Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
Haai

Everybody happy...?
Hallo Matthie, ouwe RukkerT
Hee Matth0 weer terug? Waarom heb je een nieuwe naam?
.
.
Nerd, waar was je nou?

Heb je je Ava? Ik zit op safari, dus kan t niet zien.

Over geloof, ik vond alles goed. Ik hou alleen niet van dat opdringerige Pinkster gedoe.

En dat is wat vroegop aan t doen is.
quote:hekje schreef op 27 februari 2012 @ 16:18:

Hee Matth0 weer terug? Waarom heb je een nieuwe naam?Omdat ik ... Maar voor hekje.
.
Haai Nerd
.
Hahahahaha xallieruigie
.
.
Jaja ik dacht al ik heb de verkeerde naam gekozen. T moet misschien wel TerrorXallie zijn ofzo...
Maar dat ik op viva het over het geloof heb gehad, sta ik uiteraard nog 100% achter. Dingen waar ik spijt van had gingen over andere dingen.
Nerd je was man?
Marrrrrtin gaat zeker geen top 10 maken?
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:nerd_ schreef op 27 februari 2012 @ 16:16:

..., vond 't leuk als je er bij was.

Sprak dat nooit uit. Heb zelfs geloof ik nooit met je gepraat.

Toch wist je dat denk ik wel.Dat is wel leuk om te horen.
Ik ben helemaal voor Mattooo en Martje als stelletje! Dan hoeft Mattooo geen vrouw meer te zoeken en heeft Martje iets anders dan zijn hand om zijn seksobsessies op uit te oefenen. Twee problemen in één opgelost!
Liever elitair dan een pauper!
Kalliope misschien heb ik binnenkort een relatie met een vrouw.
En ik het een vrouw van het viva forum in het echt gezien, ik herkende haar van het plaatje. Ze keek alsof ze me kon, waarvan ik me afvraag hoe dat kan?
vroegoplaatslapen, 22 minuten geleden

Maar dat ik op viva het over het geloof heb gehad, sta ik uiteraard nog 100% achter. Dingen waar ik spijt van had gingen over andere dingen.

Laten we afspreken dan dat ik iig jouw geloofsovertuiging respecteer, en jij op jouw beurt respecteert dat het voor mij niet hoeft.

Dus niet meer zomaar met psalmen gooien, deal?
Ik zag het proberen Missy acy, trouwens in het echt ben ik al meer dan een jaar bevriend met een vrouw die niet gelooft en dat gaat tot nu toe goed.
Dankje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven