algemeen puber topic

27-02-2012 22:04 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,

ik zag hier en daar wat topics rond zweven over pubers. en voor zover ik heb gezien is hier nog geen algemeen topic over(spijt me als dat wel zo is)

dus hier kan je al je vragen,tips, trucs, regels enz... kwijt

groetjes Fienne
Ben je lekker aan het skien in de Alpen, vraag je aan je tienerzoon van 15 jaar, vind je het leuk? "Ja hoor" is dan het antwoord... Tja ,wat had ik dan verwacht.
ik heb een zoon van 13 en dan vraag ik op een zondag ga je mee wandelen. Wandelen??!! mam! ben je wel lekker!

ze worden ook steeds erger!
Bacardi cola drinken, blowen en liegen tegen je moeder.
Ik heb geen kinderen, wel een massa neefjes en nichtjes (kinderen van broers en zussen). Ook enkele in de puberleeftijd.

Werd onlangs van FB afgeknikkerd door mijn nichtje van 15. Dus ik vroeg waarom dat was. Antwoordt ze zuchtend: "Ja, jij bemoeit je steeds met wat ik op mijn FB schrijf. " Dus ik: "Daar is FB toch voor, dat iedereen het ziet?"

"Jahaa, maar als ik de tekst van een liedje plaats met het woord drugs erin, denk jij dat het over mij gaat, terwijl het maar een liedje is."

Kortom: ik moest me niet meer met haar bemoeien. Drie weken later: 'TRING!' Tante Molly, kun jij me wegbrengen vanavond, want we willen gaan carnavallen in een ander dorp."

Ik vroeg toen ze op de plaats van bestemming uit de auto stapten met zijn tweetjes: "En, wat vind je van dít bemoeien? Da's opeens niet zo erg meer hè?" (ofzoiets vroeg ik dan)

Antwoordt ze vervolgens wat mompelend dat ze even niet wist waar ik het over had. Tja....
Puberteit: Dat je overal haar krijgt, vooral op je tanden!
Ha ja dat argeloos" ja wel leuk" op iets heel bijzonders !! Zo herkenbaar en soms zo ergelijk hahaha
Don't worry be happy
Dat eeuwige tegen spreken!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:Zuigstengel schreef op 27 februari 2012 @ 22:24:

Puberteit: Dat je overal haar krijgt, vooral op je tanden!
Als je zelf iets grappig zegt, als antwoord krijgen: "Doe niet zo populair" of "Denk maar niet dat je grappig bent hoor."
Of mam ik noem je tegenwoordig stiefmoeder, want zo voelt het.........
Don't worry be happy
"ja,duh.. da's hartstikke voor schut,man" Als in dat ik met een klasgenoot van hem aan het hyven was..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Of dat je kapitalen uitgeeft aan lenzen en zij vervolgens met een veel te grote nepbril gaat oplopen.
quote:lichtbron schreef op 27 februari 2012 @ 22:29:

Dat eeuwige tegen spreken!!Dat doen ze niet! Doen ze wel! Doen ze niet! Doen ze wel! Doen ze niet! ze hebben ook nooit het laatste woord ofzo....
En bij alles wat je vraagt.... Waarom ik??? Ik moet hier ook alles doen
Don't worry be happy
Ja Jojo, inderdaad. En vervolgens zeggen ze: 'Ik mag hier nooit iets!'
Haha ik was zelf ook zo'n heerlijke kutpuber haha
hey, ik heb een puber van 6 jaar!

Die zegt, dat ik maar ff moet googelehhh als ik iets niet weet.
hahahaha molly heel herkenbaar. Oh heerlijk even met zijn allen hierover klagen!
Don't worry be happy
Oh Dolores, da's erg zeg! Zou het erger worden of zou hij straks het ergste gehad hebben?

Jojo: en dan te bedenken dat ik alleen ervaring heb met neefjes en nichtjes hè! Heb oprecht met jullie te doen!
Hilarisch om te lezen, gelukkig is het hier nog heeeeel lang niet aan de orde. Of je moet de peuterpubertijd meetellen en een baby van 6 weken die nu al zo dwars is om overdag te weigeren te slapen
Nou Dolores, maak je borst maar nat als hij dat nu al zegt dan kan je nog wat verwachten als hij echt een puber wordt!
Don't worry be happy
Hier een puber die zei dat ze alweer uit de pubertijd was. Ik: 'joh je begint net' (ze is pas 14 geworden) Zij: 'nee hoor, echt Turkooiss, ik ben er al echt weer uit'

Twee weken later zit ze mokkend op de bank zoals alleen pubers kunnen doen en ze had nergens zin in zegt ze tegen me 'mmm, misschien zit ik toch nog in de pubertijd'

Heerlijke puber is ze, ze doet me erg aan mezelf denken. Is niet m'n eigen puber maar die van m'n partner.
quote:lichtbron schreef op 27 februari 2012 @ 22:29:

Dat eeuwige tegen spreken!!

Ja, maar..!!!

(Ze zijn hier ook nog niet geheel uitgepuberd. Ze nemen wel de tijd, zeg!)
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Hoe oud zijn ze dan shahla? Kan ik me vast psychisch voorbereiden :-)
Don't worry be happy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven