ik vroeg me af of de lidl avocado verkocht en zo ja voor hoeveel?

Alvast bedankt!
www.lidl.nl een optie ?
Ja, die verkopen ze. Zie ze vaak liggen.

Maar de prijs wisselt volgens mij.
Stressed is just desserts spelled backwards
Apart datmensen het Viva-forum als alwetend orakel zien.... maar helaas, geen gedachtenlijntje naar de winkel, dus hup zelf op de fiets / in die auto en gaan kijken.
En wanneer zouden ze die dan verkocht moeten hebben?
@ dunschiller : had al gekeken op de website maar kon zo 1, 2, 3 niks vinden.

@ bergamot : is het verboden om zulke dingen gewoon even te vragen voordat je naar de lidl wilt gaan? snap je probleem niet echt :-)
Deze week bij Lidl een avocado gekocht, prijs niet onthouden maar redelijk, anders had ik m niet gekocht
0,89 euro cent heb ik afgelopen week betaald, nu nog paar dagen wachten tot ie beter eetrijp is
Prijs wisselde de afgelopen tijd bij de Lidl tussen de 70 en 89 cent. (Niet altijd zijn ze er.) Ik vergelijk altijd met de Turkse groentenboer ernaast en de ene keer wordt het de Lidl en de andere keer de Turk.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:desteny schreef op 27 februari 2012 @ 10:26:

0,89 euro cent heb ik afgelopen week betaald, nu nog paar dagen wachten tot ie beter eetrijp is Klopt, ik betaalde vrijdag ook 0,89 euro, maar bij mij was 'ie gisteren al prima eetbaar.
Cha-oot, ik schaar dit in dezelfde categorie als vragen aan de buurvrouw of de tandarts volgende week dinsdag om 13:00 plaats voor je heeft. Supermarkten hebben wisselende aanvoer van groenten en fruit, hoe kunnen wij dan met zekerheid zeggen of ze bij jouw Lidl momenteel iets hebben en dan ook nog tegen welke prijs?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven