De Prikbitches

28-12-2011 16:42 3308 berichten
Het nieuwe topic vind je hier.
Alle reacties Link kopieren
Pop, Dolfijn, mooie scores. Nu lekker laten verwennen en wachten op hopelijk goede berichten vanuit het lab.
Pop en Dolfijn, wat fijn dat jullie mooie scores hebben, laat je lekker vertroetelen.
Hi Pop, fijn hoor meid! Nu lekker relaxen. Wanneer horen jullie meer?

Dotje, ik dacht even: wat houd je tegen?! Natuurlijk, de heup van je man. Hoe verloopt zijn herstel? Trekken jullie het een beetje?

Leoni, goed dat je de knoop hebt doorgehakt. Hopelijk is het inderdaad niet nodig.

Fijne zondag allemaal!
Dolfijn en Pop, jullie hebben het weer gehad! Mooie scores hoor.

Lekker rustig aan doen allebei, en nu maar duimen voor mooie bevruchtingen!
quote:MagiC_ schreef op 26 februari 2012 @ 10:50:

Wat fijn dat je een goede arts hebt nu, dat de klik er is...

Mijn ervaring is dat ze bij meer dan 9 of 10 follikels bij de punctie; de vrouw graag Utrogan geven nadien en geen pregnyl, inderdaad omdat dat de eierstokken met pregnyl meer gestimuleerd blijven en je dus meer kans hebt op complicaties achteraf.

Ik duim heel hard voor je dat deze keer alles goed gaat. Het klinkt me goed in de oren dat ze er zo 'boven op' zitten en dus duidelijk proberen het voor jouw lichaam zo goed mogelijk te doen.

Ben je nu al begonnen met prikken? Zet hem op! Het moet nu goed gaan! Duim duim duim duim duim.....

Ja, is inderdaad ook fijn. Bij mijn vorige arts voelde ik mij meer 'een nummer'. Deze 'voelt' meer betrokken.

Ik ben nog niet aan het prikken. Wachten op mijn menstruatie en dan eerst even aan de pil. De behandeling staat gepland in April.
Wow Pop!! Ook voor jou een fantastische score!! Wat super fijn zeg. Ook voor jou hoop ik op mooie bevruchtingen! Laat jij jezelf ook lekker vertroetelen vandaag?! Dat heb je verdiend!
Pop, mooi hoor! Fijn dat dit gedeelte nu klaar is. En nu gaan we duimen voor mooie bevruchtingen! Doe maar lekker rustig aan.
Dolfijn en Pop: prachtige scores!!!! En nu inderdaad met zijn allen duimen en jullie lekker uitrusten.
Qua herstel gaat het wel goed. Ik vind het alleen lastig dat alles op mijn schouders komt. Hij kan nog geen glas water meenemen dus dan is het kiezen om of staand aan het aanrecht te drinken of het mij te vragen. Gelukkig werkt hij wel en doen we ook nog leuke dingen. Letten nu op rolstoelvriendelijkheid van winkels, bios en theater. Alleen, tja, we hebben normaal gesproken best een aardige taakverdeling en dat gaat niet. Zo heb ik vandaag het hele huis schoongemaakt, de vogels een schone voliere gegeven, water ververst in de aquaria, twee wassen gedraaid en het eten gemaakt. Zo nog hout hakken :-) Gelukkig koken de buren voor

ons vandaag, heel fijn! Vrijdag mogen de hechtingen eruit en dan zit hij op de helft. Gelukkig valt de pijn mee en is mijn vriend geen moeilijke zwieligerd
even benieuwd hoe t met pop en dolfijn was.

goed gedaan meiden! dat is weer geweest. nu duimen dat alles bevrucht wordt!

hier nog ziek.. wordt niet minder en humeur ook niet beter. bahbahbah
Ook ik kwam even kijken naar een berichtje van Pop en Dolfijn. Beide mooie scores, fijn! Hopelijk wordt het prachtige embryo's en uiteindelijk prachtige kindjes.

Mogen jullie eigenlijk zelf kiezen hoeveel embryo's er worden ingebracht bij de tp?
Wat fijn Dolfijn & Pop! Hopelijk is de duizeligheid al opgetrokken. Verder hoop ik natuurlijk op veeeeeeeeeeeeeeel bevruchtingen in het lab en uiteraard op succesvolle TP bij jullie allebei!

Hier ongesteld geworden vandaag, voelde het al aankomen en het was geen verrassing. Deze maand niet eens zo verdrietig van de menstruatie, nieuwe ronde nieuwe kansen!
Pop en Dolfijntje: ik ga heel hard voor jullie duimen! Rust maar lekker uit!

Beng:

Dotjemol: fijn dat Dotjeman net zo'n pieperd is! Sterkte ermee!
Oh, ik heb vakantie en mag straks fijn naar de kaakchirurg, 2 verstandskiezen moeten er uit gesneden worden, 1 ligt heel akelig en het wordt diep snijden, blegh!
Lola: beterschap!

Maris: dat is per ziekenhuis verschillend maar mijn ziekenhuis koos ervoor bij de eerste ivf 1 embryo terug te plaatsen. Daarna 2 cryo terugplaatsingen (ook per keer 1) Bij de 2e ivf mocht ik er wel 2...........
Goedemorgen!

Pop, hoe gaat het met jou? Wat een prachtige score zeg van 13! Ben benieuwd hoe je je nu voelt.

Hier gaat het goed. Gisteren echt de hele dag zo slaperig als wat en toch wel best wat pijn. Nu gelukkig, na een erg lange nacht goed geslapen te hebben, eindelijk echt helder wakker en de pijn is te verwaarlozen. (zeg ik nu dat ik nog in bed lig hoor )

Maris, ik heb geen keuze in hoeveel terug te plaatsen. Ik krijg er 1 terug, tenzij ze echt van slechte kwaliteit zijn en dan 2. En ik sta ook volledig achter dat besluit, stel dat er ook 2 blijven zitten is het gewoon een risicozwangerschap en ivm mijn verleden is 1 al spannend genoeg.

Dotje wat goed om van je te lezen. Lijkt me wel zwaar een man die zo afhankelijk is van je. Goed om te lezen dat jullie er wel goed mee omgaan. Heeft hij nog fysio en oefeningen die hij thuis moet doen?

Eva, fijn dat het zo'n goed gesprek was en spannend in april weer verder! Ik hoop dat het wisselende aantal eenheden spuiten goed voor je zal werken.
Peggy veel sterkte bij de kaakchirurg! Blegh, nooit een pretje. Hoop dat de pijn zal meevallen.
voor zuster Dotje! Fijn dat je man zo'n voorbeeldige patient is. Kan me voorstellen dat toch je geduld aardig op proef gesteld wordt. Chapeaux!

Peggy, dat zijn geen dingen om naar uit te kijken. Doen ze beide kiezen in een keer? Heel veel sterkte!

Dolfijn, fijn hoor dat je zo goed geslapen hebt. Maak er maar een "lui" dagje van met veel me-time!

Lola, beterschap!
Peggy, sterkte bij de kaakchirurg.

Dolfijn, fijn dat je je beter voelt na een goede nacht. Doe nog maar lekker rustig aan vandaag. Wanneer krijg je bericht van het lab?

Dotje, wat lekker dat je man geen zielige patiënt is. Voor jou is het zonder gezeur al zwaar genoeg (en voor hem natuurlijk ook), heeft hij nog veel pijn?

Eva, fijn dat je zo'n goed evaluatie gesprek gehad hebt en dat je je geen nummer meer voelt. Ik heb me bij de IVF-artsen in mijn ziekenhuis nooit een nummer gevoelt, maar nu bij de gynaecoloog af en toe wel. Elke keer een ander gezicht en niet echt aandacht voor me vind ik. Het is voor mijn gevoel echt lopende band werk voor ze zo'n poli middag.
Zo... Hier ben ik ook weer even..

Pop en Dolfijn, wat een mooie score hadden jullie allebei gisteren! Mijn duimen draaien voor een heleboel bevruchtingen, een mooie tp en een hele mooie plakkende embryo!

Voor sawasdee

Peggy, hoe is het inmiddels met jou? Beetje bijgekomen van het ongeluk?

Succes bij de kaakchirurg vandaag! (overigens had ik van de verstandskiezen die eruit gesneden zijn veeeeel minder last van dan bij die er gewoon uitgetrokken zijn)

Blog, hoe is het bij jou? Aan het genieten van je verlof? En voel je je inmiddels wat beter?

Floortje, fijn om je berichtjes te lezen! Volgens mij gaat het steeds beter!

Eva, wat fijn om te lezen dat het beter met je gaat!

En goed dat je bent overgestapt van arts. Klinkt als een goed besluit! En als het goed is word je de komende keer gewoon helemaal niet meer ongesteld!

ks, goed om wat van je te lezen. En april... Dat is al best snel. Deze week is het al maart en dat betekent dat het nog een maandje wachten is!

Leoni, goed dat je de knoop hebt doorgehakt!

Dotje, goede berichten van je man zeg. Hoop dat het herstel zo voorspoedig blijft gaan.

Bij mij gaat alles goed. Ik ben inmiddels over de helft en het begint steeds meer werkelijk te worden. Ik word nog steeds regelmatig 's nachts wakker en schrik dan omdat ik denk dat ik alles maar gedroomd heb. Inmiddels heb ik ook echt wel een buikje en ben ik gerust gesteld als ik die voel.

Vorige week ben ik naar de negenmaandenbeurs geweest, en ik heb nog steeds heel erg het gevoel 'dat wil ik oooook' als ik dan zo'n lief klein babietje zie. En langzaam maar zeker begin ik te beseffen dat dat ook waar zal zijn.

Ik lees hier nog steeds mee, maar reageer iets minder omdat ik vrij veel gewerkt heb de afgelopen tijd en dus even mijn rust pak waar ik die kan pakken.

Maar inderdaad, wat jusa (volgens mij) al zei: er zijn weer wat kindjes geboren dus tijd dat de middelste rij weer langer gaat worden!

De duimen draaien volop voor pop en dolfijn, en voor alle anderen op het wachtbankje!
Goedemorgen!

Ik zal eerst op iedereen reageren (heb jullie de afgelopen dagen behoorlijk verwaarloosd), en dan m'n eigen verhaal schrijven. (Korte versie: het gaat goed! Niet veel pijn. Tussen 11.30 en 12.30 mag ik het zh bellen en hoor ik hoe de bevruchting gaat.. ik ben zoooo zenuwachtig!! Daarom eerst maar een reactie naar jullie, voordat ik meegesleept wordt in mijn eigen vreugde of ellende).

Leoni, jullie mochten kiezen voor een HSG? En dat ga je nu doen, als deze 3e IUI niet gelukt is. Mag je dan meteen de volgende cyclus of hoor je dat later nog?

Bij ons was er wel een wachttijd voor de HSG, omdat het rontgenapparaat voor meerdere afdelingen gebruikt wordt.

Maar we duimen gewoon dat driemaal scheepsrecht is, en je gewoon zwanger bent!

En voor jou duimen we ook door EDC. Spannend!

Magic, feestbeest! Zo te lezen heb je heerlijke dagen achter de rug! Hadden jullie ook wel verdiend!

Dotje, zwaar hoor als je man zo hulpbehoevend is! Je wordt vast heel creatief in hoe je alles regelt. Heeft dit invloed op jullie traject? Jullie hadden even rust toch, omdat je wacht op het ziekenhuis in Belgie. Heb je al iets gehoord daarover?

Succes met zustertje spelen!

Enne... ik heb 'n hele stoere houthakker thuis, zal ik 'm langsturen? Of een paar kratten gehakt hout bezorgen? Zeg maar hoor.. serieus aanbod!!

Eva, nog even geduld voordat het voor jullie gaat beginnen.

Bereid je je nog speciaal voor, of gewoon lekker doorleven, en zie je het in april wel?

In mijn zh ben je geen nummer, maar kent men je echt bij naam. Heel prettig vind ik. Fijn dat dat gevoel bij jullie nu ook komt met de nieuwe arts. Maakt het makkelijker om vragen te stellen, je angsten te bespreken, etc.

Lola, al opgeknapt? Er zijn veel mensen ziek! Goed uitzieken, beterschap!

_maris_, wij mogen ook nog niet zelf kiezen hoeveel tp (als er bevruchtingen zijn). Dit is de eerste IVF, dus wil men eerst kijken hoe het gaat.

Beng, ook al voel je je menstruatie aankomen, toch is het een teleurstelling. Balen! Knuffel voor jou.

PeggySue.. auw!! Uit ervaring weet ik dat dat heel vervelend kan zijn. Maar zijn ook mensen die er geen last van hebben. Sterkte!! Ik duim dat het allemaal meevalt met de pijn en de na-pijn!

Dolfijn, fijn van je te lezen! Je klinkt opgewekt, en fijn dat het meevalt met de pijn! Wanneer hoor je hoeveel bevruchtingen er zijn, en wanneer een tp is? Ik duim ook voor jou hoor!!

ABC, ben je bij de gyn vanwege medische redenen? Niet leuk dat je daar een nummer bent.

Nog tien minuten en ik mag bellen. Aaahhh.. ben zenuwachtig!!
Karan, leuk van je te lezen!

Kan me voorstellen dat het allemaal nog onwerkelijk is, maar wat super dat het goed gaat!!
Schrijf niet meer zoveel hier, maar lees en leef wel mee! Duimen draaien voor Pop en Dolfijn!!
Pop, wat spannend dat je straks al mag bellen! Ik krijg morgen alleen te horen OF er een terugplaatsing is en hoe laat ik dan woensdag aanwezig moet zijn. Woensdag hoor ik dan pas hoeveel er bevrucht zijn en wat de kwaliteit is. Nog even geduld dus...

Oh het is 11.31, je mag bellen!
Ik heb gebeld.. er is één duidelijke bevruchting, en een twijfelachtige bevruchting. De andere wachten ze nog even af.

Ik moet morgen weer bellen hoe ze verder gaan delen, en of er een tp komt.

Getverdemme.. de artsen zijn zo aardig en meelevend, maar dit vond ik echt een naar telefoontje. Ik moest naar het lab bellen, en de medewerkers daar ken ik niet. Ik vond het zo'n domper dit gesprek. Ze moest heel lang nadenken voordat ze wat zei.. "eh, eh.. eh.. jaa.. even kijken.. eh.. ja.. van de 13 eicellen is er één bevruchting. Dat is niet zo veel, er een twijfelachtige en de rest wachten we af. Morgen weer bellen." Zo ongeveer.

Bleh.. toch een domper hoor! Maar ik heb Popman gebeld, en we geven het niet op! Er is er maar ééntje nodig! Dit moet gewoon goed gaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven