Luiertas Kitsch Kitchen

27-02-2012 15:51 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
De schouderband van mijn Little Company-luiertas heeft het helaas na krap 4 maanden al begeven, dus ik ben op zoek naar een nieuwe.

Al googlend ben ik al vanalles tegengekomen dat ik wel enigszins leuk vind, maar de meeste tassen zijn echt belachelijk duur.

De luiertassen van Kitsch Kitchen vind ik wel geinig en vooral de prijs is erg oké, maar ik wil natuurlijk niet dat ook deze tas het in no-time begeeft.

Iemand ervaring met deze tassen? Zijn ze een beetje stevig en van kwaliteit of is het rommel?

En zijn ze makkelijk aan een kinderwagen te bevestigen (hebben ze knoopjes, haakjes, o.i.d.)?
Ik heb een KK tas als gewone tas gehad. Het slijt erg snel, vind ik. Daar is de prijs natuurlijk ook naar, maar echt leuk is het niet als het al snel begint te scheuren en te slijten op de zijkanten.
Een beetje off-topic, maar als de band na 4 maanden kapot is moet de winkel ervoor zorgen dat de tas gratis wordt gerepareerd (of vervangen, als reparatie niet mogelijk is).
Ja, dat vind ik ook.

KK is leuk, maar idd kwaliteit is wel wat minder, het is maar tafelzeil hé!
quote:achnein schreef op 27 februari 2012 @ 15:54:

Een beetje off-topic, maar als de band na 4 maanden kapot is moet de winkel ervoor zorgen dat de tas gratis wordt gerepareerd (of vervangen, als reparatie niet mogelijk is).Ja, ik weet het, maar de tas is in NL gekocht en ik woon zelf in het buitenland. Afgezien daarvan (want daar is natuurlijk wel een oplossing voor te vinden) ben ik ook een beetje klaar met deze tas. Omdat 'ie nu al kapot is en ook omdat ik de indeling niet zo heel handig vind. Ben altijd alles kwijt
quote:yayaya schreef op 27 februari 2012 @ 16:07:

[...]

Ja, ik weet het, maar de tas is in NL gekocht en ik woon zelf in het buitenland. Afgezien daarvan (want daar is natuurlijk wel een oplossing voor te vinden) ben ik ook een beetje klaar met deze tas. Omdat 'ie nu al kapot is en ook omdat ik de indeling niet zo heel handig vind. Ben altijd alles kwijt Prima! Ik dacht, ik zeg het maar even Met luiertassen kan ik je dan helaas weer niet helpen
Ik heb ook KK luiertas gehad maar die heeft het helaas maar een maand of drie uitgehouden...
Met die van Kitsch Kitschen heb ik geen ervaring.

Hema heeft ook luiertassen. Zelf heb ik er eentje van Beaba. De duurste tas die ik ooit gekocht heb maar wel een fijne.
Ik heb er één van Hi-Di-Hi. Niet kapot te krijgen. Ook duur, maar z'n aanschaf dus waard.
Ik heb een luiertas van KK. Ruim 4 jaar geleden aangeschaft toen ik zwanger was van dochter en nu voor zoon gebruik ik hem weer. Tas voldoet nog steeds prima.
Ik vind luiertassen eigenlijk onzin, koop gewoon een mooie grote ruime tas, ik heb nooit anders gedaan eigenlijk.

Maar iedereen z'n ding, ik zou er alleen nooit veel geld aan uitgeven omdat 'men' vindt dat je een luiertas nodig hebt.

(en ik ben verder best wel van de gadgets dus niet compleet geite-wollen-sokken)
Je sleept teveel mee.
quote:Suze02 schreef op 27 februari 2012 @ 16:50:

Je sleept teveel mee.

Dat is een ding dat zeker is

Meningen zijn verdeeld dus, ik zal er nog eens over nadenken. Bedankt in ieder geval!
ik heb een jaar geleden een luiertas van KK gekocht en de rits was echt heel snel kapot...
Ik heb een gewone kitsch kitchen schoudertas jarenlang als luiertas gebruikt, ging prima.
Ik heb hem nu ook alweer 3,5 jaar en hij is nog als nieuw.
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Ik heb een bruin-wit geblokte luiertas van KK, drie jaar maar niet veel gebruikt. alles in orde, je kan 'm overnemen...
Hier ook geen luierwas maar een Freitag tas al 4 jaar in gebruik. Loopt je vent ook niet voor gek (niets zo lelijk als een man met oililytas)
quote:Suze02 schreef op 27 februari 2012 @ 16:50:

Je sleept teveel mee.

Maar als je een reflux kind hebt wat met regelmaat zichzelf en jou onderkotst, is zo'n ruime tas wel erg prettig.

Ik heb een luiertas die gratis bij de kinderwagen kwam. Merk toppie ofzo. Alles zit er nog op en aan na 16 maand en ik ben er niet heel zuinig/voorzichtig mee. Nieuwwaarde was iets van 30 euro.
ik gebruik al 3 jaar een Kitsch kitchen luiertas! Ideaal als er eens een beker lekt ofzo. Tas kan gewoon mee in de afwas :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven